Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zamelen geld in voor gehandicapte landgenote na verkrachting en zwangersch



Pagina's : [1] 2 3

08-07-2015, 19:36
Marokkaanse weldoeners zijn een inzamelingsactie gestart voor de 31-jarige Fouzia. Haar verhaal ging viraal op sociale netwerken en schokte duizenden.





Fouzia is lichamelijk en geestelijk gehandicapt en werd meerdere malen verkracht. Vorige week moest ze naar het Mohamed V ziekenhuis in El Jadida om te bevallen nadat ze zwanger werd door de verkrachtingen. Nadat haar verhaal in de publiciteit kwam besloot een groep filantropen om een actie te beginnen voor haar ziekenhuisrekeningen en om haar een huis te schenken.


Hun droom is de familie een huis te schenken waar ze in kunnen leven. Het gaat om een extreem arm gezin dat in erbarmelijke omstandigheden leeft. The Second Chance lanceerde onlangs de inzamelingsactie op twee websites (link hieronder). 'We dromen samen met u en geloven dat het mogelijk is om onderdak voor Fouzia te regelen. We roepen barmhartige mensen op sociale netwerken op om deze droom waar te maken', zegt de organisatie.


Op Cotizi (inzamelingsplatform) werd al gauw ruim 200.000 dirham binnengehaald terwijl op Leetchi (eveneens inzamelingsplatform) ruim duizend euro binnenkwam. Het doel is om 250.000 dirham in te zamelen. Dat moet gezien de internationale actie geen onmogelijk doel zijn.


Televisiezender 2M bezocht het ziekenhuis en het slachtoffer om een reportage te maken. Een arts zegt tegenover de zender dat de baby (een meisje) gezond is en door een keizersnede ter wereld kwam. Ondertussen zijn de autoriteiten bezig met een onderzoek naar de verkrachter, die nog altijd niet gearresteerd is. Hij maakte gebruik van momenten dat Fouzia niet bij haar moeder was.




Wil jij doneren? Dat kan hier en hier.

08-07-2015, 19:43


ik donneer niks voor een vrouw die zelf haar benen heeft geopent en genoten heeft van de sex wat denkt ze nou ik ben handicap ze doen me niks maar ze kan wel haar benen open doen en genieten van de sex

08-07-2015, 20:20
Aan joepmeloen. Waar staat dat ze heeft ingestemd met de daad? Blijkbaar weet je hier meer van dan een doorsnee lezer. Als dat zo is, kan je dan het fijne hiervan vertellen? En als dat niet zo is, kan je dan je onzin met betrekking tot haar instemming voor je houden?

08-07-2015, 20:29

Citaat door joepmeloen:
ik donneer niks voor een vrouw die zelf haar benen heeft geopent en genoten heeft van de sex wat denkt ze nou ik ben handicap ze doen me niks maar ze kan wel haar benen open doen en genieten van de sex
wat ben jij een lul zeg?
Ben je scheel of ben je dom. Zij heeft nergens om gevraagd.

08-07-2015, 20:35



Citaat door joepmeloen:
ik donneer niks voor een vrouw die zelf haar benen heeft geopent en genoten heeft van de sex wat denkt ze nou ik ben handicap ze doen me niks maar ze kan wel haar benen open doen en genieten van de sex
je bent gemeld trol

08-07-2015, 20:35
Joep meloen volgens mij ben je via de anus op de wereld gekomen...

08-07-2015, 20:38
@joepmeloen, deze vrouw is geestelijk en lichamelijk gehandicapt, denk jij bou echt dat ze erom heeft gevraagd. hou je gore woorden en smerige centjes bij je. hamdolillah zijn er genoeg mohsinien. dat je niet geefy, ala maar dat je die vrouw nog naschopt met je wrede woorden, totaal respectloos. moge Allah deze vrouw genadig zijn en moge Allah de verkrachter straffen.

08-07-2015, 20:42
Het bericht klopt niet helemaal. Hele arme mensen betalen geen ziekenhuisrekeningen, dat wordt gefinancierd door de staat.

08-07-2015, 21:03
X klopt niet wat je zegt, Marokko moet je overal voor betalen.

08-07-2015, 21:16

Citaat door eldorado:
X klopt niet wat je zegt, Marokko moet je overal voor betalen.
Dan ben je waarschijnlijk geen Marokkaan of je bent er niet op de hoogte van. Arme mensen hoeven voor onderwijs en medische voorzieningen niet te betalen. Dat is al tijden zo. Doe je huiswerk beter.

08-07-2015, 22:32
Ik doe mijn huiswerk heel goed, wie geld heeft in Marokko leeft als koning, wie geen geld heeft heeft een probleem.Denk je nou als je bv. kanker hebt je de medicijnen krijgt ik dacht het niet x.zelfs voor parkeren moet je betalen in Marokko.

08-07-2015, 22:37
En als je moet bevallen bv kan je beter thuis bevallen.

09-07-2015, 08:35


@eldorado: sommige moeten echt terug naar school voor begrijpend lezen, a) zij is gehandicapt en b) ze is bevallen door ks, wat betekent dat er complicaties waren. als jouw leven op het spel zit of dat van het kind, dan ga je echt niet mekkeren om geld.

09-07-2015, 08:52

Citaat door joepmeloen:
ik donneer niks voor een vrouw die zelf haar benen heeft geopent en genoten heeft van de sex wat denkt ze nou ik ben handicap ze doen me niks maar ze kan wel haar benen open doen en genieten van de sex
JIj bent duidelijk geestelijk beperkt. Meskien.

Ontopic: ik hoop dat ze die verkrachter vinden en aan de schandpaal nagelen! Walgelijk walgelijk walgelijk walgelijk!!!

09-07-2015, 08:53

Citaat door Karima_X:
Het bericht klopt niet helemaal. Hele arme mensen betalen geen ziekenhuisrekeningen, dat wordt gefinancierd door de staat.
Nou van familie hoor ik juist het tegendeel

Pagina's : [1] 2 3