Bekijk volle/desktop versie : Vraagje mbt boeking voor vakantie



16-06-2015, 22:14
Salaam dames en heren,

Wie kan mij wat meer informatie geven over het volgende situatie: Ik ben momenteel zwanger en ben eind juni uitgerekend. Ik wil graag twee weken na mijn bevalling naar Marokko. Maar omdat de prijzen van de tickets stijgen wil ik zsm boeken. Wat voor verzekering moet ik bij het boeken nemen dat stel mijn bevalling toch niet eind juni is? Want we gaan namelijk met 6 man vliegen. Ook moet er voor 2 man daarna een retour geboekt worden. WAnt zij gaan mee en moeten daarna ook terug. Ik wil geen risicos nemen dat ik straks me ticket kwijt ben ivm het verkeerd boeken...

Alvast bedankt voor jullie hulp broeders en zuster, en een gezegende Ramadan toegewenst. Moge Allah jullie voor jullie daden belonen.....

17-06-2015, 15:18


Zuster ik zou eerst gaan bevallen.. en denk daarna aan ticketboeken naar marokko. Je weet niet hoe je bevalling gaat lopen. (inshallah goed ).
Dan maar iets meer kwijt aan een ticket maar dan heb je wel die zekerheid... (geloof me tickets zitten nu al een beetje tegen hun max dus veen duurder zal het niet worden)
Zou zonde zijn als je herstelperiode veel langer gaat duren dan normaal en dat je dan niet naar marokko kan.

17-06-2015, 17:15
Bij ML Tours kan je een annuleringsdekking nemen.

Dit staat er als uitleg:
Wij adviseren u bij uw reis een annuleringsdekking af te sluiten, zodat u een volledige terugbetaling van uw reissom kan verkrijgen bij overlijden, ontslag en andere ongewenste voorvallen.

Om het zeker te weten indien deze verzekering dit dekt, zou je hen moeten bellen of mailen. Ik zou hen mailen, dan heb je toch iets geschreven staan.

29-06-2015, 16:53
Is Marokko dan zo belangrijk dat je niet eens je bevalling wilt afwachten???