Bekijk volle/desktop versie : McDonald's steeds minder in trek



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-06-2015, 14:48
Fastfoodketen McDonald's is voor de twaalfde maand op rij minder in trek.





In de afgelopen maand zakte de gemiddelde omzet bij restaurants die langer dan een jaar open zijn met 0,3 procent ten opzichte van een maand eerder. De omzetdaling was evenwel minder groot dan de min 0,9 procent waar analisten gemiddeld rekening mee hielden. Het lukt McDonalds maar niet om de negatieve spiraal te doorbreken.

Het bedrijf kampt met stevige concurrentie op de Amerikaanse thuismarkt, terwijl de verkoop van Big Macs en Happy Meals ook onder druk staat door de groeiende vraag naar gezonder eten.

09-06-2015, 15:07



Citaat door Redactie:
Fastfoodketen McDonald's is voor de twaalfde maand op rij minder in trek.





In de afgelopen maand zakte de gemiddelde omzet bij restaurants die langer dan een jaar open zijn met 0,3 procent ten opzichte van een maand eerder. De omzetdaling was evenwel minder groot dan de min 0,9 procent waar analisten gemiddeld rekening mee hielden. Het lukt McDonalds maar niet om de negatieve spiraal te doorbreken.

Het bedrijf kampt met stevige concurrentie op de Amerikaanse thuismarkt, terwijl de verkoop van Big Macs en Happy Meals ook onder druk staat door de groeiende vraag naar gezonder eten.
boycotten die zionisten ondersteuners

09-06-2015, 15:12
Ik krijg dat soort rotzooi dus ook niet op, doe mij maar een lekkere pasta bij Julias.

09-06-2015, 16:10
Mensen die bij die zionsten ketens eten zijn echt niet goed snik

dat kan je geen eten meer noemen ....troep meer niet!!

09-06-2015, 16:16


ik ben te hoog voor mac.. mij zie je eerder sushi eten..

09-06-2015, 16:18

Citaat door Aangeklaagd:
ik ben te hoog voor mac.. mij zie je eerder sushi eten..
Hahahaha wat een arrogantie zeg .......

09-06-2015, 16:22

Citaat door soraya28:
Hahahaha wat een arrogantie zeg .......
ik wil goed eten.. en daar hoort mac niet bij.. geef mij maar kwalitatief eten..
ik ga mijn lekkere lichaam niet volproppen met izzaneten..

09-06-2015, 16:24

Citaat door Aangeklaagd:
ik wil goed eten.. en daar hoort mac niet bij.. geef mij maar kwalitatief eten..
ik ga mijn lekkere lichaam niet volproppen met izzaneten..
helemaal mee eens als je zin hebt in hamburg maakt zelf veel lekkerder
ben blij dat er nog mensen zou denken mac is echt troep

09-06-2015, 16:26

Citaat door Aangeklaagd:
ik wil goed eten.. en daar hoort mac niet bij.. geef mij maar kwalitatief eten..
ik ga mijn lekkere lichaam niet volproppen met izzaneten..
Hahahahaha daar geef ik je gelijk in .....en ik had een tijdje gehoord dat ze wat in die in eten proppen zodat je voor 10 minuten bom vol zit .....maar na een half uur is de maag weer leeg dus eigenlijk Worden de klanten zwaar belazerd .....echte zionsten streken gewoon .......geef mij maar een echte broodje vis bij de visboer dan dat shit food

09-06-2015, 16:27

Citaat door Me25:
helemaal mee eens als je zin hebt in hamburg maakt zelf veel lekkerder
ben blij dat er nog mensen zou denken mac is echt troep
ik maak al mijn eten zelf.. pakjes eten vind ik ook crap.. eten is mijn grote liefde..

09-06-2015, 16:27

Citaat door soraya28:
Hahahahaha daar geef ik je gelijk in .....en ik had een tijdje gehoord dat ze wat in die in eten proppen zodat je voor 10 minuten bom vol zit .....maar na een half uur is de maag weer leeg dus eigenlijk Worden de klanten zwaar belazerd .....echte zionsten streken gewoon .......geef mij maar een echte broodje vis bij de visboer dan dat shit food
juist !.. ook jij moet je lichaam lekker houden..

09-06-2015, 16:31

Citaat door Aangeklaagd:
juist !.. ook jij moet je lichaam lekker houden..
Ik ben zowiezo erg kieskeurig wbt eten buiten .....ik Maak ook liever me eten zelf ....want overal zit bijna rotzooi in .....en dan moet ik niet gaan nadenken over waar het is gemaakt en hoe het is voorbereid ...brrrrr gewoon

09-06-2015, 16:33


Waarom buiten eten als je ook lekker thuis goedkoop en betrouwbaar kan eten. En voor Mc Donald Fuck you. sinds 2011 niet meer of het nou in Marokko is of hier in NL

09-06-2015, 16:33

Citaat door soraya28:
Ik ben zowiezo erg kieskeurig wbt eten buiten .....ik Maak ook liever me eten zelf ....want overal zit bijna rotzooi in .....en dan moet ik niet gaan nadenken over waar het is gemaakt en hoe het is voorbereid ...brrrrr gewoon
dan moeten wij eens uit eten gaan!. op jouw kosten natuurlijk..

09-06-2015, 16:36

Citaat door Aangeklaagd:
dan moeten wij eens uit eten gaan!. op jouw kosten natuurlijk..
Hahahaha nu klink je als een hollander .....why not lijkt me oer gezellig

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6