Bekijk volle/desktop versie : Iemand een vrome moslim die al vanaf zn 15e zwaar bezeten is en dat al 35 jaar ......



29-06-2015, 02:39
Mijn vraag is

Diegene komt nu te overlijden im deze toestamd op de shahada

Wat gebeurt er met deze persoon

Wat zeggen de geleerden



Deze persoon is zeer godvrezend maar door deze beproeving/bezetenheid heeft deze persoon nooit zijn deen kunnen praktiseren, behalve met zn hart -daar waar de momenten deze persoon toerekeningsvatbaar was.

29-06-2015, 04:18


Vraag ik me ook af

29-06-2015, 09:54
Dit vroegen wij ons gisteren ook af, hoe het eigenlijk zit met degene die bezeten zijn en dan komen te overlijden.

29-06-2015, 13:29
Wat ik wel weet is dat de krankzinninge niet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn daden totdat deze zijn gezonde verstand terug heeft.

Maar ik heb het over een persoom die zgmaar vanaf zijn pubertijd al bezeten is -en- zo goed als -geen- erge zondes heeft begaan.

29-06-2015, 16:47


Allah subhana wa ta ala is de beste rechter waar maak jij je uberhaupt druk om en waar bemoei jij je mee? Laat God zijn werk doen.

Als hij dood is gegaan is dat met Gods wil en Allah beslist wel of hij naar het paradijs gaat of niet

29-06-2015, 19:31

Citaat door Buitenbeentje:
Allah subhana wa ta ala is de beste rechter waar maak jij je uberhaupt druk om en waar bemoei jij je mee? Laat God zijn werk doen.

Als hij dood is gegaan is dat met Gods wil en Allah beslist wel of hij naar het paradijs gaat of niet