Bekijk volle/desktop versie : Iemand een idee



02-07-2015, 09:28
Wat ik mijn lieve ouders en schoonouders kado (kleinigheidje) kan doen met El3ied insha'Allah.

Moge Allah je rijkelijk belonen Insha'Allah!

X

02-07-2015, 10:15


ik zou het niet weten, de moeder is blij met een bestila en de andere met een taksitha...

kijk gewoon naar hun persoonlijkheid, jij kent ze beter dan ik, en koop wat leuks dat echt bij hun past en waar ze blij van worden.

02-07-2015, 10:38

Citaat door MoroccanShow:
ik zou het niet weten, de moeder is blij met een bestila en de andere met een taksitha...

kijk gewoon naar hun persoonlijkheid, jij kent ze beter dan ik, en koop wat leuks dat echt bij hun past en waar ze blij van worden.
Bedankt voor je reactie. Ja ik vind het heel moeilijk. Ik zag net toevallig een Topic van iemand die van die koran lijstjes maakt met een mooi briefje er bij maar ik weet dat mijn ouders het liefst niks ophangen in de woonkamer etc.

Iemand anders mischien een idee?

02-07-2015, 10:43

Citaat door misszinaat:
Bedankt voor je reactie. Ja ik vind het heel moeilijk. Ik zag net toevallig een Topic van iemand die van die koran lijstjes maakt met een mooi briefje er bij maar ik weet dat mijn ouders het liefst niks ophangen in de woonkamer etc.

Iemand anders mischien een idee?
Jurk/kaftan met hoofddoek, huisjurk, parfum, horloge, nieuwe theeset, overhemd, geld in een leuk envelopje..

02-07-2015, 10:56



Citaat door misszinaat:
Bedankt voor je reactie. Ja ik vind het heel moeilijk. Ik zag net toevallig een Topic van iemand die van die koran lijstjes maakt met een mooi briefje er bij maar ik weet dat mijn ouders het liefst niks ophangen in de woonkamer etc.

Iemand anders mischien een idee?
khol kun je kopen, ik heb laatst gezien op de facebook van soenahdokter dat ze ithmid khol verkopen, dat is khol die de profeet vrede zij met hem ook gebruikte. het wordt gemaakt van een speciale mineraal/steen soort. het heeft ook een heilzame werking, het reinigt de ogen en laat de wimpers groeien.

02-07-2015, 11:39
Mijn zus had ooit een verse zalm gekocht voor haar eigen ouders en schoonouders, ze waren dolblij

04-07-2015, 20:08
Check mijn OT, mss zit er iets voor je bij en krijg je meteen hassanaats voor je sadaqah in-sha Allah

04-07-2015, 23:29
Barakka allahoe fiekoum lieve meiden.
@hijaabi ga ik zeker doen. Merci ♡

05-07-2015, 00:04
Wa fiekie baraka Allah