Bekijk volle/desktop versie : Goederen versturen naar Marokko.



01-07-2015, 13:17
Hoe gaat dat tegenwoordig? is het nog wel rendabel om spullen te versturen naar Marokko en aan welke kosten moet ik denken per kilo?

Het gaat hier om een keuken en 2 badkamers die ik wil versturen.

03-07-2015, 13:46


Dat neemt veel ruimte in beslag, dus zal wel duur zijn. En daarnaast ligt het er ook aan waar in Marokko het afgeleverd moet worden

03-07-2015, 13:53
Het moet naar Nador toe. Klopt helaas heb ik veel slechte ervaring met lokale spullen zijn meestal van zeer slechte kwaliteit. Misschien zelf een bus huren en zelf vervoeren.

03-07-2015, 20:34

Citaat door massas:
Het moet naar Nador toe. Klopt helaas heb ik veel slechte ervaring met lokale spullen zijn meestal van zeer slechte kwaliteit. Misschien zelf een bus huren en zelf vervoeren.


Als het goed is versturen een aantal reisbureau's goederen naar Marokko. Het komt aan (in mijn geval) in Casablanca en wordt vervolgens verstuurd in een bus naar de gewenste stad. Als je in Amsterdam woont, kun je even langs de javastraat, daar is er eentje.

03-07-2015, 22:57


Tegenwoordig kan je een mooie keuken kopen in Nador (vb: Cuisine Lux).
Spullen worden per kilo gerekend vanuit Brussel ( nu aan 2.1 euro/kg)
Keukens, badkamers, slaapkamers, enz worden apart gerekend, niet per kg. In deze maanden opsturen zal je veel geld kosten…

04-07-2015, 01:34

Citaat door 4mrc:
Tegenwoordig kan je een mooie keuken kopen in Nador (vb: Cuisine Lux).
Spullen worden per kilo gerekend vanuit Brussel ( nu aan 2.1 euro/kg)
Keukens, badkamers, slaapkamers, enz worden apart gerekend, niet per kg. In deze maanden opsturen zal je veel geld kosten…
Dat gaat zeker dan wel in de kosten lopen. Ik ga daar zeker eerst een kijkje nemen dan! als je meer zaken kent die mooie en kwaliteit verkopen kan je met ons delen.

Bedankt alvast!

08-07-2015, 15:39
Niemand anders een advies?