Bekijk volle/desktop versie : Sadoq lanceert Ramadan-collectie bij V&D



26-06-2015, 20:17
Sadoq is de kledinglijn van Loubna Sadoq en opgricht voor de ambitieuze, krachtige moslima. Een prachtige lijn die bescheiden begon met hoofddoekjes.

De ontwerpster vertelt: “Twee jaar geleden besloot ik om eenhoofddoek te dragen. Ik had behoefte aan houvast en trok dichter naar mijngeloof.” Het was echter een lastig karwei om een passende Hijaab te vinden diebij de geraffineerde en trendy kledingstijl van Loubna aansloot. Ze besloot ze daarom zelf te ontwerpen.

Het assortiment breidde zich langzaam uit en Sadoq is nu eenvolledige kledinglijn met blouses, blazers en jurken. De webshop is razend populair en krijgt dagelijks ordersvan over de hele wereld binnen. Het merk ligt in Singaporeen Australië al in de winkels en sinds 21 juni 2015 ook in Nederland! WarenhuisV&D verkoopt het merk de gehele maand Ramadan.


Aan promotie of reclame doet Sadoq niet. “Met een onlinegevolg van meer dan 10.000 volgers op Facebook en 30.000 op Instagram,verspreidde de bekendheid al snel.” “Het initiatief voor de samenwerking, kwam vanuit de V&Dzelf”, zegt Loubna tegen Yasmina.nl.


“Als antwoord op de regionale behoefte van de klant”.Sadoq ligt voornamelijk in de randsteden maar is via de webshop van V&Dvoor iedereen te bestellen. Dat is ook de droom van Sadoq, in mainstream warenhuizenover de hele wereld liggen.


Afgelopen zondag was de lancering van de Ramadan collectiemaar Sadoq heeft nog een leuke verassing voor de fashionista’s onder ons. Twee wekenvoor het Suikerfeest lanceert het merk de Eid-collectie, een feestelijke lijn om de Ramadan in stijl af te sluiten.


Het assortiment bestaat overigens niet alleen uit trendykleding en mooie Hijaabs. Sadoq biedt ook gebedskleedjes en gebedsjurken aan. Deze zijnalleen via de eigen webshop te bestellen.

26-06-2015, 20:34


Voor ambitieuze krachtige moslima's...
http://www.sadoq.com/

26-06-2015, 20:36
Wat leuk dat V&D haar zelf benaderd heeft.

26-06-2015, 20:42

Citaat door _Serendipity:
Wat leuk dat V&D haar zelf benaderd heeft.
Ze moesten wel wat verzinnen na hun bijna faillissement

26-06-2015, 20:45



Citaat door Dalilaah:
Ze moesten wel wat verzinnen na hun bijna faillissement
Ik weet niet of een ramadan collectie dan wel zo verstandig is, met al die racistische tokkies in dit land hoor. Verbaast me sowieso waarom hier nog geen Kamervragen over gesteld zijn, en over alle andere ramadan acties.