Bekijk volle/desktop versie : Een man die lid is van een motor clubje, iets voor jou?



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2015, 01:22
Back in the days, very very long ago trainde ik met veel plezier bij een toptrainer, eigelijk deed zijn assistent al het werk en dat was de reden dat ik toen na een tijdje niet aan hem maar aan zijn assistent een cadeau gaf want hij was een wereldberoemde trainer maar zijn assistent een no body.niet voor mij dus

Regelmatig kwam daar een bestuurder van de hells angels kijken want hij was zijn vriend en we lachten veel met elkaar tussen het trainen door en daarom denk ik dat veel vrouwen ZO kunnen vallen op zo iemand

11-06-2015, 01:46


Die trainer was joods, hij heeft mij nooit vertrouwt hahaha in het begin zei hij uit het niet ineens tegen mij' je bent zeker een palestijn' na een tijdje zei hij weer ineens tegen mij ' jij bent zeker van de inlichtingendienst' haha toen wist ik niet of hij mij dan meer of juist minder ging vertrouwen hahaha

11-06-2015, 02:00

Citaat door Hazelnut:
Je hebt echt niks te doen he?

11-06-2015, 02:10

Citaat door Hazelnut:
Je hebt echt niks te doen he?
Hahaha
En jij hebt mega veel te doen dat je je om 2 uur snachts de
bezighoudt met mensen die volgens jou niets te doen hebben.

Voor de anderen' tsabhoe 3la ghier'

11-06-2015, 02:24



Citaat door Mourri:
Relaxed, denk aan je bloeddruk

11-06-2015, 02:29

Citaat door rijkemarokkaan:
Hahaha
En jij hebt mega veel te doen dat je je om 2 uur snachts de
bezighoudt met mensen die volgens jou niets te doen hebben.

Voor de anderen' tsabhoe 3la ghier'
Wauw, gelijk je nagels gegraveerd, already taken it back

11-06-2015, 06:41
Gaarste topic ooit.

11-06-2015, 10:25

Citaat door Hazelnut:
Wauw, gelijk je nagels gegraveerd, already taken it back
Wat zou jouw reactie zijn als een jongen die jij op t eerste gezicht leuk vond zou zeggen: ik zit bij motorclub bandidos

11-06-2015, 10:27

Citaat door rijkemarokkaan:
Die trainer was joods, hij heeft mij nooit vertrouwt hahaha in het begin zei hij uit het niet ineens tegen mij' je bent zeker een palestijn' na een tijdje zei hij weer ineens tegen mij ' jij bent zeker van de inlichtingendienst' haha toen wist ik niet of hij mij dan meer of juist minder ging vertrouwen hahaha



Motors zijn sexy.

11-06-2015, 11:45

Citaat door Hazelnut:
Relaxed, denk aan je bloeddruk
er is geen bloeddruk meer

11-06-2015, 12:31

Citaat door fat0shj:



Motors zijn sexy.
MoterCLUBS ook?
Als mijn ingebeelde dochter zou komen met een lid van de bandidos of hellsangels zou ik toch even schrikken...zitten veel gangsters tussen.

11-06-2015, 13:02

Citaat door rijkemarokkaan:
MoterCLUBS ook?
Als mijn ingebeelde dochter zou komen met een lid van de bandidos of hellsangels zou ik toch even schrikken...zitten veel gangsters tussen.
Weet niet. Ken d'r geen denk ik.
Ah joh, alles went.

11-06-2015, 20:32



Citaat door fat0shj:
Weet niet. Ken d'r geen denk ik.
Ah joh, alles went.
Extra spannend ... Er is een trend gaande in het 'ook' liquideren/ aanpakken/ gijzelen van de naasten van gangsters...ze lijken niet op m.nl gangsters dat je t even weet.

11-06-2015, 21:01

Citaat door rijkemarokkaan:
Extra spannend ... Er is een trend gaande in het 'ook' liquideren/ aanpakken/ gijzelen van de naasten van gangsters...ze lijken niet op m.nl gangsters dat je t even weet.
Toen ik in de hoofdstad woonde heb ik genoeg liquidaties zien gebeuren voor mijn gezicht, getuigen mnl leden ook trouwens. Niet zzo spannend als het in het nieuws voorkomt trouwens.

11-06-2015, 21:09

Citaat door fat0shj:
Toen ik in de hoofdstad woonde heb ik genoeg liquidaties zien gebeuren voor mijn gezicht, getuigen mnl leden ook trouwens. Niet zzo spannend als het in het nieuws voorkomt trouwens.
Was jij de dader?

Pagina's : [1] 2 3