Bekijk volle/desktop versie : Waar Avond (Gala) Kleding huren??

22-02-2003, 19:12
Beste mensen,

Ik ga zelf binnenkort trouwen maar mijn zusjes en nichten willen graag avondkleding huren alleen weten ze niet bij wie ze daar terecht kunnen..
Vooral mijn zussen willen die avond zich omkleden in een galajurk en daarvoor vraag ik jullie hulp.. Wie kent er een winkel die dit soort jurken verhuurt en dan het liefst in de omgeving van Amsterdam..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Veel liefs,
Saloua

22-02-2003, 19:13

het huren van gala jurken zijn best duur je kan er beter een kopen hier in den haag hen je winkel die verkopen hele mooie jurken voor een mooie prijs.

22-02-2003, 19:15
Ik bedoel gewoon avondjurken die kan je toch ook huren lijkt me..
Iemand anders nog ideeen??

28-02-2003, 10:23
Ik heb gala jurken voor je in het bordeaurood allemaal modieuse jurken
ik heb er drie in maat 36 en ook in andere maen aar dat moet ik nog cheaken allemaal hele mooie jurkenze zijn hetzelfde dus als je interese heb mail me altjeblieft mtioua_girl@hotmail.com
oja ik moet ook even weten hoeveel stuks

28-02-2003, 22:44

he mtioua_girl ik heb wel intresse heb je ook maat 38?wat kosten ze en wil je ze beschrijven hoe ze der ongeveer uitzien?alvast bedankt.

01-03-2003, 10:46
Ik zal voor je kijken of ik maat 38 maar ik kan je niks verzekeren
in ieder geval het zijn hele simpele jurken met niks er op het is satijn de kraag loopt V en de bandjes zijn niet van aan de bovenkant van je schouders maar aan de zijkant als je snapt wat ik bedoel

01-03-2003, 14:25

Citaat:
Origineel gepost door halima180
he mtioua_girl ik heb wel intresse heb je ook maat 38?wat kosten ze en wil je ze beschrijven hoe ze der ongeveer uitzien?alvast bedankt.
Sorry schat ik moet je helaas teleurstellen ik heb geen maatje 38 meer wel een 36 wie weet pas je er in !!!
nogmaals sorry

01-03-2003, 19:12
He DolceVita,

In welke stad bedoel je in Adam??

Liefs,
Saloua

12-03-2003, 08:53

Citaat:
Origineel gepost door Amira010
Waar in Den Haag heb je ook adressen.
cecile mode
grote markt straat naast de media markt