Bekijk volle/desktop versie : chocolade !!!



02-04-2005, 17:10
salam

wou effe vragen of er meerdere mensen zijn die van chocoladeeeeeeeeeee houden . ik heb het over echte chocolade van côte d'or ben er echt gekkkkk op

XXX

02-04-2005, 17:50


ooowh dan moet je vriendinnetjes worden met mijn beste vriendin die is ook heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaal gek op chocloade
bij elke zin die ze uitsprkeet komt chocolade n voor

02-04-2005, 23:49

Citaat door zakia4life:
ooowh dan moet je vriendinnetjes worden met mijn beste vriendin die is ook heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaal gek op chocloade
bij elke zin die ze uitsprkeet komt chocolade n voor
hihihihi ik ook

03-04-2005, 13:30
ik vind bonbon echt heerlijk maar mag er niet veel van nemen anders kan ik over twee jaar de deur niet uit

beslama
girl

03-04-2005, 22:30


ik ben gek op chacolade daar kan je me midden in de nacht voor wakker maken ik koop alles waar chocolade inziet koekjes ijsjes enz enz echt lekker. behalve puur dat vind ik niet lekker.

04-04-2005, 16:10
Pfff ik ben ook helemaal verslaafd man! , ik kan gewoon niet zonder chocolade
Op school vreet ik zowat die automaten leeg

04-04-2005, 17:03
hihihi aangenaam dames

XXX

04-04-2005, 19:56
booooooooooooohik ben GEK op chocola...helemaal verslaafd...als ik niet eet wordt ik gestoord...chocola is eg da best...maak me om 4 uur smorgwes maar wakker maakt me nits uit :P chocola in alle soorten en maten lust ik...behalve puut :S en van witte moet ik niet teveel eten wordt ik misselijk van...mjah...voor de rest :P

05-04-2005, 12:22

Citaat door Kurdi_Girl:
booooooooooooohik ben GEK op chocola...helemaal verslaafd...als ik niet eet wordt ik gestoord...chocola is eg da best...maak me om 4 uur smorgwes maar wakker maakt me nits uit :P chocola in alle soorten en maten lust ik...behalve puut :S en van witte moet ik niet teveel eten wordt ik misselijk van...mjah...voor de rest :P
Heb je ooit Chocolade van Marokko gegeten hhaha is niet te etuuuuuuuuh