Bekijk volle/desktop versie : Wat is er nu weer gebeurd in Frankrijk



Pagina's : [1] 2 3

26-06-2015, 12:20
Nieuwe aanslag? Er zijn explosies en een man is onthoofd in Lyon.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/aanslag-bij-lyon-ontploffingen-en-man-onthoofd~a4088967/

26-06-2015, 12:24


Propaganda geen aandacht aanbesteden

26-06-2015, 13:54
Hij heet Yassine Sali, nou daar gaan we weer...

26-06-2015, 15:16
Tunesie ook lees ik net

26-06-2015, 15:23



Citaat door Ninoesh:
Hij heet Yassine Sali, nou daar gaan we weer...
Ik had helemaal niks door, kreeg een bericht van mijn zus

26-06-2015, 15:31

Citaat door Rouwayda:
Ik had helemaal niks door, kreeg een bericht van mijn zus
Dit had ik toen die psycho Germanwings naar beneden knalde, schreef mijn broertje op whatsapp erg joh die vliegtuigcrash bij jullie, ik wist niks....Normaal kijk ik Au nom de la Verité en petits secrets entre voisins, maar aangezien ik op dit moment geen leven heb en alle verhalen heb gezien dacht ik ff BFM opzetten.

26-06-2015, 15:47

Citaat door Ninoesh:
Dit had ik toen die psycho Germanwings naar beneden knalde, schreef mijn broertje op whatsapp erg joh die vliegtuigcrash bij jullie, ik wist niks....Normaal kijk ik Au nom de la Verité en petits secrets entre voisins, maar aangezien ik op dit moment geen leven heb en alle verhalen heb gezien dacht ik ff BFM opzetten.
Owjah dat was ook weer zoiets

Is dat de Franse 'achter gesloten deuren'?. Die kijk ik echt als ik helemaal niks te doen heb Ik vind BFM niet zo, lees liever de parisien. Heb altijd het gevoel dat ze niet alles vertellen. Maar goed ik ga maar even lezen wat er allemaal aan hand is.

26-06-2015, 15:53
In Koeweit ook...

26-06-2015, 15:55
Zehma Ramadan

26-06-2015, 15:57
3 aanslagen op een dag, toeval?

die verdachten van frankrijk werden al in de gaten gehouden. helemaal niks gemerkt? je zou haast denken dat die gasten van securité de hele dag uit hun neus eten ofzo....

26-06-2015, 15:57

Citaat door FIFI_ANO:
Zehma Ramadan
Zionisten!!

26-06-2015, 15:59
Apart.. zoveel topics.. over een dode of wat.. Je zou zeggen dat er nooit een Moslims doodgaat door een bombardement of drone-aanval dat de Moslim in het westen zoveel tijd en zin en medeleven heeft voor een dode of wat in de buurt.

Is het angst voor het eigen hachje, het stockholmsyndroom of gewoon het ouderwetse minderwaardigheidscomplex waar we mee kampen?

26-06-2015, 16:00



Citaat door Rouwayda:
Owjah dat was ook weer zoiets

Is dat de Franse 'achter gesloten deuren'?. Die kijk ik echt als ik helemaal niks te doen heb Ik vind BFM niet zo, lees liever de parisien. Heb altijd het gevoel dat ze niet alles vertellen. Maar goed ik ga maar even lezen wat er allemaal aan hand is.
achter gesloten deuren heet : le jours quand tout es basculé .
Bfm en m6 zijn echt mijn levenloze zenders.

26-06-2015, 16:31

Citaat door Hartje87:
achter gesloten deuren heet : le jours quand tout es basculé .
Bfm en m6 zijn echt mijn levenloze zenders.
Ow ik keek die soms in de ochtend, kijk gewoon omdat ze verder niks was hoor haha. M6 is een leuke zender, alleen kijk ik t helaas bijna niet meer. Alleen maar Nederlandse of series op de laptop.


Hoe is het vasten in Marokko? Hier vandaag superwarm, heb gewoon dorst

26-06-2015, 16:37

Citaat door Rouwayda:
Ow ik keek die soms in de ochtend, kijk gewoon omdat ze verder niks was hoor haha. M6 is een leuke zender, alleen kijk ik t helaas bijna niet meer. Alleen maar Nederlandse of series op de laptop.


Hoe is het vasten in Marokko? Hier vandaag superwarm, heb gewoon dorst
Ja ik kijk het ook graag maar als ik vast houd ik niet zo van tv kijken. Pas s avonds met een kopje thee en iets zoets
Ja het is echt warm hier !! En ik heb heel dorst. Ik moet zo nog naar de marjane ff booschapjes doen. Kom je dit jaar naar Marokko??

Pagina's : [1] 2 3