Bekijk volle/desktop versie : Dringend opzoek naar abayath en maxi jurken voor lange dames.



Pagina's : [1] 2 3

03-07-2015, 10:49
Salaam ou 'alaykoum lieve dames.

Ben 1m73/74 ongeveer en vind het heel moeilijk om lange abayath of maxi jurken te vinden.
Meestal zijn ze iets te kort, terwijl ik wil dat ze net de grond raken.

Hierdoor ben ik genoodzaakt om ze telkens te laten naaien, wat ook vervelend is uiteraard, aangezien ik dan opzoek moet naar stoffen, mijn 'naaister' tijd moet hebben en dergelijke. En dan moet ik er nog op wachten ook, terwijl ik er evengoed gewoon kant-en-klaar zou kunnen kopen. En dit zou ik ook het liefst willen.

Nu vroeg ik mezelf af of jullie winkels, boetiekjes of webshops kennen die abayath en maxi jurken voor lange dames verkopen; lengte dames tussen 1m75-1m80. Zodat ik er zeker van ben dat ze écht lang zijn; kan ze dan nog altijd inkorten als ze toch té lang blijken te zijn. Mag zowel in België als Nederland zijn. Of buitenlandse webshops die betrouwbaar zijn.

Alvast bedankt. Barak Allah ou feekoum.



03-07-2015, 10:50



Deze is van mango is echt lang heb hem besteld maar moet inkorten echt lang gewoon..

03-07-2015, 10:51
Rotterdam. Zwartjanstraat. Marokko shop en Amira. Beiden verkopen vaak leuke jurken.

Ik wil graag een farasha abaya aanschaffen omdat die luchtig schijnen te zijn. En ze zijn lekker wijd.

03-07-2015, 10:54

Citaat door barbie:

Deze is van mango is echt lang heb hem besteld maar moet inkorten echt lang gewoon..
Deze is helaas uitverkocht. Ik ben ook lang en de jurken van mango moet ik altijd nog inkorten.

03-07-2015, 10:55


Ik heb deze 2 besteld..



03-07-2015, 10:57

Citaat door Milky_:
Rotterdam. Zwartjanstraat. Marokko shop en Amira. Beiden verkopen vaak leuke jurken.

Ik wil graag een farasha abaya aanschaffen omdat die luchtig schijnen te zijn. En ze zijn lekker wijd.
Waar kan je die halen?

03-07-2015, 10:58

Citaat door Mayssa:
Waar kan je die halen?
Ik moet ook nog op zoek naar een mooie en zonder versiersels. Vaak vragen ze er een fortuin voor.

Als ik wat vind, hoor je het wel.

03-07-2015, 11:01
Hartelijk bedankt, lieve dames.

Up!

03-07-2015, 11:02

Citaat door Milky_:
Ik moet ook nog op zoek naar een mooie en zonder versiersels. Vaak vragen ze er een fortuin voor.

Als ik wat vind, hoor je het wel.
Herriner menet dat ik zoiets op de braderie heb gezien maar was echt dat elastische stof en super warm!

03-07-2015, 11:07
Mijn man verkooptt ze.

Hij staat op de utrechtse bazaar tegenover de ingang.
Zarerdag en zondag.

Hij heeft aantal verschillende lange jurken en huisjurken en luxe feestjurken.

En verschillende abayat. Voor naar buiten.

03-07-2015, 11:22

Citaat door spacitroen_12:
Mijn man verkooptt ze.

Hij staat op de utrechtse bazaar tegenover de ingang.
Zarerdag en zondag.

Hij heeft aantal verschillende lange jurken en huisjurken en luxe feestjurken.

En verschillende abayat. Voor naar buiten.
Heb je foto's van voorbeelden?

03-07-2015, 11:26
check my abaya op facebook, echt prachtige kwaliteit kleding heeft zij en dus ook voor de lange dames

03-07-2015, 11:26



Citaat door nietvergeten:
check my abaya op facebook, echt prachtige kwaliteit kleding heeft zij en dus ook voor de lange dames
Ja klopt maar vind het best prijzig eigenlijk

Ook manzaram heeft wel eens leuke maxi jurken

03-07-2015, 11:33

Citaat door nietvergeten:
check my abaya op facebook, echt prachtige kwaliteit kleding heeft zij en dus ook voor de lange dames
Heb ik alreeds gedaan, maar ze heeft helaas geen uitgebreid aanbod voor lange dames. Niet veel keuze.

03-07-2015, 12:05
Boutique Sarah den haag / islamitische kleding..nl

Mardiyah.nl

Pagina's : [1] 2 3