Bekijk volle/desktop versie : Dag 1



Pagina's : [1] 2

19-06-2015, 00:25
Was zwaar!!!! Nier qua dorst honger, maar die verschrikkelijke hoofdpijn. Zo erg dat ik moest overgeven.
Combinatie werken en ramdan is zwaar. Niet het werken an sig , maar het vroeg opstaan.

Ik heb gisteren veel geslapen, ben opgebleven tot fadj en daarna gaan slapen en om 5.45 opgestaan voor werk.
Ik moet een ander ritme creeeren. Tips aub

19-06-2015, 00:34


Na het eten een stukje wandelen, frisse neus en beweging.

Nu ff je rust pakken. Na het gebed je bed in.

Probeer in ieder geval een paar uurtjes slaap te pakken

En niet hier blijven hangen

19-06-2015, 01:46
Ik ook precies toen ik mocht eten heb ik overgegeven kon daarna bijna niks eten.

Drink nu maae water en straks broodje kaas

19-06-2015, 01:51
Hoofdpijn had ik ook heel de dag last van .. (Geen koffie op vandaar denk ik ) vervolgens hele dag gevast tot een half uur voor ma3reb bleek ik toch niet helemaal rein te zijn van men maandelijkse lasten..das pas balen ! Naja morgen weer proberen.. Sterkte any way! Dat hoofdpijn gaat zeker nog een paar dagen aanhouden denk ik..

19-06-2015, 02:09


Ik zou idd de tips van sannie opvolgen en zoveel mogelijk dutjes proberen te doen.

Hier eerste dag ging best oke, rond asr ineens duizelig, alles draaide, hoofdpijn, koude rillingen... Bijna van mijn stokje. Na een half uurtje was dat voorbij. Na het eten begon buikpijn. Steken in mijn zij. Maar trekt nu, na veel water, wel weg. Hamdulilah. Moge Allah onze vasten, gebeden en pijltjes accepteren.

19-06-2015, 02:10
Pijntjes accepteren... En belonen.

19-06-2015, 02:42
Ik moest afhaken rond 16:30 want ik werd echt duizelig en misselijk van de hoofdpijn en ging zowat van mn stokje
Ik had geen honger of dorst maar voelde me ziek maar ik ben al paar dagen grieperig en keelpijn dus misschien kwam het daardoor

19-06-2015, 03:00
Probeer veel water te drinken
Vochttekort kan ook hoofdpijn veroorzaken. Na je werk een dutje doen om slaap in te halen. En in het weekend lekker uitslapen. Sterkte

19-06-2015, 08:02
Geen dorst of honger maar hoofdpijn en pijn in de maag begon rond 12 uur ,ik ben van werk eerder naar huis gegaan vervolgens
3 uur geslapen daarna voelde ik mij prima ,heb lekker gegeten. Amdoelilaah

21-06-2015, 11:07
Dag 1 was ontzettend zwaar was ziek zwak misselijk duizelig kon ook mijn medicijnen niet nemen nu heb ik besloten om de dag mee te doen vanwege mijn ziekzijn

21-06-2015, 11:20
De meeste worden misselijk en ziek, omdat je gewend was om te eten. En nu helemaal niks en je lichaam moet er aan wennen. Het is net als afkicken van iets. Ik moet het nog mee maken, maar komt goed In Sha Allaah.

Drink veel water en goed slapen. Ghair In Sha Allaah.

Alhamdullilaah.

21-06-2015, 11:39

Citaat door Gaatjouniksaan:
De meeste worden misselijk en ziek, omdat je gewend was om te eten. En nu helemaal niks en je lichaam moet er aan wennen. Het is net als afkicken van iets. Ik moet het nog mee maken, maar komt goed In Sha Allaah.

Drink veel water en goed slapen. Ghair In Sha Allaah.

Alhamdullilaah.
Ik snap het lieverd maar toch is het dit jaar anders vorig jaar heb ik normaal kunnen vasten terwijl ik zwanger was op een paar dagen na.
Maar alhamdoelilh ik merk dat het voor de meeste dit jaar pittig is

21-06-2015, 12:09



Citaat door Ambiance:
Ik snap het lieverd maar toch is het dit jaar anders vorig jaar heb ik normaal kunnen vasten terwijl ik zwanger was op een paar dagen na.
Maar alhamdoelilh ik merk dat het voor de meeste dit jaar pittig is
Ja ik begrijp het zeker. Misschien zijn we er niet goed op voorbereid en de dagen zijn ook lang. Maja Ghair In Sha Allaah.

Allaah kent iedereen het beste en wat de intentie is.

21-06-2015, 12:39
Niet goed eten, of niet de juiste voeding binnenkrijgen kan ook meespelen. Als ik van sommigen hoor dat ze alleen een broodje kaas eten bij s7ur en dan klagen dat ze hoofdpijn hebben en misselijk zijn, ik kan je wel vertellen waardoor dat dan komt. In de ochtend is het belangrijk om water te drinken en om vezelrijke voeding te nuttigen. Denk hierbij aan havermout, eieren gebakken in olijfolie, avocadomilkshake, dadels etc.

21-06-2015, 13:02
Tips:
- tussen magreb en shor veel water drinken
- geen gefrituurde eten nuttigen
- geen fastfood
- voldoende vitamines
- indien mogelijk na werktijd wat slapen
- voldoende fruit en groenten
- in de pauzes op werk naar buiten gaan, rondje lopen


Moge Allah swt het vergemakkelijken voor je, Insha Allah

Pagina's : [1] 2