Bekijk volle/desktop versie : ServerenDoeJeZo niet nemen voor je bruiloft!!!



Pagina's : [1] 2

10-06-2015, 12:38
heb net echt een hele erge verhaal gelezen van een bruid op facebook hier is de link :
http://https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1594994737448707&id=15931 82760963238

10-06-2015, 12:44


Ja en wie je ook zeker niet moet nemen is decoratie uit Tilburg en een kokkin/catering uit Zaandam cchiwat halima ofzo.. Zag t op hun visite kaartje ..heb ze afgelopen weekend meegemaakt ..was verschrikkelijk ! Ik zag zelfs een vrouw die erover gaat huilen om t slechte werk die ze hadden verricht!
Nooit nemen!

10-06-2015, 12:48

Citaat door jaida1988:
Ja en wie je ook zeker niet moet nemen is decoratie uit Tilburg en een kokkin/catering uit Zaandam cchiwat halima ofzo.. Zag t op hun visite kaartje ..heb ze afgelopen weekend meegemaakt ..was verschrikkelijk ! Ik zag zelfs een vrouw die erover gaat huilen om t slechte werk die ze hadden verricht!
Nooit nemen!
Goed dat het je meld begin zulke diensten komen nu echt mijn strot uit

10-06-2015, 14:58

Citaat door Alleenvanjou:
Goed dat het je meld begin zulke diensten komen nu echt mijn strot uit
ja echt was zooooo zielig

10-06-2015, 22:59


Ja goed. ze denken lekker makkelijk geld verdienen, ondertussen verpesten ze belangrijkste dag van iemand zn leven,,

walgelijk mensen zn het,

11-06-2015, 02:24
OMG!!! Klopt inderdaad. Ik was daar ook! Ik heb het gezien! Vooral decoratie vrouw hoorde ik tegen een oud vriendin schreeuwen van ik doe teveel en ik eis geld, terwijl familie van de bruidegom ze hielp in de keuken. Echt zielig hun dag was echt helemaal verpest. Ze konden niet eens in de zaal genieten. Eten was veel te laat en ging zo traag allemaal en nog om geld eisen. Vreselijk voor ze man.

11-06-2015, 11:34

Citaat door marouaamimi:
Salam oualaykom dames

ik wil wat duidelijk over die afgelopen weekend met chhiwaat halima
ik was de kokkin op die avond helaas ging het wel minder goed dan normaal. ik was de kokkin en had alles uit mijn huis klaar gemaakt hmdl. Ze hadden me vertellen dat zijn 4 ovens beschikbaar. maar toen ben daar merkt dat een klein oven was waar kan geen bakplaat in. Gelukkige de meid van DJ had de eigenaar gesproken of wij ovens van de groote keuken kunnen gebruiken. hmdl ze was akkoord. maar toen gingen wij kijken. de kok die was daar aanwezig zei jullie moeten wachten tot ik klaar ben met mijn eten .voor een turks bruiloft. dat is de reden waarom de eten was te laat mannen waren om 10uur begonnen met eten en vrouwen om 11uur om 12uu waren al klaar. en ben meteen weg . hmdl had met mijn hart gewerkt .Allah heeft Alles gezien .Allah yakhod alha9 .echt verrassend Door wat over mij hadden gesproken. heb alle app van hun.
serveersters. Ze waren niet uit mijn team mijn serveersters en afwas ze werken niet voor rond LOUBUDGET (3MEIDEN VOOR 100&euro .De meiden zijn niet lang begonnen met decoratie en serveren. en geen ervaring zeken .en ik kan ze hun niet. Wie wil meer weten kunnen jullie mij pm 'en
klopt echt voor geen meter wat je zegt.. Wat mensen doen om t goed te maken..het is niet mijn familie, maar ik was er zelf bij en zag alles! En wat jij zegt €100 voor 3 meiden?? Ik heb geen 3 meiden zien werken hoor en de familie en zelfs gasten deden alles.. Wel aub eerlijk zijn he..je gebruikt wel het woord Allah enzo maar oppassen met wat je zegt..niet zomaar zweren

11-06-2015, 13:04
Nogmaals Allah yakhod alha9 in deze dagen van 3wacher inschaallah

er waren wel drie .Twee vrouwen waren in de keuken en een meid om te serveren.

Allhoma nasiyati biyadik
Allahomma bayin alha9a mina albatil Amin

11-06-2015, 13:52
Ooohww ahum ik zat in de zaal en zag alleen de familie van de bruidegom bezig. En het klopt niet wat jij zegt. Wij hadden honger en aten pas rond 12 uur. Na 1 uur gingen mensen naar huis omdat ze de familie zagen opruimen. Eigenlijk zijn we weggejaagd na 't eten, omdat decoratie meteen hun spullen wilde hebben. Ipv dat ze nog ff wachten. Toen ik vriendin sprak zei ze dat kokking alles zou regelen dat zij niet hoefde te stressen. Nou goed geregeld

11-06-2015, 14:06

Citaat door marouaamimi:
Nogmaals Allah yakhod alha9 in deze dagen van 3wacher inschaallah

er waren wel drie .Twee vrouwen waren in de keuken en een meid om te serveren.

Allhoma nasiyati biyadik
Allahomma bayin alha9a mina albatil Amin
Ja dat klopt dat er een meisje van ongeveer 12 jaar daar was. Noem je dat een serveerster? Zij was echt. Ik stond erbij en ik keek erna. Ga alsjeblieft haar niet als een serveerster aangeven. Volgens mij ging ze mee omdat er geen oppas was

11-06-2015, 14:50
En catering uit tiel hayat deco, gewoon 1 en al troep.
Walgelijke catering, ik raad ze niemand aan geldwolven.

11-06-2015, 20:47

Citaat door Salaamm:
En catering uit tiel hayat deco, gewoon 1 en al troep.
Walgelijke catering, ik raad ze niemand aan geldwolven.
Ja vreselijk en dan hoeven ze ook nog eens geen btw te betalen van wat ze binnen krijgen en nog zeiken om geld

11-06-2015, 21:29



Citaat door jaida1988:
Ja en wie je ook zeker niet moet nemen is decoratie uit Tilburg en een kokkin/catering uit Zaandam cchiwat halima ofzo.. Zag t op hun visite kaartje ..heb ze afgelopen weekend meegemaakt ..was verschrikkelijk ! Ik zag zelfs een vrouw die erover gaat huilen om t slechte werk die ze hadden verricht!
Nooit nemen!
welke uit tilburg? je hebt er een paar rondlopen

11-06-2015, 21:59

Citaat door mocro-dushi:
Ja vreselijk en dan hoeven ze ook nog eens geen btw te betalen van wat ze binnen krijgen en nog zeiken om geld
Niet normaal gatverdamme.

12-06-2015, 10:40
dat komt er van als je low budget wil dan krijg je gezeik mensen het is de mooiste dag van je leven neem een ervaren cateraar wacht desnoods nog een paar maanden om te trouwen en spaar om wat je kan. soms is het gewoon je eigen schuld. Ik heb ook vaak meegemaakt dat er 200 personen aanwezig zijn en de bruid heeft maar 2 serveersters ingehuurd echt belachelijk wat denk je zelf dat het dan soepel verloopt!

Pagina's : [1] 2