Bekijk volle/desktop versie : Aboutaleb opent eigen wandelroute



Pagina's : [1] 2 3

20-06-2015, 19:09
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft zaterdagmiddag een wandelroute door zijn eigen stad geopend.





Hij stelde die zelf samen en sprak die ook in. De route voert langs bekende gebouwen en verborgen plekken, zo werd zaterdag duidelijk. De route is onderdeel van de gratis app Rotterdam Routes, onderdeel van het evenement Walk'in Rotterdam.

Dat evenement moet Rotterdammers en bezoekers stimuleren dieper in de stad te duiken, zodat ze zich meer afvragen wat er achter een gebouw of monument schuilgaat. Aboutaleb kwam zelf met het idee omdat hij tijdens dienstreizen in het buitenland graag vertelt over de stad.


,,Toen dacht ik: waarom vertel ik niet hier in Nederland hoe ik door mijn ogen naar deze stad kijk. Er zijn prachtige verhalen te vertellen als je door die stad loopt. Dat gaat over de oorlog, de wederopbouw, maar ook over architectuur en monumenten'', aldus Aboutaleb. De route is 12 kilometer lang en gaat voornamelijk door het centrum van de Maasstad.

20-06-2015, 19:27


ik mag die sukkel voor geen meter maar wel een goeie idee :P heeft ie toch brains

20-06-2015, 20:09
Haha nu hopen dat ie beroofd word wat normaal is in Rotterdam

21-06-2015, 01:24
Nou lekker positief ingestelde mensen hier, ipv dat ze trots zijn op zijn vaardigheden en hoe ver hij het heeft geschopt lopen jullie lekker jaloers hem uit te schelden, wat een stelletje azijnpissers.

Jullie zijn geen echte trotse Marokkanen, gewoon dom uitschot dat geen 2 stappen verder kan denken.

Domme ezels, hij gaat de geschiedenis in als dappere Rotterdamse burgemeester van Marokkaanse Riffijnse origine en jullie?

21-06-2015, 01:28



Citaat door Jamalbreda:
Nou lekker positief ingestelde mensen hier, ipv dat ze trots zijn op zijn vaardigheden en hoe ver hij het heeft geschopt lopen jullie lekker jaloers hem uit te schelden, wat een stelletje azijnpissers.

Jullie zijn geen echte trotse Marokkanen, gewoon dom uitschot dat geen 2 stappen verder kan denken.

Domme ezels, hij gaat de geschiedenis in als dappere Rotterdamse burgemeester van Marokkaanse Riffijnse origine en jullie?
heeft zich omhoog gelikt.

21-06-2015, 01:44
Trieste mannetje vindt ik dat gatver

21-06-2015, 01:49

Citaat door Jamalbreda:
Nou lekker positief ingestelde mensen hier, ipv dat ze trots zijn op zijn vaardigheden en hoe ver hij het heeft geschopt lopen jullie lekker jaloers hem uit te schelden, wat een stelletje azijnpissers.

Jullie zijn geen echte trotse Marokkanen, gewoon dom uitschot dat geen 2 stappen verder kan denken.

Domme ezels, hij gaat de geschiedenis in als dappere Rotterdamse burgemeester van Marokkaanse Riffijnse origine en jullie?
trots op een zionist ? en iemand die de profeet vzmh bespot .

21-06-2015, 01:52

Citaat door Jamalbreda:
Nou lekker positief ingestelde mensen hier, ipv dat ze trots zijn op zijn vaardigheden en hoe ver hij het heeft geschopt lopen jullie lekker jaloers hem uit te schelden, wat een stelletje azijnpissers.

Jullie zijn geen echte trotse Marokkanen, gewoon dom uitschot dat geen 2 stappen verder kan denken.

Domme ezels, hij gaat de geschiedenis in als dappere Rotterdamse burgemeester van Marokkaanse Riffijnse origine en jullie?
klopt hij gaat als verrader de geschiedenis in.

spring hoog of laag. 99% van de marokkanen mag hem niet .

21-06-2015, 02:19
Hij is charlie lekker respect tonen voor zo'n persoon hier moet je niet trots op zijn

21-06-2015, 08:43
Hoe was het ook al weer?
als je je hoofd boven het maaiveld uit????
Verder men ik hem even vegeten

21-06-2015, 10:34

Citaat door Redactie:
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft zaterdagmiddag een wandelroute door zijn eigen stad geopend.





Hij stelde die zelf samen en sprak die ook in. De route voert langs bekende gebouwen en verborgen plekken, zo werd zaterdag duidelijk. De route is onderdeel van de gratis app Rotterdam Routes, onderdeel van het evenement Walk'in Rotterdam.

Dat evenement moet Rotterdammers en bezoekers stimuleren dieper in de stad te duiken, zodat ze zich meer afvragen wat er achter een gebouw of monument schuilgaat. Aboutaleb kwam zelf met het idee omdat hij tijdens dienstreizen in het buitenland graag vertelt over de stad.


,,Toen dacht ik: waarom vertel ik niet hier in Nederland hoe ik door mijn ogen naar deze stad kijk. Er zijn prachtige verhalen te vertellen als je door die stad loopt. Dat gaat over de oorlog, de wederopbouw, maar ook over architectuur en monumenten'', aldus Aboutaleb. De route is 12 kilometer lang en gaat voornamelijk door het centrum van de Maasstad.
no-life. Deze man denkt echt hij is Nederlander ofso hhhhhhhhhhhh. Iemand die zich afvraagt of deze gast aan ramadan doet en naar de moskee gaat?

21-06-2015, 10:44

Citaat door Ma3kol:
En dan hoor je ineens zo van: '' Hallo geachte burgers ik ben jullie ''hoogachtende'' burgemeester Abou Debiel, geniet van deze wandelroute en als de app je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?! ''
Vervolg:

" Maar u rot pas op, als u een moslim bent! Hmm wat smaakt Rutte s poep naar pindakaas " ..

21-06-2015, 10:54



Citaat door zakof:
klopt hij gaat als verrader de geschiedenis in.

spring hoog of laag. 99% van de marokkanen mag hem niet .
Haha en jij gaat de geschiedenis in als uitkeringstrekkende parasiet.

21-06-2015, 13:21
I love Rotterdam :-)

21-06-2015, 15:54

Citaat door Younsy:
Haha nu hopen dat ie beroofd word wat normaal is in Rotterdam
Dankzij nieuwkomers zoals jij

Pagina's : [1] 2 3