Bekijk volle/desktop versie : gebruikt door mijn ex (waargebeurd) heb het zelf meegemaakt!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-04-2005, 13:57
ik ben zelf gebruikt door mijn vriend

het begon anderhalf jaar geleden

ik liep doel loos op scheveningen samen met mijn broertje en zus wij waren daar best vaak mijn op een gegeven moment kwam ik heel vaak de zelfde jongen tegen die mij iedere keer aankeken en maakte gebaren. ik dacht in de eerste zin sukkel wat wil hij ik ben zen hoertje niet dat ik naar hem toe loop. maar ja de dagen vlogen voorbij en iedere keer op het zelfde tjidstip was hij haar. de volgende dag dacht ik bij me zelf ik ga alleen naar het strand en dan zie ik wel wat hij te vertellen heeft want iedere keer als ik hem zag bleef ik aan die jongen denken hij kwam ook steeds vaker voor in mijn dromen. dus ik ben alleen gegaan. percies om 16.00 was hij daar ik was op een bankje gaan zitten en zat het te bispioneren en was gaan kijken of hij andere meisjes aan keek maar dat deed hij niet hij keek een tijdje om zich heen en zocht naar iets een uur later stond ik op en liep langs hem tot mijn schrik riep hij mij stiekem wilde ik dat ook. hij was zo mooi een slanke jongen rond de leeftijd van 20 zulke mooie ogen had hij. en toen begon hij een gesprek je met mij hij vroeg heel veel over mij hoe ik heete en waar ik vandaan kwam ik ga overal eerlijk antwoord op. en ik vroeg hem ook heel veel dingen op een gegeven moment had ik dorst. ik zei tegen hem dat ik drinken zou gaan halen en hij zei dat hij ook dort had dus waren we wat gaan drinken bij crazy piano was echt heel gezellig in mijn hoofd zei ik iedere keer wat doe ik hier maar ja ben altijd koppig. na een tijdje keek ik op mijn horloge en zag ik dat het bijna 10 uur was en zei ik dat ik naar huis moest anders kreeg ik problement thuis. hij vroeg hoe ik naar huis ging en ik zei met de tram dat weigerde hij. hij zei ik laat geen meisje rond deze tijd alleen met de tram naar huis gaan hij zei ik breng je wel we gaan met de auto. zo is het gegaan ben ik zijn auto gestapt en hij bracht mij nettjes thuis we hadden ook in de auto onze nummers uitgewisseld. hij zette me thuis voor de deur af hetwas toch donker en mijn vader sliep al. die avond belde hij mij nog en hij zei dat hij verliefd op mij was en dat hij iedere dag op scheveningen was rond 13.00 in de hoop dat hij mij zien. ik voelde me vereerd en zo werd ik verliefd op hem door zijn mooie praatje. zo hadden we een half jaar alleen telefoonisch contact maar toen werd het lente het was zo mooi weer dus toen belde hij mij op om aftespreken. hij haalde mij op rond 13.00uur in de middag mijn vader is dan toch op zen werk en niemand houd mij in de gate mijn moeder wist dat ik een vriend had. dus hij vroeg aan mij waar wil je heen ik zei ik wil naar de film dat was de begin ik weet echt niet meer wat voor film het was want ik zag meer zijn gezicht dan de film. hij had mij gewoon zo verliefd gemaakt. daar hadden we voor het eerst gezoend ja ik dacht deze jongen houd echt van mij dus wat wil ik nog meer hij beloofde me ook dat we de volgende zomer zouden trouwen. want we dan hadden we anderhalf relatie dus we konden elkaar dan nog een jaar leren kennen. na de film zouden we gaan eten maar zjin vriend belde hem op en die stond voor zijn huis deur en hij zei dat zijn vriend iets nodig had dat bij hem thuis lag dus ik stapte bij hem in de auto en reden naar zijn huis......................

04-04-2005, 16:31


je doet het goed meid..ik denk dat ik ongeveer weet wat er gaat gebeuren..maar zina ga snel verder..

kus..Ouafa

04-04-2005, 19:09
ga snel verder meid!!


groetjes ......

04-04-2005, 19:20
ewa ga snel verder
het begint spannend te worden!!

XxX Amal

04-04-2005, 19:30


ewa zied schrijf verder

05-04-2005, 10:44
we kwamen bij zijn huideur aan en daar stonden zijn vrienden er waren er drie en wollah ze waren zo mooi en ze hadden ook allemaal van die mooie autos die stonden daar voor zijn huis ik dacht deze jongen zijn rijk hoe komt hij en deze rijke vrienden. nou hij stapte de auto uit en zei zied kom ook de auto uit we gaan zo weer weg. ik met mijn domme hoofd stap ook de uit de auto en loopt zijn huis binnen. het was een gewonen normale huis alleen wat mij opviel dat het een rotzooi was maar ja ik dacht altijd dat jongenss die op zich zelf wonen al rommelig waren. toen ik door de gang liep zij hij tegen mij ga maar zitten op de bank ik kom er zo aan. zijn naam was (said). na een kwartier werd ik wel moei en begon ik me te vervelen ik wilde ik wel weten waar ze het over hadden. toen wilde ik gaan luisteren waar ze het over hadden. dus ik liep door het gangetje naar de slaapkamer toen ik eindelijk bij de slaapkamer kwam ging de deur open. daar stond said en hij zei verveel je me meid ik gaf eerlijk antwoord en zei ja hij zei tegen mij kom we gaan toen wij weg gingen waren zijn vrienden nog bij hem thuis. ik stapte weer in zijn auto en hij vroeg heb je nog honger ik zij nee niet meer hij zei ik heb een nieuwe broek nodig en hij zei kom we gaan naar de stad. en het was leuk en gezellig hij kocht ook voor mij een nieuwe truitje en en nieuwe rok van replay daarna waren we ook naar de rode loper gegeaan en daar kocht hij nieuwe prada schoenen voor zich zelf en voor mij gucci schoenen ik dacht wel bij mij zelf hoe komt hij aan zo veel geld. toen ik dat aan hem vroeg zei hij tegen mij dat hij een eigen restaurant had en een discotheek. maar zelf vond hij die ten van zijn restaurant niet lekker en wilde daar nooit eten. het werd al laat voor mij het was zon 20.45 en zei tegen hem dat ik naar huis moest en hij zette mij rustig thuis af. toen ik thuis was realiseerde ik me dat ik mijn telefoon bij hem thuis was vergeten omdat hij niet zo ver van mij zus de huis woonde dacht ik hem op te halen ik stapte de tram in. ik stapte weer uit de tram bij zijn halte en liep richting zijn huis. toen ik in zjn straat was wist ik niet wat ik zach het was..................

ik hoor het wel als jullie meer willen

05-04-2005, 11:06
hey meid ga snel verder echt erg kan niet wachten

05-04-2005, 12:38
Je NieUwe Fan..!!!
YaLLaH Ga GauW VeRdEr..!!

05-04-2005, 12:50
meid ga toch verder...ik wacht in spanning af. Echt goed verhaal tot nu toe

05-04-2005, 12:53
Ga door meid je hebt het spannend gemaakt ik ben je fan/

05-04-2005, 14:57
spannend meid....
laat ons niette lang w8en he...
kusjes.......

05-04-2005, 15:45
schrijf verder uitgerekend als het zo spannend is stop jij ermee.

aub ga door.

05-04-2005, 16:24


Geef me meeeeeeeeeeer...maak me gek!!!!!!!!!!

Meid die verhaal is echt wow..ga verder kan niet wachten..

ok
doei

05-04-2005, 17:40
ga verder ik kan niet wachten

06-04-2005, 14:48
het was zo druk in zijn straat er zaten zoveell mooie autos daar en er gingen heel veel vrouwen naar binnen ik dacht moet ik gaan of niet hun zijn zo veel mooir dan ik maar toch kreeg ik de moed om mijn telefoon te halen. ik liep richting zijn deur de deur stond wagenwijd open. ik liep de huis binnen en hoorde hele harde gelach van mannen en vrouwen. ik liep verder de gang in en zag said en hij vroeg mij wat ik daar deed en ik zei dat ik mijn telefoon was vergeten. en ja mijn telefoon zat daar op de bank. hij gaf mij het en vroeg ik wilde blijfen zitten en ik zei nee ik moet naar huis het is laat. hij zei wacht dan stel ik je voor aan mijn broer en al snel riep hij mohamed en er kwam een leuk jongen naar voren en hij stelde zich netjes voor said zei ook dit is mijn vriendin. ik wilde naar huis en zei dat tegen hem en hij zei acht even dan breng ik je zo. dus ik zat daar op die bank en al die marokaanse meisjes keken mij aan en die jongens ook toen vroeg ik een van de meissjes waar ze said vandaan kende ze zei dat ze voor hem werkte. ik vroeg waar ze antwoorde discotheek. na dat kwam said en zei jallah ik breng je naar huis je ouders zullen wel ongerust zijn. dus zo de auto ingestapt en hij zoende me het was zo lekker zijn lippen op de meine en hij raakte ook heel rustig mijn boorten aan. ik vond het heerlijk maar zei stop dit gaat te ver. hij stopte en zei stap uit en hij.......................

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7