Bekijk volle/desktop versie : relatie met mijn moeder is slecht.



Pagina's : [1] 2

21-06-2015, 23:51
Ik heb een serieuse vraag. Ik en mijn moeder zitten niet lekker ik hou zoveel van dr maar ze daagd me uit en haalt de boosheid vanuit binne bij mij omhoog ik probeer er niet opin te gaan door middel naar me kamer te rennen en huilen tot ik tot rust kom. Ik ben een persoon die de heledag lacht ouhoert en niemamd zzal dit achter me zoekken als me vriendinnen komen over de vloer kan ik zo goed acteren alsof ik de beste dochter moeder band heb terwijl het jammer genoeg niet zo is .. ik ga er kapot van tijdens de ramadan eet ik in me eentje op me kamer ik lijk zo gelukkig en voel me zo ongelukkig wie herkent zich hierin en kan met me hier over praten ik voel me zooo fuckup k wou wel een vriendin belle ofzo maar ben bang dat het ooit tege me word gebruikt ofzo je weet hoe marokaane zijn als er ruzie is of wat dan ook.. drm mocht iemand ook in zon situatie zitte talk to me

22-06-2015, 00:13


vind je moeder dat goed dat je in je kamer eet?

22-06-2015, 00:20
Wauw heftig op je kamer alleen eten..probeer met elkaar te praten over wat jullie dwarszit etc.
Ik ben er voor je schat.

22-06-2015, 00:22
Kijk alleen je nick naam
Jij word erger dan je moeder

22-06-2015, 00:32



Citaat door MR.Hinderlijk:
Kijk alleen je nick naam
Jij word erger dan je moeder
Jij bent normaal altijd lief. Doe eens lief tegen haar.

22-06-2015, 00:39
je naam zegt het al.

22-06-2015, 00:40
Ik denk dat niemand het recht heeft om te zeggen, "kijk naar je nicknaam" etc. Het is immers al bijna 2 jaar geleden aangemaakt. Daarnaast is het ook niet verstandig om negatief te reageren als zij advies zoekt. Vooral ze nu op haar kwetsbaarst is.

Anyways weet niet wat de reden is waarom jullie een slechte band hebben, maar eet de volgende keer gewoon samen met je mams en ga een gesprek aan met haar. Vertel hoe jij je voelt en dat het je pijn doet dat jullie band nu zo is. Wellicht zal ze inzien dat dit een grote impact heeft op jou. Verricht ook smeekbedes.

Moge Allah het voor je vergemakkelijken!

22-06-2015, 00:41
Praat met haar en zeg wat je dwars zit. Allah y 3awnek meid.

22-06-2015, 00:43
jullie marokkaanse wijven schelden jullie moeders uit schreeuwen tegen je moeder, stiekem negervriendje nemen,

22-06-2015, 00:52
Ik vind dit zo jammer om te lezen. Een band met je moeder hebben is juist belangrijk. Probeer met je ma te praten en zeg tegen der dat je ermee zit en het liever anders tussen jullie twee ziet. Misschien zit jou moeder ergens mee, en reageert ze dat onbewust op jou af. Hoe dan ook behoudt je geduld en onthoudt het is en blijft je moeder.

22-06-2015, 00:56
Triest om te lezen hoe een moeder dochter band zo een diepte kan bereiken. Het had nooit zo ver mogen komen. Praat met je moeder en vertel haar wat je dwars zit. Als je dat niet durft ga dan op zijn minst wel samen met haar eten. Zo is er wat toenadering en helpt het om met elkaar in gesprek te gaan. Probeer de uitdagingen uit de weg te gaan als je denkt dat het weer eens tot een ruzie komt. Op deze manier voorkom je dat je helemaal niet meer met elkaar gaat praten.

22-06-2015, 00:59

Citaat door Sabeah:
Triest om te lezen hoe een moeder dochter band zo een diepte kan bereiken. Het had nooit zo ver mogen komen. Praat met je moeder en vertel haar wat je dwars zit. Als je dat niet durft ga dan op zijn minst wel samen met haar eten. Zo is er wat toenadering en helpt het om met elkaar in gesprek te gaan. Probeer de uitdagingen uit de weg te gaan als je denkt dat het weer eens tot een ruzie komt. Op deze manier voorkom je dat je helemaal niet meer met elkaar gaat praten.
+1

22-06-2015, 01:13


X 3


22-06-2015, 01:19

Citaat door Sabeah:
Triest om te lezen hoe een moeder dochter band zo een diepte kan bereiken. Het had nooit zo ver mogen komen. Praat met je moeder en vertel haar wat je dwars zit. Als je dat niet durft ga dan op zijn minst wel samen met haar eten. Zo is er wat toenadering en helpt het om met elkaar in gesprek te gaan. Probeer de uitdagingen uit de weg te gaan als je denkt dat het weer eens tot een ruzie komt. Op deze manier voorkom je dat je helemaal niet meer met elkaar gaat praten.
Precies. Het is nu Ramadan, doe veel ad3ia dat jullie band verbeterd. Eet samen aan tafel met het gezin. Ghair in sha Allah.

22-06-2015, 13:58
Waar is je vader dan?

Pagina's : [1] 2