Bekijk volle/desktop versie : Maak kans op 100€!

27-06-2015, 15:15
Sinds 31 mei 2015 heb ik de Facebook-groep opgericht genaamd: "Zonde om weg te gooien"
Er is zelfs nu een website!
http://www.zondeomwegtegooien.eu

De bedoeling van deze groep is om elkaar uit liefdadigheid (fisabililah) eten of spullen te geven, die je anders toch weg zou gooien.
Jij hebt meer ruimte thuis en een ander die het financieel erg moeilijk heeft is hierdoor heel goed geholpen dankzij jou. Of jij zelf, als je het moeilijk hebt kunt een kijkje nemen. Er worden dagelijks spullen en eten weggeven, Sobhanalah[emoji22].

Nu is er een actie. Wanneer we 500 nieuwe leden op de site krijgen vòòr 30 juni, wordt er 100⬠weggeven. In de vorm van 50⬠supermarkt waardebon + 50⬠Fashioncheque (geldig voor alle warenhuizen).

Binnen 3 weken hebben we tbarkellah bijna 4700 leden in de fb-groep gekregen.
De website is geopend om 't overzichtelijker te maken.

Ook vind je daar recepten, een chat, budget beauty, sales van winkels, decoratie etc. Naast de rubrieken voor het weggeven en vinden van eten en of spullen natuurlijk.

De groep en site zijn bedacht om elkaar belangeloos te helpen.
Ken je iemand die t hard nodig heeft of ben jij dat zelf?
Wees welkom!
Ongeacht welke afkomst, geloof of dat je atheïst bent, iedereen is welkom!
Allah geeft en Allah ontneemt. Ik ben slechts sebab. [emoji173]ï¸

PS mijn excuses aan het beheer dat ik hiervoor geen toestemming gevraagd hebt. Het is enkel voor t goede doel. Maar als jullie het willen verwijderen, respecteer ik dat. Anders heel erg bedankt [emoji173]ï¸

03-08-2015, 21:41

duizend reacties.