Bekijk volle/desktop versie : Weet wat ik zo grappig vind?



Pagina's : [1] 2

28-06-2015, 16:05
Mannen die steeds luidop schreeuwen dat hun toekomstige nooit contact met gasten mag gehad hebben, nooit in een relatie hebben gezeten enzovoort enzovoort.

Uiteindelijk leren ze iemand van bv een andere stad kennen die erin slagen om hen wijs te maken dat ze 100% heilig geweest zijn. Maar daar is niets van waar.
Man blij en huwt haar niet wetend dat ze veel achterhoud voor hem. dit heb ik zo vaak gezien.
Misschien krijgen ze wat ze verdienen :kweetni:

Of anders:
Zij leren iemand kennen die wel contact of relatie heeft gehad met gasten. Maar alsnog nemen ze hun woorden terug en accepteren haar gewoon omdat ze zo verliefd zijn op haar schoonheid of persoonlijkheid.

28-06-2015, 16:06


Ja dat heb ik ook zovaak gezien.
Vooral de mannen die altijd zo n grote mond hebben en elke vrouw een h..noemen eindigen met zulke meiden.
Zonder medelijden vind het goed voor ze.

28-06-2015, 16:11

Citaat door Flowers_:
Mannen die steeds luidop schreeuwen dat hun toekomstige nooit contact met gasten mag gehad hebben, nooit in een relatie hebben gezeten enzovoort enzovoort.

Uiteindelijk leren ze iemand van bv een andere stad kennen die erin slagen om hen wijs te maken dat ze 100% heilig geweest zijn. Maar daar is niets van waar.
Man blij en huwt haar niet wetend dat ze veel achterhoud voor hem. dit heb ik zo vaak gezien.
Misschien krijgen ze wat ze verdienen :kweetni:

Of anders:
Zij leren iemand kennen die wel contact of relatie heeft gehad met gasten. Maar alsnog nemen ze hun woorden terug en accepteren haar gewoon omdat ze zo verliefd zijn op haar schoonheid of persoonlijkheid.


je hebt veel mannen met praatjes ja (vaak waren het ook mannen met ''een verleden'') en die de daad niet bij het woord voegen..Maar die haal je er zo uit..

28-06-2015, 16:19

Citaat door zinazina19:
Ja dat heb ik ook zovaak gezien.
Vooral de mannen die altijd zo n grote mond hebben en elke vrouw een h..noemen eindigen met zulke meiden.
Zonder medelijden vind het goed voor ze.


Hahahah ja eerlijk gezegd heb ik een neef die ook zo is en uiteindelijk met zo iemand getrouwd


Citaat door ELPrincipe:
je hebt veel mannen met praatjes ja (vaak waren het ook mannen met ''een verleden'') en die de daad niet bij het woord voegen..Maar die haal je er zo uit..
Wie het laatst lacht, lacht het best .

28-06-2015, 16:20


Je moet niks eisen als je niks te bieden hebt.

Of als de helft van jou blaadje al bevlekt is en dan iemand met een schoon blad willen.

28-06-2015, 16:21
Ik krijg flowers.

28-06-2015, 16:21

Citaat door Sltrvrt:
Je moet niks eisen als je niks te bieden hebt.

Of als de helft van jou blaadje al bevlekt is en dan iemand met een schoon blad willen.

28-06-2015, 16:23
Iedereen trouwt een reflectie van zich zelf.
Hun die eisen worden afgestraft.
Hun die hopen en nederig zijn worden beloont.
Soms zo ver beloont met een test.

28-06-2015, 16:25
Tot nu toe alleen maar wijze mannen gereageerd. Moge Allah jullie met een vrome, lieftallige en mooie vrouw belonen .

28-06-2015, 16:25

Citaat door Accelerator:
Iedereen trouwt een reflectie van zich zelf.
Hun die eisen worden afgestraft.
Hun die hopen en nederig zijn worden beloont.
Soms zo ver beloont met een test.


in een romantische rechtvaardige wereld ja..iig niet in deze wereld

28-06-2015, 16:26

Citaat door ELPrincipe:
in een romantische rechtvaardige wereld ja..iig niet in deze wereld
Hoop doet leven maar liever niet teveel hopen.

28-06-2015, 16:27

Citaat door Accelerator:
Iedereen trouwt een reflectie van zich zelf.
Hun die eisen worden afgestraft.
Hun die hopen en nederig zijn worden beloont.
Soms zo ver beloont met een test.
Klopt,Allah is rechtvaardig en zal je belonen met het goede als je blijft geloven en hopen.

28-06-2015, 16:29



Citaat door zinazina19:
Klopt,Allah is rechtvaardig en zal je belonen met het goede als je blijft geloven en hopen.


Allah is rechtvaardig, maar in deze wereld zul je iig lang niet altijd beloond worden met wat jij wenst

28-06-2015, 16:29

Citaat door Flowers_:
Hahahah ja eerlijk gezegd heb ik een neef die ook zo is en uiteindelijk met zo iemand getrouwd



Wie het laatst lacht, lacht het best .
Hahahaha,daarom moet je eigenlijk nooit wat eisen
Zeg nooit nooit

28-06-2015, 16:30

Citaat door ELPrincipe:
in een romantische rechtvaardige wereld ja..iig niet in deze wereld
Niet beloont door de mensen maar door allah.
Misschuen lijkt het niet zo door hoe de "wereld" is, maar onthou dat allahs wil door niemand te dwarsbomen is.
En dan heb je de mensen die nederigheid zien als zwakte van iemand en worden kei hard afgeleerd.

Pagina's : [1] 2