Bekijk volle/desktop versie : Sallahedin .. is mijn mattie jammer dat ik niet zulke vrienden heb .. hij is gewoon



Pagina's : [1] 2

20-06-2015, 21:37
gruwelijk


[video=youtube;TWWlpHQhKSo]https://www.youtube.com/watch?v=TWWlpHQhKSo[/video]

20-06-2015, 22:46


Krijgt hij betaald voor die reclames in zijn filmpjes?

20-06-2015, 23:10
Irakees is uitgedist.

20-06-2015, 23:36
Ik vind het schandalig dat ie zo loopt te schreeuwen midden in het centrum van Rotterdam. Ordinair hoor.

20-06-2015, 23:41



Citaat door LiquidBastard:
Dit is gewoon wie het hardst blaft, hij had Danny of hoe die ook heet de kans moeten geven om te reageren en dan daarop hem confronteren, maar dit is gewoon echt Marokkaans zal ik maar zeggen.
Snap je

20-06-2015, 23:44
ik vind het wel beetje zwaktebod dat ie m niet laat uitpraten..beetje kinderachtig en tokkiegedrag hoe die doet

20-06-2015, 23:44

Citaat door LiquidBastard:
Dit is gewoon wie het hardst blaft, hij had Danny of hoe die ook heet de kans moeten geven om te reageren en dan daarop hem confronteren, maar dit is gewoon echt Marokkaans zal ik maar zeggen.



+
zag je reactie later pas

en tokkies

20-06-2015, 23:49

Citaat door LiquidBastard:
Jep, ik had wel willen horen van die Danny zelf waarom hij dat onderdeel Powlitie deed en klappen kreeg,
zijn argument was waarschijnlijk waardeloos geweest en daarop kon je hem wel pakken.
Maar vind eigenlijk dat Salah ook Ali B. en Yes-R moet gaan aanvallen en waarom ze ook hebben gekozen voor het geld en succes en niet meer achter hun statements staan zoals "kut Marokkanen" en Yes-R die achter Palestina stond in 1 van zijn lyrics destijds,
maar nu op pro Palestina geen 1 kop van hun te zien is.
Allemaal schijnheiligen als je het mij vraagt. Heb het sowieso nooit gehad met Ali B en Yes- R. Verschrikkelijk zeg.

21-06-2015, 00:07

Citaat door LiquidBastard:
Ze zitten er voor zichzelf, alleen ik vind Ali soms wat traag overkomen
Ik heb altijd gedacht dat ze Ali een bod hebben gedaan als hij van die "oproer rap" af zou gaan en hij een goed leven in de media zou hebben gekregen inruil voor een stapje terug en kinder raps te maken zoals "die leipe mocro flavour" onzin


en Yes-R......dat ik die naam uitspreek is al meer dan zat.


Ali-B is niet echt mijn man, maar hij kan wel entertainen en laat mensen lachen etc..
Yes-R kan werkelijk niets...is slecht een neefje van..

21-06-2015, 00:08
Zijn lach is gruwelijk.

21-06-2015, 00:55
hahaha, deze blijft goed

koekje van eigen deeg...
goed gedaan salah, netjes op zn plekje gezet

Pagina's : [1] 2