Bekijk volle/desktop versie : Wil even m'n hart luchten



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2015, 23:47

Citaat:
Het is ongeveer al zo'n 3,5 jaar uit tussen mij en mijn ex. Ik heb er een einde aan gemaakt en dat leek/lijkt me nog steeds het beste.
Hij heeft me teleurgesteld, maar ik wil omwille van privé redenen het niet aan jullie neus hangen en dat maakt zelfs niet eens uit. Hij was trouwens ook mijn eerste geliefde.

Uiteraard had hij ook hele goede kanten en ik geloof niet dat ik iemand zal tegenkomen die ook over deze bijzondere goede kanten beschikt. Desondanks zijn druk bestaan, gaf hij me zoveel aandacht en tijd en heeft hij enorm veel van mij gehouden, zoveel dat het precies wel een obsessie leek.
Hij deed dan ook zoveel voor me en verraste me steeds op een leuke manier. Dit kwam omdat hij romantisch ingesteld was, hij beweerde dat hij dit nooit bij z'n vorige ex had en dat hij alleen voor mij zoveel moeite deed.
De allerliefste woorden kwamen altijd van hem, zo las ik zijn berichtjes en apps wel tig keren omdat het me steeds deed smelten.

Hij was zo trots op me en stelde me voor aan zijn neef, die tevens zijn beste vriend was. Bepaalde familieleden zagen vaak m'n foto op de achtergrond van zijn mobiel en in zijn woning en keurde me helemaal goed. Verder had hij ook zoveel geduld met me. Zo wilde ik bijvoorbeeld nog niet trouwen en dus stelde ik het handvragen meermaals uit, ondanks dat hij er veel moeite mee had accepteerde hij mijn keus (soms maakte we daardoor vaak ruzie).

Dus ondanks dat hij me teleurstelde heeft deze man zoveel van me gehouden, alle aandacht gegeven, om me bekommerd, altijd gedacht aan mij, etc. Mohim dat zijn zaken die je tegenwoordig zelden ziet bij de koppels en vele wisten dat ook want ik kreeg vaak te horen wat ik met hem gedaan heb, dat die zo stapelgek op me was.


Ik denk niet dat ik nog ooit zo iemand zal ontmoeten. Maar ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik nooit meer terug terug nar hem zou gaan, want die mogelijkheid heb ik omdat hij me met open armen zal ontvangen (hij probeert na al die jaren me terug te winnen). Maar dat wil ik niet anders zou het niet al 3,5 jaar over zijn.

Ik denk dat ik gewoon heel mijn leven single zal blijven
-

14-06-2015, 23:51


Ging je hele tekst om de laatste tegel?

14-06-2015, 23:52
Hij verdient iemand die ook echt van hem houdt.

[video=youtube;kUH34iqK7cI]https://www.youtube.com/watch?v=kUH34iqK7cI[/video]

14-06-2015, 23:54

Citaat door Ma3kol:
Een echte man zou in ieder geval geen afgelikte boterham willen nee. Maar gelukkig bestaan er genoeg mannen die het geen issue vinden, dus nee je zal niet single blijven.
Ik ben niet afgelikt geweest. Dat is wat ik zo mooi vond aan hem, hij had kei veel respect voor me. Begroetten deden we steeds met de hand.

Bon ik ben een virtuele persoon zoals jou geen uitleg verschuldigd. Als ik wil trouw ik dit jaar nog met een andere man. Dus kijk eerst naar jezelf.

14-06-2015, 23:55



Citaat door AbdurAlWadud:
Hij verdient iemand die ook echt van hem houdt.

[video=youtube;kUH34iqK7cI]https://www.youtube.com/watch?v=kUH34iqK7cI[/video]
Oordeel niet als je het verhaal niet eens kent.

14-06-2015, 23:56
Ik zou gewoon geen genoegen kunnen nemen met minder.

14-06-2015, 23:56

Citaat door Flowers_:
Oordeel niet als je het verhaal niet eens kent.
Ok.

Niemand is perfect, dus met de volgende ga je ook overhoop liggen waarschijnlijk.

14-06-2015, 23:58
Serieus? Wat is er gebeurd met de "vrouwen" van tegenwoordig?

15-06-2015, 00:01
Serieus? pfff had ik maar zo iemand.

15-06-2015, 00:03

Citaat door Flowers_:
-
Wat is er mis met jou?

15-06-2015, 00:04
Vrouwen zijn echt rare wezens. Je hebt eindelijk een leuke jongen ontmoet, maar je stelt het handvragen uit. Hij wil juist wel je handvragen! Pas als je iemand ontmoet die niet wauw is dan wil opeens dat deze jongen wel langskomt, maar hij wil dat dan niet.
Het is alsof vrouwen niet wachten op de perfecte man, maar juist meer dan genoeg nemen met een middelmatige man.

15-06-2015, 00:04
Ik had niet verwacht dat jij een ex had.

15-06-2015, 00:09


En waarom is het precies niks geworden? Hij wilt je handvragen en jij zegt nee? Hoe je over hem praat, wat wil je nog meer? Omg.

15-06-2015, 00:11
Jullie snappen het niet mensen maar ik neem dat niet kwalijk . Ik kan onmogelijk mijn hele drama hier posten.


Citaat door Selsabiel:
Ik had niet verwacht dat jij een ex had.
Hahaha hoe bedoel je? Het kwam omdat ik niet wilde trouwen, anders had ik nu ex-verloofde gezegd ofzo

15-06-2015, 00:12
Jawel jawel je hebt alleen de positieve dingen geplaatst, maar de redenen wrm t echt echt uit is gegaan wil je nie zeggen k snap t

Pagina's : [1] 2 3 4