Bekijk volle/desktop versie : just a story wel lezen hoor



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

17-04-2002, 15:29
Hé Emshoem!!

Ik houd het spannend wie ik ben! Maar je hebt het goed gezegd, ik wil niet dat je mijn naam hier op het internet zet!!! Maar of ik familie van je ben??? Ik denk het niet!!

Groetjes
Bulma (je weet wel wie.....denk goed na)

17-04-2002, 17:55


wollah ik wordt gek geen familie wat ben je dan wollah ik zou het niet weten wie je bent mijn hersenen steken uit mijn kop maar wie ben je nou???? en gazelle ja wees niet bang jij bent de eerste die mag komen
aahhahahaa en bulma ienajjjjjjjj

17-04-2002, 18:05
thanks emsoem en waarneer komt de volgende verhaal
ik kan jullie nu niet helpen wat ik weet niet hoe ik het verhaal verder moet laten verlopen, ik weet wel iets als dit een trouwfeest was geweest maar een verlovingsfeest, daaar weet ik niets op te zeggen

18-04-2002, 00:25
Wanneer kom't vervolggggggggg................................... ...........

18-04-2002, 15:14


ik weet het niet ???? crazy schrijft nou veder dan ik oke hhaha

19-04-2002, 19:48
ewa crazy baby wanneer komt het vervolg ik zit hier al heeeeeeeeeel lang op te wachten meisie anders emsoem waarom schrijf jij niet verder want mischien heeft crazy baby het druk met school of zo nou ja ik zal wachten en wachten tot ik een vervolg kan lezen

en thallah mensen

19-04-2002, 20:35
Ja ik denk dat emsoem maar effe verder moet..kan effe niet schrijven..okezzz



Ciao Baby

19-04-2002, 21:27
okezzz ik schrijf wel veder maar alleen niet nou okee mensen???
en assia bedankt!!! ik verklap jullie alvast iets faiza gaat er niet af maar schop ik er af hhahaaaa

23-04-2002, 15:40
igg heb geen zin te weinig fans

23-04-2002, 15:43
Heeeeeee ALOOOOO ALOOOOOO emsoem wat WAT WAT WAT wat wat wat zeggggg jij IK BEN HIERZO jou ALLER ALLER ALLER GROOOOOTSTE FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DUZZZ schrijven met die HANDEL okezz..


Ciao Baby

23-04-2002, 20:49
HE HALLO HEB JE NIET GELEERD:

ZODRA JE MET IETS BEGINT DAN MOET JE OOK EINDIGEN

DUS KOM OP. EN ZEG NIET DAT JE GEEN ZIN HEBT.

IK WIL VERVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLG
SCHIET OP EN TIKKE TIKKKE TIKKKEEEEE. IK EN MIJN VRIENDINNEN KUNNEN NIET WACHTEN VAN DE ZENUWEN






dus verder schrijven met die handel

23-04-2002, 21:08
Hallo allemaal. Aangezien crazy-baby en emshoem niet verder willen met het verhaal, heb ik besloten om dat te gaan doen. Ik zal mijn best doen en hopelijk vinden crazy-baby en emshoem het niet erg


De vrouwen begonnen te dansen en te zingen van vreugde. Ik keek NIsrin aan en zag haar huilende ogen en ze glimlachte naar me. Uit haar ogen kon ik lezen dat ik mijn ouders moet opvolgen en gehoorzamen. Ik kon het niet aanzien en draaide mijn gezicht van haar weg. Ik dacht : WAAR BEN IK IN GODSNAAM MEE BEZIG. Ik kan en moet niet meer denken aan Nisrin. Het is HOPELOOS. Met haar trouwen zal ik toch niet kunnen, want dan krijg ik de hele familie tegen me. Dat weet ik. En dat zal me pijn doen. Aan de gedachte dat ik niet verder mijn toekomst met Nisrin kan delen ergert me. Wat moet ik doen a rabbi zeg ik in mijn gedachten. Ik draai me eom en kijk Faiza aan. Ze glimlacht naar iedereen. En ook naar mij.Met moeite glimlach ik terug. Mijn broers en mijn neven mijn nichten komen naast me staan om foto's te maken. Toen zij weggingen kwamen mijn ouders en de ouders van Faiza. Mijn vader keek me met trots in zijn ogen naar me. Gaf me een klop op mijn schouder en bedankte me. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Het wordt alleen ingewikkelder voor me. Bij het geven van een zoen op de voorhoofd aan mijn pa kreeg ik een brok in mijn keel. Vanaf dat moment dacht ik........

24-04-2002, 14:51


okeeeeeeokeee ik schrijf veder maar dan wel vanovond oke!!!!!!!1 want ik gaaa shoppen met mijn zus 1 van onze talenten hahahaaaa eneeee leuke vervolg


=emsoem=

26-04-2002, 15:05
oke dannnnn hier is ie dan




is dit mijn lot.ik kan moeilijk de ring van mijn vinger afdoen en hem weer terug geven.Waar ben ik meee bezig het eenigste wat ik deed is glimlachen, en ik wist dat niet mijn keuze is.Ik zag dat nisrin rrn traan wegpikte.Het deed me erg pijn waarom moet het zoooo.Het lijkt wel een straf voor me als of ik iest verkeerd heb gedaan.Mijn moeder had in de gaate dat mijn ogen telkens afdwaalde naar haar.Maar ze liet niet veel merken.........


schit tfoe mijn broertje wil erop die klootzak tot vanovond my people

=emsoem=

26-04-2002, 16:48
wajaw hshoema, een van jullie moet verdergaan, hoe moeilijk het is. Je moet de knoop doorhakken. (kan ik het een beetje?)Je moet de wereld redden!! De hele wereld is in de ban van jullie verhaal! ECHT, ik meen het. Als niemand het initiatief neemt zal de wereld in brokken vallen de economie zal zakken als een baksteen er zal nog meer haat zijn in de wereld en nog meer oorlog en nog meer ellende en en .....de toren van pizza zal omvallen(somebody stop me). aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nee NEE NEE NEEEEEEEEE, ik kan er niet meer tegen! IEMAND MOET DIT VERHAALTJE AFMAKEN,, ANDERS VREEES IK HET ERGSTE VOOR DE MENSHEID. ZZZZZZZZzooo genoeg gelult iemand moet verdergaan met dit verhaaltje anders is de lol eruit. woelah strak verhaaltje maar wij a zegt moet ook b zeggen!!! Als maandag niemand is verder gegaan, ga ik wel verder!!! de mazelen!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17