Bekijk volle/desktop versie : help



24-06-2015, 12:57
salam alaikom mensenx

ik wil graag weten hoe dat in zijn werk gaat als jr voor de Marokkaanse wet wilt scheiden.x

voor de nederlandse is het al gelukt, nu nog marokkaanse... hoe moet ik dat doen, ik kan zelf niet naar marokko en heb niemand die mij kan helpen. en wat zullen de kosten ongeveer zijn?x

is het ook zo dat mijn ex man (wonend in marokko) voor de rechter moet komen? want hii werkt namelijk niet mee. stel dat hii dat wel gaat doen dan zou hij als wraak tegen de rechter zeggen dat hij 20.000 euro aan mij heeft uitgegeven. alhoewel dat staat nergens zwart/wit geschreven. moet ik mij daar zorgen om maken? ben bang dat de marokkaanse rechter op zal komen voor hem omdat ik uit nederland kom.x

iemanf die mij kan helpen met info? tips... alles is welkom. wel kreeg ik te horen dat ik het beste arabika diensten kon benaderen. wat zullen de kosten dan ongeveer zijn?xik weet niet of ik dit in mijn eentje aankan, heb niemand die mij kan steunen. en had arabika diensten gebeld maar zei spreken berbers of arabisch, iets wat ik beide slecht kan spreken en verstaan.

alvast bedankt

24-06-2015, 13:06


ik wil alleen jullie advies, tips wat ik het beste kan doen. of miss iemand die hier ervaring mee heeft?