Bekijk volle/desktop versie : Hoe herken je een Amazigh meisje uit Rif?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-04-2005, 17:50

Citaat door Said1972:
Stel je wil niet je meisje uit Rif halen, maar uit Nederland.
Je loopt op straat in Nederland en je ziet meisjes met en zonder hoofddoeken.
Soms is het makkelijk om een Marokkaans meisje met een hoofddoek te herkennen en soms niet.
Maar als ze geen hoofddoek draagt dan is het heel moeilijk.
Voor de dames (met en zonder hoofdoek) hoe kan ik aan je zien dat je een Amazigh meisje uit Rif bent?



Allen serieus reactie a.u.b.
.

04-04-2005, 21:52



Citaat door Said1972:
Stel je wil niet je meisje uit Rif halen, maar uit Nederland.
Je loopt op straat in Nederland en je ziet meisjes met en zonder hoofddoeken.
Soms is het makkelijk om een Marokkaans meisje met een hoofddoek te herkennen en soms niet.
Maar als ze geen hoofddoek draagt dan is het heel moeilijk.
Voor de dames (met en zonder hoofdoek) hoe kan ik aan je zien dat je een Amazigh meisje uit Rif bent?



Allen serieus reactie a.u.b.
k denk dat je dan met haar moet gaan praten ,,,dan kan je t merken aan haar nederlands


04-04-2005, 21:57
volgens mij is het echt moelijk voor een jongen.
Ik ben zelf half arabisch en half soussies maar ik word standaard gezien als een berbers meisje.
mijn vriendin die berbers is word juist helemaal niet als berbers gezien, bij haar denken ze meteen dat ze arabisch is.!
Uiterlijk wil echt niks zeggen hoor.!

04-04-2005, 22:12
was is dat nou weer voor rare vraag je kan toch niet niet aan iemand zien of diegene berbers of arabisch is

04-04-2005, 23:15


Yeh 3la weirdo.

Verwacht geen sirieuze reacties, terwijl je een mongolische topic hebt geopend.

04-04-2005, 23:39
Door een donkergroene tattou op het gezicht te vinden... Erg Handig, weetje gelijk van welke stam ze is

04-04-2005, 23:44
Takaboest, wat heeft het Nederlands nou hier mee te maken? Ik heb nog nooit zoiets doms gelezen als dit.

04-04-2005, 23:44
vraag het haar, dan weet je het zeker

04-04-2005, 23:45

Citaat door MyRoZiaH:
Door een donkergroene tattou op het gezicht te vinden... Erg Handig, weetje gelijk van welke stam ze is

05-04-2005, 11:19

Citaat door B_A_Z:
Takaboest, wat heeft het Nederlands nou hier mee te maken? Ik heb nog nooit zoiets doms gelezen als dit.
ja vind ik ook


Maar om een antwoord te geven op de topic
tegenwoordig kan je aan uiterlijk niet echt zien of ze berbers of arabisch is,hoewel veel meiden uit het zuiden getinter zijn dan de berberse meiden
aan kleding kan je het in elk geval niet merken,ik ken veel arabische meiden die der met hoofddoek en mooie kleding bijlopen maar ook veel berberse meiden die der als mtv beyonce bijlopen en ook andersom.

Ik denk gewoon dat je het moet vragen,ik ben in elk geval een kei in het herkennen van het amazigh volk,heb er nog nooit naast gegokt.Misschien moet je maar eens met mij op stap gaan,

05-04-2005, 11:24
Dat is haast niet te onderscheiden, alleen zij de Arabieren meestal wat donkerder van huidskleur. Van mij denken mensen ook altijd dat ik Arabisch ben, terwijl ik volbloed Riffia ben.

05-04-2005, 15:42

Citaat door TAKABOEST:
k denk dat je dan met haar moet gaan praten ,,,dan kan je t merken aan haar nederlands

Wat wil je hiermee zeggen?

Dat riffia's een onwijze accent hebben.

Ik ben zelf riffia en accentloos

05-04-2005, 17:11



Citaat door Said1972:
Stel je wil niet je meisje uit Rif halen, maar uit Nederland.
Je loopt op straat in Nederland en je ziet meisjes met en zonder hoofddoeken.
Soms is het makkelijk om een Marokkaans meisje met een hoofddoek te herkennen en soms niet.
Maar als ze geen hoofddoek draagt dan is het heel moeilijk.
Voor de dames (met en zonder hoofdoek) hoe kan ik aan je zien dat je een Amazigh meisje uit Rif bent?



Allen serieus reactie a.u.b.

grapjas

05-04-2005, 17:15

Citaat door _Rwina_:

grapjas

05-04-2005, 17:38
Door haar er op aan te spreken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8