Bekijk volle/desktop versie : Tampons



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-06-2015, 00:18
Wat zijn de ervaringen met de tampons? Tot nu toe nog nooit gebruikt terwijl ik er zoveel liggen heb. Breekt het touwtje niet af?

26-06-2015, 01:33


ideale uitvinding..
zit comfortabeler dan maandverband
en nee touwtje breekt niet af, dit kun je checken voordat je gem plaatst.

26-06-2015, 01:48
klopt indd.. maar heb gelezen dat t ook niet ideaal is omdat niet al het bloed (grof gezegd excuus) eruit komt.. En dat zelfs de periode van menstruatie verkort word.. maandverband is anders ook niet fijn maar ja.. what to do.. wij dames hebben t miet makkelijk.. whatever you use change and wash like every 2/3 hours

26-06-2015, 01:53
touwtje breekt niet af want voordat je m inbrengt trek je er eerst aan om er zeker van te zijn dattie goed vast zit.
ikzelf vind een tampon tien keer fijner, je voelt m niet eens zitten. in tegenstelling tot een maandverband yuk

26-06-2015, 02:10



Citaat door golden_nadoriaa:
ideale uitvinding..
zit comfortabeler dan maandverband
en nee touwtje breekt niet af, dit kun je checken voordat je gem plaatst.

Citaat:
Weet je ik heb het een keer geprobeerd, maar durfde niet verder te doen en ging ook gewoon niet. Kon duwen wat ik wilde en plus ongesteld tja dat is gewoon pijnlijk allemaal. Toen ben ik er mee gestopt. En daarna weer een keer maar ieder keer erg gespannen voor die dingen. Nemen jullie een bepaalde houding ofzo? :hihiat is toch gek. Dat zo een ini mini dingetje niet lukt vergeleken met dat andere Sindsdien nooit meer geprobeerd


Maar het is iets psygisch denk ik, want heel mn lichaam blokeert dan voor zoiets.
Is er trouwens verschil qua groote van die dingen?

26-06-2015, 02:14
Nou heb liever maand verband dan zo n ding!

Lees eens hier http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/article/detail/4082701/2015/06/19/Voormalig-topmodel-Ik-was-bijna-dood-door-tamponziekte.dhtml

26-06-2015, 02:19
Tampon zit fijner. Niet bang zijn gewoon doorduwen. je hebt voor hetere vuren gestaan zo'n tampon is er niets bij

26-06-2015, 02:20
Tampon is wel wat onhygiënischer

26-06-2015, 02:21
le_mok al het bloed komt er gewoon uit en wordt opgezogen door de tampon. Hij raakt vol en je verwisseld hem net als een maandverband. Mijn menstruatie cyclus is er niet korter op geworden hoor.

meisjes, gewoon proberen
je gaat niets anders meer willen haha
ja, is aangeduid met druppels 1 tot 5 dacht ik
ik gebruik nummer 3 of 4 voor de zware dagen en voor de lichte 1 of 2. Om te oefenen kun je denk ik met nummer 2 proberen.

kip ik ken dat verhaal. Het is heel normaal dat je jezelf ook dagelijks moet wassen. Maandverband is ook niet zo super hoor. Daarom mogen zwangere vrouwen ook geen inlegkruisjes gebruiken.

26-06-2015, 02:22
Sabriyah inderdaad

26-06-2015, 02:24

Citaat door Sabriyah_:
Tampon zit fijner. Niet bang zijn gewoon doorduwen. je hebt voor hetere vuren gestaan zo'n tampon is er niets bij
Jaaa haha Daarom snap ik al helemaal niet waarom t niet wilde.
Maar dit is natuurlijk sowieso stroever en droger. Dat werkt dus ook nie echt mee.

26-06-2015, 02:26

Citaat door golden_nadoriaa:
le_mok al het bloed komt er gewoon uit en wordt opgezogen door de tampon. Hij raakt vol en je verwisseld hem net als een maandverband. Mijn menstruatie cyclus is er niet korter op geworden hoor.

meisjes, gewoon proberen
je gaat niets anders meer willen haha
ja, is aangeduid met druppels 1 tot 5 dacht ik
ik gebruik nummer 3 of 4 voor de zware dagen en voor de lichte 1 of 2. Om te oefenen kun je denk ik met nummer 2 proberen.

kip ik ken dat verhaal. Het is heel normaal dat je jezelf ook dagelijks moet wassen. Maandverband is ook niet zo super hoor. Daarom mogen zwangere vrouwen ook geen inlegkruisjes gebruiken.
Misschien had ik wel nummer 5! haha weet het niet meer.
Maandverband vind ik eigenlijk ook gewoon best met die dagen. Gewoon lekker vaak omwisselen

26-06-2015, 02:30


hahaha zou best kunnen
Als je maandverband handiger vind moet je dat blijven doen. Ik ben na 8 jaar maandverband overgestapt naar tampons, en vind het heerlijk! Je voelt niet dat je wat in hebt. Tis maar dat je last gebt van buikkrampen

26-06-2015, 02:36

Citaat door golden_nadoriaa:
hahaha zou best kunnen
Als je maandverband handiger vind moet je dat blijven doen. Ik ben na 8 jaar maandverband overgestapt naar tampons, en vind het heerlijk! Je voelt niet dat je wat in hebt. Tis maar dat je last gebt van buikkrampen
Wat ben ik toch een watje.

Fijn is anders haha, maar ben het inmiddels gewend. Op zo een moment wil ik alleen met rust gelaten worden daar
Fijn dat het voor jou goed werkt!

26-06-2015, 02:38
Tfou, lijkt me echt heel pijnlijk. Zijn jullie allemaal getrouwd?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6