Bekijk volle/desktop versie : Yasmine en Deugniet!



10-06-2015, 13:41
Topic was al weg

@ Yasmine:
Ja dat weet ik toch niet, vraag je dat aan je broers ofzo?
Ja op tv zie je dat dus wel altijd en dan denk ik ook altijd tfoe man echt goor deze mensen dacht dat alle mannen zo waren.

Wij gingen nooit douchen op school, snap sowieso niet waarom ze geen hokjes maken echt dom gewoon. En dan heb je nog een juf die gewoon binnen loopt wanneer ze wil. 1 klasgenootje, een afghaans meisje ging zich zelfs verkleden op de wc na de gym... meskina.

Waar gaat Sense8 over ik zoek een nieuwe serie

@ Deugniet:
Nee eerlijk gezegd dacht ik dat alleen de 'praktiserende' broeders dit niet deden, gezien zij sowieso al op hun 3awrah letten. Veel moslim broeders doen dit niet en zie je in de zomer ook gewoon met een hele korte short lopen...dus heb die link niet gemaakt eigenlijk naar schaamte/woedoe etc.
Maar bedankt voor de info

10-06-2015, 13:50


WAt een heks die let op Vraagt onze mening, maar kan de waarheid niet aan

Ik weet dat omdat ze altijd bezweet thius komen na het voetballen En daarna gelijk richting douche. Dus ja
Wat je op TV ziet bij die smerige lihoed, daar doen wij moslims gelukkig niet aan. Alle gekheid op een stokje: vind je het gek dat er zoveel homo's en lesbo's zijn én pedofielen Tfoe!

Ik ging ook nooit douchen op school na gym Stel je voor zeg Mijn moeder zou me afmaken als ze dat zou horen


Hoe zou het voelen om één van de acht mensen te zijn waarmee je plotseling verbonden bent die verspreid over de hele wereld wonen? Daar gaat de nieuwe serie Sense8 over die vanaf 5 juni exclusief te zien is bij Netflix.

Sensates
Sense8 gaat over acht verschillende mensen die elkaar na een heftig visioen over grote afstanden kunnen zien, voelen en horen, maar ook met elkaar kunnen praten. Gewone mensen, plotseling herboren als 'Sensates'. Ze kunnen elkaars kennis, taal en skills gebruiken, maar leren ook de diepste geheimen van elkaar. Vanaf dat moment moeten ze uitzoeken hoe dit ineens kan, maar ze moeten ook vluchten voor een geweldige organisatie die ze iets aan wil doen.

Zitten wel een paar homo en lesbo scenes tussen, maar dat mag de pret niet drukken.

10-06-2015, 14:01

Citaat door DEUGNIET:
als je het zo gaat bekijken, krijg je dat gewoon van school mee. dat gezamenlijk douchen. en dan vragen mensen zich af hoe het kan dat pedofilie bestaat?? als de gymleraar, juf of andere meester de kleedkamer binnen komt. het beste is natuurlijk thuis douchen.

als ik voetbal, dan is het allemaal met marokkanen. die weten hoe het gaat in de douche. ze douchen met een broekje, doen de wassing en bidden op een veilige en schone plek.
Ja inderdaad. Bij ons kwam ze gewoon binnen en dan zei ze altijd dat we moesten douchen en geen deo op zweet mochten spuiten. Eindstand gewoon je handdoek vochtig maken en je haar om maar van haar gezeik af te zijn.
Ze geven zo ook kinderen de kans om andere kinderen te pesten met hun lichaam. Je zou maar ergens een pigmentvlek hebben of een te dikke buik...nou lekker dan. Eigenlijk is dit we iets wat aangekaart zou moeten worden. Ik ga op de school van mijn kleine vragen hoe dat zit straks na de gym.

Ah das wel netjes. Ik ben trots op jullie!

10-06-2015, 14:04

Citaat door Yas_Mi_Ne:
WAt een heks die let op Vraagt onze mening, maar kan de waarheid niet aan :eo:

Ik weet dat omdat ze altijd bezweet thius komen na het voetballen :hhi: En daarna gelijk richting douche. Dus ja
Wat je op TV ziet bij die smerige lihoed, daar doen wij moslims gelukkig niet aan. Alle gekheid op een stokje: vind je het gek dat er zoveel homo's en lesbo's zijn én pedofielen :mf: Tfoe!

Ik ging ook nooit douchen op school na gym :mf: Stel je voor zeg Mijn moeder zou me afmaken als ze dat zou horen


Hoe zou het voelen om één van de acht mensen te zijn waarmee je plotseling verbonden bent die verspreid over de hele wereld wonen? Daar gaat de nieuwe serie Sense8 over die vanaf 5 juni exclusief te zien is bij Netflix.

Sensates
Sense8 gaat over acht verschillende mensen die elkaar na een heftig visioen over grote afstanden kunnen zien, voelen en horen, maar ook met elkaar kunnen praten. Gewone mensen, plotseling herboren als 'Sensates'. Ze kunnen elkaars kennis, taal en skills gebruiken, maar leren ook de diepste geheimen van elkaar. Vanaf dat moment moeten ze uitzoeken hoe dit ineens kan, maar ze moeten ook vluchten voor een geweldige organisatie die ze iets aan wil doen.

Zitten wel een paar homo en lesbo scenes tussen, maar dat mag de pret niet drukken.
meskina volgens mij is ze aan het flippen. Stel je voor dat het haar man betreft man, echt killing gewoon!

Ooh ja natuurlijk .
Ja...maar eigenlijk moeten we er ook niet meer van opkijken. Ze hebben nu zelfs duo-toiletten...waar je samen gezellig je behoefte kunt doen

Ooh klinkt wel goed man. Maar ik wil nu pas aan een serie beginnen als er min 3 seizoenen online staan . Heb geen zin om te wachten steeds

10-06-2015, 14:11



Citaat door XL!:
meskina volgens mij is ze aan het flippen. Stel je voor dat het haar man betreft man, echt killing gewoon!

Ooh ja natuurlijk .
Ja...maar eigenlijk moeten we er ook niet meer van opkijken. Ze hebben nu zelfs duo-toiletten...waar je samen gezellig je behoefte kunt doen

Ooh klinkt wel goed man. Maar ik wil nu pas aan een serie beginnen als er min 3 seizoenen online staan . Heb geen zin om te wachten steeds
Vandaar haar boze reacties denk ik. Ik wens haar verder veel wijsheid toe
Duo toiletten? Wie, wat waar?

Seizoen 2 is nog onzeker Ik ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren met Will. Eind liet heel veel open. Echt zjnoen dit. Wil echt weten hoe het nu verder gaat met Wolfgang en Kala, Capheus en Sun
Nomi en Lito kunnen me gestolen worden (is de lebo en de homo van de serie)

10-06-2015, 20:14

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Vandaar haar boze reacties denk ik. Ik wens haar verder veel wijsheid toe
Duo toiletten? Wie, wat waar?

Seizoen 2 is nog onzeker Ik ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren met Will. Eind liet heel veel open. Echt zjnoen dit. Wil echt weten hoe het nu verder gaat met Wolfgang en Kala, Capheus en Sun
Nomi en Lito kunnen me gestolen worden (is de lebo en de homo van de serie)
Ja ken je die niet? ...zijn dus 1 wc's naast elkaar in 1 hokje, zonder tussenschot/muurtje. Dan kun je lekker blijven kletsen.
Nu ik hier aan denk...Laatst liep ik met een collega naar het toilet en we waren aan het praten. Eenmaal op de toilet dacht ik safi nu zijn we stil, neeeee deze bleef door praten terwijl ze haar ding deed. Voelde me zoooo ongemakkelijk, heb niets gedaan en ben zo weer het toilet uit gelopen. Echt raar sommige mensen

Dat bedoel ik dus. Heb je seizoen 1 gekeken en mag je 100 jaren wachten of er wel een seizoen 2 komt. Dat doet mij echt zjnoen gewoon.

Valt me op dat je nu bijna in elke serie wel een lesbi/homo (stel) ziet

10-06-2015, 20:17

Citaat door XL!:
Ja ken je die niet? ...zijn dus 1 wc's naast elkaar in 1 hokje, zonder tussenschot/muurtje. Dan kun je lekker blijven kletsen.
Nu ik hier aan denk...Laatst liep ik met een collega naar het toilet en we waren aan het praten. Eenmaal op de toilet dacht ik safi nu zijn we stil, neeeee deze bleef door praten terwijl ze haar ding deed. Voelde me zoooo ongemakkelijk, heb niets gedaan en ben zo weer het toilet uit gelopen. Echt raar sommige mensen

Dat bedoel ik dus. Heb je seizoen 1 gekeken en mag je 100 jaren wachten of er wel een seizoen 2 komt. Dat doet mij echt zjnoen gewoon.

Valt me op dat je nu bijna in elke serie wel een lesbi/homo (stel) ziet
Ieuw gatver. als ik naar het toilet ga wil ik dat op mijn gemak en zonder praten doen Je mag niet eens praten op het toilet, islamitisch gezien
Jij komt dat soort mensen wel tegen meskiena

Ik houd de sites in de gaten. Hopelijk komt deel 2 snel uit, maar ik betwijfel het. Op ImDB is niks te vinden hierover
Klopt veel homo / lesbo's. Echter is het in deze serie extreem vind ik. Je ziet gewoon hoe ze seks met elkaar hebben. Voorruitspoelen is mijn advies

10-06-2015, 20:26

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ieuw gatver. als ik naar het toilet ga wil ik dat op mijn gemak en zonder praten doen Je mag niet eens praten op het toilet, islamitisch gezien
Jij komt dat soort mensen wel tegen meskiena

Ik houd de sites in de gaten. Hopelijk komt deel 2 snel uit, maar ik betwijfel het. Op ImDB is niks te vinden hierover
Klopt veel homo / lesbo's. Echter is het in deze serie extreem vind ik. Je ziet gewoon hoe ze seks met elkaar hebben. Voorruitspoelen is mijn advies
Ja echt he...maar Hollanders schamen zich niet.

He bah........snap niet dat je als hetro dat dan zehma kunt acteren, sorry dan ben je gewoon ook gay hoor.
VOnd dat ook jammer van Orange is the new black, teveel lesbo shit man

10-06-2015, 20:47
Eey maar, ik was net op de eerste pagina, maar er is dus heel wat gebeurd in de volgende pagina's . En die van Cysme is ook al verwijderd door een mod . In chaa Allah khayr.

10-06-2015, 21:50

Citaat door innoe:
Eey maar, ik was net op de eerste pagina, maar er is dus heel wat gebeurd in de volgende pagina's . En die van Cysme is ook al verwijderd door een mod . In chaa Allah khayr.
heb je meegekregen wat?

Die topic van Gijs (cysme) heb ik niet gezien, maar wel met die kaart meskina.