Bekijk volle/desktop versie : Je zal vergeten worden.



11-07-2015, 23:25
Vandaag zat ik te denken aan de dood. Aan de mijne & aan de jouwe.

De eerste paar dagen zullen mensen goed over je spreken. Misschien zelfs over je huilen. Maar beetje bij beetje verdwijnt deze gevoel. Paar jaar later ben je enkel maar een naam en die naam zullen ze vergeten.
Ik & jij zal vergeten worden.

Het maakt niet uit wat je allemaal hebt in deze wereld. Op het einde zullen mensen je vergeten. Je lach, je stem, je grapjes, je bestaan, je naam! Je zal tot niks worden gemaakt. Geen identiteit meer. Geen niks meer.
soubhana Allah denk daar maar eens aan.

De enige die nooit zal vergeten wie je was op aarde en wat je hebt gedaan is Allah soubhana wa ta'alla. Geen goedheid zal Hem ontgaan. En geen slechtheid zal Hem ontgaan.
Elke ziel zal er aan moeten geloven. Op een dag zijn we er niet meer. En als je dit leest en je denkt duhh. Stop en denk na. Op een dag lig je onder de grond met aarde over je heen. Besef. Denk. Huil. En wie weet is dit bericht een keerpunt om terug te keren naar Allah in deze leven voordat je terug keert naar hem in het Hiernamaals.

Besef. Denk. Huil. En verander. Ik & jij zal vergeten worden.
Door iedereen. behalve Allah

Eind bericht.

12-07-2015, 00:16



Citaat door Iqbal:
Doe iets goed dan zal je niet vergeten worden. Godvruchtige kindjes opvoeden, iets dat verblijvend goed is doen voor mensen, dieren en natuur, en ook kennis opdoen en deze verspreiden ... er is enorm heel véél te doen !!
of iets slechts haaha