Bekijk volle/desktop versie : de deuren sluiten....



Pagina's : [1] 2 3

15-06-2015, 14:22
rondom jou. Daarmee bedoel ik geïsoleerd leven van de mensen. Geen behoefte hebben aan een vriendin met verschillende mensen aan de praat tel nr uitwisselen en achteraf spijt hebben, en nadat je opgebeld word niet opnemen en zo om van die persoon er van af te zijn. Je houd gewoon ervan om alleen te leven terwijl je dierbaren zich daaromtrent zorgen maken en je vertellen dat je niet zo verder kunt leven je hebt in je leven ook nood aan mensen maar ik ervaar het totaal niet zo. Ik heb daar niet de behoefte ervoor noch energie.

Bv familieleden in Marokko ookal zie ik ze jaren niet ervaar totaal geen gemis en noch voel ik blijheid bij het weerzien.

Ik erger me soms wel daaromtrent maar ik vrees dat ik zaken heb overgenomen van m'n vader het zit gewoon diep ingeworteld.

Ik vrees dat als ik ooit daar wel de behoefte zou hebben dat ze me allen de rug zouden toekeren. De deuren zullen voor m'n neus gesloten worden.

15-06-2015, 14:26


Je broerders en zussen zul je altijd nodig hebben is het niet nu dan is het later. Je wordt nog oud. Je wilt toch niet eenzaam achter blijven.

15-06-2015, 14:26
hoe doen jullie dat?

15-06-2015, 14:27

Citaat door m0slimatje_1:
Je broerders en zussen zul je altijd nodig hebben is het niet nu dan is het later. Je wordt nog oud. Je wilt toch niet eenzaam achter blijven.
nee dat wil ik niet maar het is sterker dan jezelf

15-06-2015, 14:30


Ik heb dit ook, maar dan alleen het stuk met vriendinnen..met familie heb ik dit totaal niet. Maar ik denk dat ik het met vriendinnen heb omdat ik keer op keer wordt teleurgesteld, waardoor ik er geen vertrouwen meer in heb

15-06-2015, 14:32

Citaat door sahrawiya_:
nee dat wil ik niet maar het is sterker dan jezelf
Als je dat niet wilt moet je de deur uit!! Mensen omarmen in je leven.. Er zullen mensen zijn die zullen teleurstellen en mensen die hart laten opbloeien..

En misschien ben jij wel voor die persoon het zonnetje.. die hun dag laat stralen.

15-06-2015, 14:33
Heb je ook geen behoefte aan contact met zussen, ouders?
Ikzelf heb wel wat vriendinnen maar spreek zelden af. Heb daar geen behoefte meer aan. Maar heb wel intensief contact met mijn zussen, broers en ouders, schoonouders, schoonzussen.

15-06-2015, 14:33

Citaat door alhoceima20:
Ik heb dit ook, maar dan alleen het stuk met vriendinnen..met familie heb ik dit totaal niet. Maar ik denk dat ik het met vriendinnen heb omdat ik keer op keer wordt teleurgesteld, waardoor ik er geen vertrouwen meer in heb
Misschien je eigen houding veranderen.

15-06-2015, 14:34

Citaat door alhoceima20:
Ik heb dit ook, maar dan alleen het stuk met vriendinnen..met familie heb ik dit totaal niet. Maar ik denk dat ik het met vriendinnen heb omdat ik keer op keer wordt teleurgesteld, waardoor ik er geen vertrouwen meer in heb
dan is het enigszins begrijpelijk k ben ni echt teleurgesteld geweest het zit gewoon in mij.

15-06-2015, 14:34

Citaat door m0slimatje_1:
Misschien je eigen houding veranderen.
wat zou ze dan verkeerd doen in jou ogen?

15-06-2015, 14:35

Citaat door sahrawiya_:
dan is het enigszins begrijpelijk k ben ni echt teleurgesteld geweest het zit gewoon in mij.
Sorry dat ik het zeg je klinkt mensen schuw...

Studeer of werk je wel?

15-06-2015, 14:36
huisvrouw zou kunnen

15-06-2015, 14:36


ik heb het alleen bij mensen die vaak komen
verschrikkelijk!! ben best wel een trut hierin maar maak soms gewoon niet open .. elke dag gaat tever!!

15-06-2015, 14:39

Citaat door sahrawiya_:
wat zou ze dan verkeerd doen in jou ogen?
In mijn ogen niets. Ik ken haar niet weet ook niet hoe ze in de omgang is. Maar vriendschap moet je opbouwen gaat niet vanzelf er zijn up en downs net als een huwelijk.. Is even hard werken

Het gezegd wees de vriend die jezelf zou willen hebben spreek hierbij voorzich..

15-06-2015, 14:39

Citaat door golden_nadoriaa:
ik heb het alleen bij mensen die vaak komen
verschrikkelijk!! ben best wel een trut hierin maar maak soms gewoon niet open .. elke dag gaat tever!!
elke dag?? alatief mosiba hadi hang een briefje aan de voordeur we zijn op vakantie

Pagina's : [1] 2 3