Bekijk volle/desktop versie : De toekomst van Europa zal islamitisch zijn



20-06-2015, 21:38

Citaat door ikblijfmoslima:
Mijn opvatting, die ik herhaaldelijk en op verschillende plekken vertegenwoordigd en weergegeven heb, namelijk dat Europa binnen afzienbare tijd islamitische wordt en dat het slechts een kwestie van tijd is wanneer dit lopende proces van de islamisering tot een zichtbare afsluiting zal komen, stuit vooral op afwijzing en wordt afgedaan als doemscenario. Het is echter niet pessimisme dat voor mij aanleiding was om de dingen zo te zien, maar een, volgens mij, realistische inschatting van de situatie, die van serieuze kant wordt ondersteund.

De islam heeft in de afgelopen eeuwen herhaaldelijk geprobeerd Europa te veroveren. Met het oversteken van de Straat van Gibraltar in het jaar 711 na. Chr. volgde de eerste islamitische aanval op Europa, met de daaraan verbonden verovering van Spanje en delen van het zuiden van Frankrijk, maar ook de nederlaag bij Tours en Poitiers in 732 na. Chr. door Karel Martel. In het jaar 1354 na Chr. volgde daarna de tweede aanloop met het overschrijden van de Dardanellen door de Osmanen en de daaropvolgende nederlaag in 1683 bij de tweede belegering van Wenen. Nu zijn we getuige van de historische gebeurtenis van de derde agressieve expansiegolf van de islam, die een andere vorm van oorlogsvoering en twist heeft. Deze keer zet hij in op immigratie, vermeerdering en terreur.

De huidige islamisering vindt van binnenuit plaats, onder gebruikmaking van de strijdmiddelen en mogelijkheden die de democratie en het rechtssysteem van het Westen zelf, in samenhang met een burgerlijke meerderheid, toestaan en bieden.

De sharia kan op een heel legale manier met behulp van de democratie zelf ingevoerd worden, omdat deze impliciet de wettelijkheid bevat, volgens welke men haar, onder gebruikmaking van de juridische situatie en de demografische verhoudingen, kan afschaffen. De toename van de oemma staat in causaal verband met de islamisering, en op de lange termijn is de vermeerdering van de moslims zelfs de beslissende factor. Als je de demografische verhoudingen van nu doorberekent naar de toekomst, dan blijkt al de komende decennia voor Europa en dus ook voor Duitsland zuiver rekenkundig bekeken een kwantitatieve gelijkstelling van moslims en niet-moslims. Een land geldt echter niet pas als islamitisch wanneer de meerderheid van de staatsburgers moslims zijn, maar wanneer de sharia juridisch bindende geldigheid bezit. Een studie van het Islam-Archief in het Duitse Soest (2006) over de bevolkingsontwikkeling in Duitsland voorspelt voor het jaar 2045 een stand van 51,72 miljoen in Duitsland wonende moslims tegenover nog slechts 45 miljoen autochtone Duitsers. Daarbij werd er geen... (klik op de link hieronder om verer te lezen)

http://https://ejbron.wordpress.com/2015/01/10/de-toekomst-van-europa-zal-islamitisch-zijn/#comment-333685
.

20-06-2015, 22:02



Citaat door ikblijfmoslima:
Ik moet echt lachen om angsthazen


Als je nog niet begrijpt dat europa binnen 50 jaar islamitisch is dan ben je echt stupid
Vind je het raar dat mensen dat niet zien zitten, gezien de chaos in de landen die nu al islamitisch zijn?

20-06-2015, 22:13
Steden met een moslimmeerderheid zullen gewoon failliet gaat, kijk bv naar Molenbeek

20-06-2015, 22:14

Citaat door ikblijfmoslima:
Die landen worden niet geregeerd zoals de profeet vzmh dat deed, dus niet islamitisch. Ze worden geregeerd op basis van behoud van macht en vermogen en niet op basis van de islam. Zodra dat gebeurt dan zal het heerlijk vertoeven zijn
droom maar verder

20-06-2015, 22:50


troll alert