Bekijk volle/desktop versie : ***Hoe loop jij erbij***



Pagina's : [1] 2

04-04-2005, 10:57
Hoii allemaal

ik was nieuwsgierig naar jullie kleding style..

Waar kopen jullie je kleding, dus welke winkel,

en hoe ga je meestal gekleed???


Koessiess


Sakina.

04-04-2005, 11:02


Netjes is mooi.

Ikzelf Loop er ook altijd netjes bij.

04-04-2005, 11:02
Ik hou van netjes!

Mantelpakjes of nette pakken met een rok boven de broek. (want ik draag hoofddoek)

Mijn lievelingswinkels zijn; MANGO, MANGO, MANGO!!! En de SPS is af en toe ook wel. Voor de rest haal ik bij alle winkels wel wat....

Groetjes!!

04-04-2005, 11:04

Citaat door Marrakchia_86:
Ik hou van netjes!

Mantelpakjes of nette pakken met een rok boven de broek. (want ik draag hoofddoek)

Mijn lievelingswinkels zijn; MANGO, MANGO, MANGO!!! En de SPS is af en toe ook wel. Voor de rest haal ik bij alle winkels wel wat....

Groetjes!!
mooi hoor meid, ik vind dat sps echt super mooie kleding heeft, vooral zomers..

04-04-2005, 11:04



Citaat door CHEELAB:
flodder.
whahaha

en je hebt zulke mooie oogjes...

je flodder uiterlijk zou het dan verpesten

04-04-2005, 11:04

Citaat door Marrakchia_86:
Ik hou van netjes!

Mantelpakjes of nette pakken met een rok boven de broek. (want ik draag hoofddoek)

Mijn lievelingswinkels zijn; MANGO, MANGO, MANGO!!! En de SPS is af en toe ook wel. Voor de rest haal ik bij alle winkels wel wat....

Groetjes!!
Mantelpakje met een rok boven de broek is niet m'n style.


Ik zie het wel vaak en bij sommige staat het ook echt goed, maar anderen kunnen het weer niet combineren (of staat het niet) en lijken net Turken.

04-04-2005, 11:05

Citaat door xsennax:
soms loop ik er netjes bij, en soms sportief puma kleren nike enzo.
maar laatste tijd wel netjes
mooi zo meid

04-04-2005, 11:05
Draag vanalles...maar houd veel van kleuren..

voorbeeld als ik roze draag (wel in combi met een ander kleur) dan heb ik alle stuff in roze..zoals horloge, riem, schoenen, ketting..

En zo doe ik het ook met de rest van de kleuren.

04-04-2005, 11:06

Citaat door misslysious2:
Draag vanalles...maar houd veel van kleuren..

voorbeeld als ik roze draag (wel in combi met een ander kleur) dan heb ik alle stuff in roze..zoals horloge, riem, schoenen, ketting..

En zo doe ik het ook met de rest van de kleuren.
doe ik ook...veel combi kleurtjes

Sakina.

04-04-2005, 11:09
Heel netjes met oog op details en ik hou van aparte dingen die je niet bij andere ziet ...winkels vooral ZARA of NAF NAF, MANGO, VERO MODA, H&M, PROMOD...


04-04-2005, 11:12

Citaat door KLeInDuImPjE:
Heel netjes met oog op details en ik hou van aparte dingen die je niet bij andere ziet ...winkels vooral ZARA of NAF NAF, MANGO, VERO MODA, H&M, PROMOD...

Klinkt goed meid

04-04-2005, 11:13

Citaat door Miss_Sakina:
whahaha

en je hebt zulke mooie oogjes...

je flodder uiterlijk zou het dan verpesten
In de week veel sportief , weekend afwisseling

04-04-2005, 11:17


ooh kijk is aan..

klinkt veel beter


Sakina.

04-04-2005, 11:19
hangt af van hoe ik mij voel en hoe mijn haar is is mijn haar gefond dan zie ik er netjes/klassiek uit heb ik mijn krullen dan ben ik ofwel alternatief of sportief gemixt met klassiek en soms als ik echt geen goesting heb en snel ergens heen moet dan gewoon jeans met simpele trui dus alle stijlen zowa

04-04-2005, 13:07
Meestal casual gemixed met netjes, dus mooie spijkerbroek met een net colbertje erboven.
Draag, Replay, &, Diesel, TH, RL en kuyichi
Als ik naar school ga draag ik meestal sneakers of laarzen met lage hak. De hele dag op hoge hakken, lastig.

Pagina's : [1] 2