Bekijk volle/desktop versie : Complotdenkers voorspellen einde wereld in september



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

05-07-2015, 21:40
Mocht je nog bepaalde dromen hebben die je ooit wilt verwezenlijken, dan moet je daar snel mee zijn. De wereld zal namelijk nog dit jaar vergaan!

Althans, als we een groep complotdenkers moeten geloven. Volgens hen zal de aarde dit jaar geraakt worden door een meteoriet, en wel ergens tussen 22 en 28 september. Als gevolg van de inslag zal er een allesverwoestend klimaat ontstaan, die de hele mensheid in drie maanden tijd uitroeit.

BOETEDOENING
Op verschillende blogs en websites wordt gesproken over het naderende einde van de wereld zoals we die nu kennen, waarschijnlijk op 24 september. Het is niet bekend wie er als eerste met het dreigende verhaal op de proppen kwam, maar waarschijnlijk komt het uit religieuze hoek. Op websites wordt namelijk gesproken over een ‘dag van boetedoening’ die aanstaande is.

Lees ook: Veilige plek voor einde der tijden volledig volgeboekt

NASA
De NASA laat in een verklaring weten niets af te weten van een aanstaande inslag. “Zover wij het kunnen inschatten zullen we de komende honderd jaar nog niet geraakt worden door een groot object”, aldus een woordvoerder van NASA tegen The Mirror. De kans is echter klein dat de doemdenkers zich hierdoor laten gerust stellen: volgens hen weet de Amerikaanse overheid allang over de aanstaande ramp, maar laten ze de burgers expres niets weten.

MAYAKALENDER
Voor wie nu in alle paniek zijn leven omgooit: dat is waarschijnlijk niet nodig. Het is niet de eerste keer dat complotdenkers met dit soort rampscenario’s op de proppen komen, die vervolgens niet uitkomen. In 2012 zou de wereld al vergaan volgens de aflopende Mayakalender, en ook een jaar eerder had een christelijke tv-presentator gewaarschuwd voor een naderend einde.

[video=youtube;1g0GaGGqzkI]https://www.youtube.com/watch?v=1g0GaGGqzkI[/video]

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2015/06/complotdenkers-voorspellen-einde-wereld-in-september

05-07-2015, 21:42


Eerst een referendum houden. Wat denken ze wel niet. Zomaar de wereld laten vergaan zonder de mening van het volk te raadplegen?

05-07-2015, 21:45
wel een creepy filmpje ( met veel toevalligheden ) ..

doet me denken aan dit:

[video=youtube;yTjz7rfPjfQ]https://www.youtube.com/watch?v=yTjz7rfPjfQ[/video]

05-07-2015, 21:51
Gelukkig hebben complotdenkers nog nooit gelijk gehad.

05-07-2015, 21:51



Citaat door Peej:
Gelukkig hebben complotdenkers nog nooit gelijk gehad.
je bedoeld over het afluisteren van de telefoons bijvoorbeeld .
om een voorbeeld te noemen.

05-07-2015, 21:57
Mij overkomt niets. Ik heb een konijnepootje.


Noord

05-07-2015, 21:57
Scenarioschrijvers laten zich overal door inspireren, dus ook door theorieën van complotdenkers en door theorieën over het einde van de wereld. Dus zo vreemd is het niet dat in films en tv-series "vreemde toevalligheden" kunnen opduiken.

Ander punt is dat je overal wel merkwaardige toevalligheden kunt vinden. Het is gewoon een kwestie van cherry picking. Dat wat je bevalt neem je mee en dat wat niet in je plaatje past, negeer je.

Leuk blijft het wel.

05-07-2015, 21:59

Citaat door Noord55:
Mij overkomt niets. Ik heb een konijnepootje.


Noord
Dat loopt zeker lastig ?

05-07-2015, 22:04

Citaat door Svengali:
Dat loopt zeker lastig ?
:-)

05-07-2015, 22:09

Citaat door Izzy:
Mocht je nog bepaalde dromen hebben die je ooit wilt verwezenlijken, dan moet je daar snel mee zijn. De wereld zal namelijk nog dit jaar vergaan!

Althans, als we een groep complotdenkers moeten geloven. Volgens hen zal de aarde dit jaar geraakt worden door een meteoriet, en wel ergens tussen 22 en 28 september. Als gevolg van de inslag zal er een allesverwoestend klimaat ontstaan, die de hele mensheid in drie maanden tijd uitroeit.

BOETEDOENING
Op verschillende blogs en websites wordt gesproken over het naderende einde van de wereld zoals we die nu kennen, waarschijnlijk op 24 september. Het is niet bekend wie er als eerste met het dreigende verhaal op de proppen kwam, maar waarschijnlijk komt het uit religieuze hoek. Op websites wordt namelijk gesproken over een ‘dag van boetedoening’ die aanstaande is.

Lees ook: Veilige plek voor einde der tijden volledig volgeboekt

NASA
De NASA laat in een verklaring weten niets af te weten van een aanstaande inslag. “Zover wij het kunnen inschatten zullen we de komende honderd jaar nog niet geraakt worden door een groot object”, aldus een woordvoerder van NASA tegen The Mirror. De kans is echter klein dat de doemdenkers zich hierdoor laten gerust stellen: volgens hen weet de Amerikaanse overheid allang over de aanstaande ramp, maar laten ze de burgers expres niets weten.

MAYAKALENDER
Voor wie nu in alle paniek zijn leven omgooit: dat is waarschijnlijk niet nodig. Het is niet de eerste keer dat complotdenkers met dit soort rampscenario’s op de proppen komen, die vervolgens niet uitkomen. In 2012 zou de wereld al vergaan volgens de aflopende Mayakalender, en ook een jaar eerder had een christelijke tv-presentator gewaarschuwd voor een naderend einde.

[video=youtube;1g0GaGGqzkI]https://www.youtube.com/watch?v=1g0GaGGqzkI[/video]

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2015/06/complotdenkers-voorspellen-einde-wereld-in-september
Zomertijd komkommertijd.

Zal me niks verbazen als ook weer de verhalen over het monster van Loch Ness, Bigboot een nieuwe profeet etc, binnenkort weer opduiken

05-07-2015, 22:13
Eindelijk. Dacht dat het nooit zou gebeuren.

Nog ruim 3 maanden om je bucketlist af te werken.

05-07-2015, 23:20

Citaat door Noord55:
Mij overkomt niets. Ik heb een konijnepootje.


Noord
En ik een heel konijn.

05-07-2015, 23:21


daar heb je die atheïstische humor weer.
lachen man

05-07-2015, 23:23
Ach er zijn ergere dingen. Zijn we wel gelijk van Al-Qaeda, DAESH, en de Taliban af!
Silver linings everywhere.

En liever door een asteroid dan door aliens. Verliezen van rare dunne mannetjes met zwarte ogen en superieure technologie.
Fxck no! Ik heb mijn trots en eer.

06-07-2015, 00:26
[video=youtube;wp5MvR73IaQ]https://www.youtube.com/watch?v=wp5MvR73IaQ[/video]

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12