Bekijk volle/desktop versie : Mooiste meisje uit de klas



11-06-2015, 21:33
Wie kijkt ook dat programma. Zo een mooi meisje maar haar ouders zien er zo anders uit dat je denkt huh zijn dat je ouders

11-06-2015, 21:44


Ik heb t opgezet nu. Kijk het wel eens, maar toch vind ik het ergens zo idioot. Slaat nergens op, ze worden uitgelicht omdat ze mooi zijn. Alle andere klasgenoten doen er niet toe en fungeren alleen als figuranten in haar leven en mogen leuk vertellen over alles wat ze hebben meegemaaakt met haar.

11-06-2015, 21:53
Ik vind het een prachtig programma. Bloedmooie mensen zijn nu eenmaal net iets meer bijzonder. Dat zie je ook telkens terug in die verhalen van het mooiste meisje van de klas. Uiterlijk schijn bedriegt vaak, dat laat dat programma zo goed zien.

11-06-2015, 21:57

Citaat door nietvergeten:
Ik vind het een prachtig programma. Bloedmooie mensen zijn nu eenmaal net iets meer bijzonder. Dat zie je ook telkens terug in die verhalen van het mooiste meisje van de klas. Uiterlijk schijn bedriegt vaak, dat laat dat programma zo goed zien.
Alleen vind ik ze vaak gewoon gewoontjes. Ik denk dat het niet alleen om uiterlijk gaat, maar dit in combinatie met innerlijk. Het innerlijk kan je uiterlijk net dat extra's geven.

11-06-2015, 22:01


Ik vind deze juist wel erg nuchter een leuke meid gewoon

11-06-2015, 22:02

Citaat door Simply28:
Alleen vind ik ze vaak gewoon gewoontjes. Ik denk dat het niet alleen om uiterlijk gaat, maar dit in combinatie met innerlijk. Het innerlijk kan je uiterlijk net dat extra's geven.
Ik vind haar van vandaag wel een leuke persoonlijkheid hebben opzich idd

11-06-2015, 22:09
Ik moet ook meedoen.

11-06-2015, 22:12

Citaat door Flawless:
Ik moet ook meedoen.
Ja doe dat! Dat ontbreekt echt, een mooie marokkaanse mooiste meisje van de klas! ik heb er ook een gehad maar die is nu bij een drugs pooier belandt

12-06-2015, 16:14
Ik vind ze vaak wel meevallen qua uiterlijk maar deze is echt een uber de super de hieperdepieper ultramooi

Helemaal mijn smaak

12-06-2015, 16:28

Citaat door nietvergeten:
Ik vind het een prachtig programma. Bloedmooie mensen zijn nu eenmaal net iets meer bijzonder. Dat zie je ook telkens terug in die verhalen van het mooiste meisje van de klas. Uiterlijk schijn bedriegt vaak, dat laat dat programma zo goed zien.
klopt helemaal, je ziet ook (in programma) dat ze vaak een zooitje van hun leven maken omdat ze heel veel aandacht krijgen. Als ze t echt niet weten wat te doen met hun leven worden ze fotomodel of iets met acteren

12-06-2015, 17:02
Mooie meid, maar haar man..

12-06-2015, 17:06

Citaat door eshghamx:
Mooie meid, maar haar man..
Ja

Ze is wel heel jong getrouwd

Dat zie je niet veel bij succesvolle mensen qash dat ze lang en met veel kinderen


Getrouwdjeszz zijn

12-06-2015, 17:07



Citaat door nietvergeten:
Ja doe dat! Dat ontbreekt echt, een mooie marokkaanse mooiste meisje van de klas! ik heb er ook een gehad maar die is nu bij een drugs pooier belandt
Ga je een marokkaanse kroeskop of bleekscheet met zulke modellen vergelijken

20-08-2015, 22:04
Vandaag heb ik echt gehuild was erg zielig voor haar . Zo kerk ze alles te hebben en do leek ze niets meer te hrbben . Wat kunnen de dingen toch snel gaan .