Bekijk volle/desktop versie : Drie arrestaties om rellen in Schilderswijk



Pagina's : [1] 2

07-07-2015, 15:28
De politie heeft maandag en dinsdag drie verdachten opgepakt in verband met de rellen in de Haagse Schilderswijk vorige week.





Volgens de politie werd maandag een 27-jarige Amsterdammer opgepakt in Amsterdam voor opruiing. Dinsdag zijn twee Hagenaars van zeventien en twintig jaar in Den Haag gearresteerd, voor geweld tijdens de ongeregeldheden. Na de rellen in de Schilderswijk hielden agenten op verschillende dagen in totaal 243 mensen aan waarvan 82 minderjarigen.

Met de drie nu opgepakte verdachten komt het totaal uit op 246 verdachten waarvan 83 minderjarigen, aldus de politie. Behalve deze drie verdachten zitten er ook nog dertien verdachten vast. Het merendeel verschijnt volgende week voor de snelrechter. Na de ongeregeldheden heeft de politie een speciaal rechercheteam samengesteld. Dit team speurt naar relschoppers die zich tijdens de ongeregeldheden hebben misdragen.

De rechercheurs maken voor hun onderzoek onder meer gebruik van verklaringen van getuigen en camerabeelden die de politie binnen kreeg via politie.nl. De politie verwacht de komende weken nog veel meer aanhoudingen te doen op basis van die beelden.

07-07-2015, 16:19


waarom de ouders he judas? ....... ado denhaag holigans betalen de ouders ook alles zeker? .....

07-07-2015, 16:21
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/12/jongeren_in_veen_krijgen_200_e.html ..riep je dat ook hier ... ( klein voorbeeldje )

07-07-2015, 16:28

Citaat door Maghrabi10:
waarom de ouders he judas? ....... ado denhaag holigans betalen de ouders ook alles zeker? .....
Hij heeft het over alle arrestanten, dus ook over dat ADO tuig wat er tussen zit!

07-07-2015, 16:41


peej sssst jij en leer lezen ........ zeggen jullie die bla ook elke week bij supporters die de boel afbreken ......?????

07-07-2015, 17:01
minderjarigen van 16+ zijn in principe zelf verantwoordelijk, dus mogen zelf eventuele schade betalen. Bij 15- gaat het pas naar papa en mama.

07-07-2015, 17:17

Citaat door Maghrabi10:
peej sssst jij en leer lezen ........ zeggen jullie die bla ook elke week bij supporters die de boel afbreken ......?????
Ja, laat de clubs en de supporters de politie-inzet en de eventuele schade maar vergoeden. Als ze niet kunnen voetballen zonder die politiemacht, dan moeten ze die politiemacht maar zelf betalen of voetballen zonder publiek van de tegenpartij in het thuisstadion. Maar wel zelf de politiekosten betalen. Dat is al jaren mijn mening.

De meeste clubs weten namelijk precies wie de Hooligans zijn. Maar ze zijn te bang om ze aan te geven.

07-07-2015, 17:23

Citaat door defeiten:
Mooi plan, nu de ouders laten dokken voor de schade.
Dan komt alles in orde.
niet mee eens. daat betaalje verzekering voor.

07-07-2015, 17:34
ja nu zeg je dat......... het gebeurt al jaren ..elk weekend ........waarom gebeurt dat niet peej? ....... aah dus van suppporters zijn jullie bang .... maar nu het over minderjarige snotapen gaat uit schilderswijk ...dan is het laat de ouders betalen? ....hmzz ik snap je logica ( GAAP)

07-07-2015, 17:37

Citaat door zakof:
niet mee eens. daat betaalje verzekering voor.
Verzekeringen dekken de schade die ontstaan is door molest niet. Deze schade wordt dus niet vergoed! Dokken dus, dat tuig.

07-07-2015, 17:37

Citaat door Peej:
Verzekeringen dekken de schade die ontstaan is door molest niet. Deze schade wordt dus niet vergoed! Dokken dus, dat tuig.
hou je mond man. dus als ik perongelul mijn buurmans ze auto raak moet ik zelf dokken ? .

07-07-2015, 17:50

Citaat door zakof:
hou je mond man. dus als ik perongelul mijn buurmans ze auto raak moet ik zelf dokken ? .
Maar die rellen waren niet 'per ongelul'!!

07-07-2015, 17:57


laat me eens raden achmed ,ali en achmed

pizatee hebben ze vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs

07-07-2015, 18:03

Citaat door Pieter-Baan:
Maar die rellen waren niet 'per ongelul'!!
jij moet stopen met over oordelen tegen het mensen. jij weet niet wat dan gebeurd was die toen dag .

07-07-2015, 18:08

Citaat door zakof:
jij moet stopen met over oordelen tegen het mensen. jij weet niet wat dan gebeurd was die toen dag .
hij gelooft liever een medeblanke dan de feiten

Pagina's : [1] 2