Bekijk volle/desktop versie : Netanyahu tegen Gaza flotilla: jullie zijn verdwaald, probeer de Syriërs te redden



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-06-2015, 21:56
Netanyahu to Gaza flotilla: Surely you got lost and meant to help the Syrians being butchered

Israeli officials reiterated on Sunday that Jerusalem has no intention to allow the boats to reach Gaza, and that the organizers are well aware that there is a legal naval blockade of the area.



http://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Netanyahu-to-flotilla-passengers-Surely-you-got-lost-and-meant-to-help-the-Syrians-being-butchered-407426

Geweldige vent is het ook, haha

28-06-2015, 21:58


Netanyahu is een walgelijke vent, maar hier heeft hij wel een punt en moest zelfs ik glimlachen ..

28-06-2015, 22:25
Ergens heeft hij wel een populistische punt maar als je kijkt naar de mensen die op de boot zitten dan kun je niet claimen dat die niet het lot aantrekken van de Syriërs. Oud president van tunesie Marzouki is een mensenrechtenactivist pur sang en heeft bij zijn aantreden gedaan wat die kon doen met Syrië.

28-06-2015, 22:35

Citaat door Broulare:
Netanyahu to Gaza flotilla: Surely you got lost and meant to help the Syrians being butchered

Israeli officials reiterated on Sunday that Jerusalem has no intention to allow the boats to reach Gaza, and that the organizers are well aware that there is a legal naval blockade of the area.



http://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Netanyahu-to-flotilla-passengers-Surely-you-got-lost-and-meant-to-help-the-Syrians-being-butchered-407426

Geweldige vent is het ook, haha
Dat zegt de slager van palestina een geweldige moordernaar dat het is dat klopt . was hij dat niet dat hij 2000 palestijnen heeft afgeslacht in een week tijd die kazar moet snel zijn mond houden.

28-06-2015, 22:36


Zelfs de duivel spreekt soms de waarheid. De Syriers hebben de hulp veel meer nodig dan de Palestijnen.

28-06-2015, 22:49

Citaat door Infra:
Ik denk dat als je momenteel in Israël woont en ISIS in je achtertuin hebt; je maar al te blij mag zijn met Netanyahu.

Misschien niet de meest koosjere kerel maar wel ééntje met een ijzeren vuist.
Racistische bibi mag zitten op een Arabische pipi.

29-06-2015, 02:18
Met hem eens, Israel komt wel aan de buurt: kruisvaarders zaten daar ook bijna 2 eeuwen. Economische ontwikkeling en politieke eenheid in het MO zal de Pal'en vrijheid brengen

29-06-2015, 02:31

Citaat door Infra:
Ik denk dat als je momenteel in Israël woont en ISIS in je achtertuin hebt; je maar al te blij mag zijn met Netanyahu.

Misschien niet de meest koosjere kerel maar wel ééntje met een ijzeren vuist.
Aldus de Hasbara troll.

29-06-2015, 09:50

Citaat door TamentthDhen:
Met hem eens, Israel komt wel aan de buurt: kruisvaarders zaten daar ook bijna 2 eeuwen. Economische ontwikkeling en politieke eenheid in het MO zal de Pal'en vrijheid brengen
Er is de voorbije 1400 jaar nog nooit politieke eenheid geweest in het MO.

Stel dat het toch gebeurd, hebben ze nog altijd atoombommen, en dan zal de aggressor een zware prijs moeten betalen.

29-06-2015, 11:06

Citaat door Broulare:
Er is de voorbije 1400 jaar nog nooit politieke eenheid geweest in het MO.

Stel dat het toch gebeurd, hebben ze nog altijd atoombommen, en dan zal de aggressor een zware prijs moeten betalen.
Huh.. Je weet niet waar je het over hebt. Eeuwen lang was er politieke eenheid. Israel wordt omringd door 1.5 miljard mensen die een hekel aan haar heft, het heeft geen lange toekomst in het Midden Oosten. hoogstwaarschijnlijk gaat dat eindigen in een nucleaire Holocaust

29-06-2015, 11:56

Citaat door pseu:
Netanyahu is een walgelijke vent, maar hier heeft hij wel een punt en moest zelfs ik glimlachen ..
Nee dat heeft hij niet, de bezetting van Palestina is nu al ruim 70 jaar gaande, en syrie is een paar jaar, los eerst de oudste zaken op en dan pas de nieuwe.

Netanyahu, is een vuile pool, hij hoort daar gewoon niet te zijn.

29-06-2015, 13:55
Infra, dat is gewoon mijn analyse van de situatie daar. Het gaat verder dan het lijden van de Palestijnen, Israel is een doorn die maar steeds dieper in islamitisch vlees graaft. Vergeet dat Palestina heilig land is voor moslims en dat het gepikt is door de Joden, die geschiedenis met Israel brengt gevoelens als machteloosheid, frustratie en haat naar boven. En dat gaat zoiezo ontploffen. Het idee dat een lang en zorgeloos bestaan voor Israel mogelijk is, is idioot

29-06-2015, 14:17



Citaat door aia:
En dat IS daar in Syrië honderden moslims doodschiet, dan maakt jou minder uit ? Ramadan is toch geen offerfeest of wel ?
Ik verwerp elke aanval op onschuldige burgers.

Israel heeft in 1 week 2800 doden gemaakt in gaza, ze zijn net als IS.

29-06-2015, 14:18

Citaat door Broulare:
Er is de voorbije 1400 jaar nog nooit politieke eenheid geweest in het MO.

Stel dat het toch gebeurd, hebben ze nog altijd atoombommen, en dan zal de aggressor een zware prijs moeten betalen.
Ze hebben het maar kunnen er niks mee. Want het laatst wat de kazars wil is dat er nog een holocaust gaat gebeuren op hun.

29-06-2015, 14:20

Citaat door defeiten:
Ik meen dat je fout bent ingelicht, was dat niet jemen?
En ik meen dat je pappie jou iets te vaak heeft bezoekt in de nacht .

Pagina's : [1] 2 3 4 5