Bekijk volle/desktop versie : Orange is the new Black..



Pagina's : [1] 2

14-07-2015, 16:08
Ik ben verliefd op Poussey .

14-07-2015, 16:11


Echt een potte serie , vond em na een paar afleveringen we'll welletjes geweest..

Devious maids is we'll leuk , en new girl

14-07-2015, 16:16

Citaat door romais:
Echt een potte serie , vond em na een paar afleveringen we'll welletjes geweest..

Devious maids is we'll leuk , en new girl
Ja, komen wel vieze stukjes in voor maar spoel t gwn door! Walgelijk! maarja dat kun je niet voorkomen eigenlijk bij Amerikaanse series.

14-07-2015, 16:42

Citaat door Meid_:
Ik ben verliefd op Poussey .
Poussey is my girl! Ze is ook hniena haha
Crazy Eyes laat mij gewoon huilen van het lachen!

14-07-2015, 16:46



Citaat door termaDeMok:
Poussey is my girl! Ze is ook hniena haha
Crazy Eyes laat mij gewoon huilen van het lachen!
Jaaa, crazy eyes is ubergrappig hahahah welk seizoen ben je?

14-07-2015, 16:51

Citaat door Meid_:
Jaaa, crazy eyes is ubergrappig hahahah welk seizoen ben je?
Ik heb ze HELAAS allemaal al gezien, ik baalde echt! Ik probeerde nog zogenaamd elke avond 1 aflevering te kijken om het zolang mogelijk te rekken maar ik was gierig, seizoen 4 komt pas in 2016.

Ik heb wel met mezelf afgesproken om het in de winter opnieuw te kijken, zodat ik het (tegen die tijd) een beetje 'vergeten 'ben.

14-07-2015, 16:58

Citaat door termaDeMok:
Ik heb ze HELAAS allemaal al gezien, ik baalde echt! Ik probeerde nog zogenaamd elke avond 1 aflevering te kijken om het zolang mogelijk te rekken maar ik was gierig, seizoen 4 komt pas in 2016.

Ik heb wel met mezelf afgesproken om het in de winter opnieuw te kijken, zodat ik het (tegen die tijd) een beetje 'vergeten 'ben.
Die aflevering ergens begin seizoen 3 toen ze op dat kamp gingen dansen die gasten wollah ging stuk heb denk ik 10 keer gezien !

14-07-2015, 16:59
Ik heb ook alles gezien hahahahaha.

Crazy Eyes is DOODLACHEN. Poussey is ook geweldig en die andere twee negerinnen vind ik ook leuk, je weet wel, met die Micky Mouse kapsel

Ik baal ook dat ik alles heb gezien man.

14-07-2015, 17:00
Hahaha heb ook alle seizoenen gezien.. eigenlijk een serie zonder echt goed verhaal maar toch wel grappig!! crazy eyes is echt een leuke!!

14-07-2015, 17:01
Bazzz dat je elke avond 1 aflevering kon kijken! Iedere keer als mijn baby aan de borst lag, gooide ik een aflevering aan

14-07-2015, 17:01
Joaa wollah het is dat alle series die ik volg tot n einde kwamen en ik wilde iets nieuws en hoorde paar keer orange is the new black haha tis wel grappig eerlijk is eerlijk!

14-07-2015, 17:03
Dit seizoen waren de blanke chicks wel saai. De negerinnen en latina's vond ik wel geweldig.

14-07-2015, 17:04


Als je niks te kijken hebt kun je beginnen aan Misfits. Staat ook op Netflix. Het is echt fout fout fout maar doodlachen en verslavend. Je moet effe door die eerste aflevering heen en dan kun je niet meer stoppen.

14-07-2015, 17:06

Citaat door simana:
Als je niks te kijken hebt kun je beginnen aan Misfits. Staat ook op Netflix. Het is echt fout fout fout maar doodlachen en verslavend. Je moet effe door die eerste aflevering heen en dan kun je niet meer stoppen.
Nee ik ga eerst een andere volgen iemand zei laatst dat die goed was.. ff zoeken van het weekend haha maar thankjoee

14-07-2015, 17:07
Creazy eyes... I like her.

Pagina's : [1] 2