Bekijk volle/desktop versie : Jongen tegen hoofd getrapt na woordenwisseling



23-06-2015, 14:13
Een veertienjarige jongen is maandagavond aan De Riepe in Appingedam mishandeld door een stel jongeren.





Hij zou daarbij meerdere keren tegen zijn hoofd zijn geschopt. Later, toen hij bij een kennis was, werd hij niet lekker en is hij naar het ziekenhuis gebracht. De jongen wilde volgens de politie geen aangifte doen, maar de politie doet desondanks onderzoek naar de zaak. Reden voor de mishandeling zou een woordenwisseling zijn.

23-06-2015, 14:30



Citaat door ikblijfmoslima:
Daarom sla ik altijd als eerste wanneer er ruzie is en sla ik door tot de tegenpartij knockout is. Het is heel belangrijk om dan niet te stoppen maar door te slaan tot de ander bewusteloos is
Precies want waarom praten als je ook gewoon kunt slaan? Daar heb je tenminste ook geen hersens voor nodig. Dombo.

23-06-2015, 14:59

Citaat door ikblijfmoslima:
Daarom sla ik altijd als eerste wanneer er ruzie is en sla ik door tot de tegenpartij knockout is. Het is heel belangrijk om dan niet te stoppen maar door te slaan tot de ander bewusteloos is
Sorry maar dat is geen goed advies hoor wat je daar typt

Maar ondanks dat moest ik er wel om lachen .....

En ik geloof helemaal niet dat jij zo bent dus hou op met dat gekke gepraat

23-06-2015, 16:47
tja moet je maar geen grote smoel hebben

23-06-2015, 17:09



Citaat door ikblijfmoslima:
Als ik je heb laten lachen dan heeft mijn post haar werk gedaan
Zeer zeker jongeman haha

24-06-2015, 13:13
Vasten jullie wel? ...Liegen om te laten lachen in de ramadhaan dan nog wel. Waar is de vrees...

24-06-2015, 13:37

Citaat door ikblijfmoslima:
Daarom sla ik altijd als eerste wanneer er ruzie is en sla ik door tot de tegenpartij knockout is. Het is heel belangrijk om dan niet te stoppen maar door te slaan tot de ander bewusteloos is
Makkelijker voor een meisje om te zeggen denk ik. Want ik als man zijnde denk altijd dat mijn ene vuistslag iemands dood kan worden en mij een levenslange gevangenisstraf zal opleveren. En die mag ik spenderen met de weet dat ik iemand van zijn leven heb beroofd.

... dus ik breek liever een stel benen.

24-06-2015, 13:38

Citaat door Lafouine78:
Hier in osdorp praten we niet, we schieten direct
Stoer man. Stelletjes homo's.