Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-06-2015, 19:01
Waarom zijn we zo ingewikkeld, irritant, dramatisch, aanstellerig en gewoon van die moeilijke wezens?

07-06-2015, 19:05




Ik was eergisteren samen met zusters en toen werd er gezegd dat mannen raar zijn..

Ik zei hen ook al dat wij misschien wel raar zijn ipv hen..

07-06-2015, 19:07
Roland Garros was geweldig

07-06-2015, 19:09

Citaat door moslima2009:


Ik was eergisteren samen met zusters en toen werd er gezegd dat mannen raar zijn..

Ik zei hen ook al dat wij misschien wel raar zijn ipv hen..
Mannen is weer een heel ander onderwerp. We richten ons nu even op vrouwen. Vrouwen die even kritisch kijken naar vrouwen die vrouw zijn.
Echt ik meen het als ik zeg dat ik maar met een enkele vrouw echt overweg kan.

07-06-2015, 19:10



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Roland Garros was geweldig
Wies dat?

07-06-2015, 19:11

Citaat door XL!:
Wies dat?
Tennis toernooi in Parijs
Stanislas Wawrinka wint op magistrale wijze van Novak Djokovic Ben gek op tennis Dan ben ik maar een beetje mannelijk

07-06-2015, 19:13

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Tennis toernooi in Parijs
Stanislas Wawrinka wint op magistrale wijze van Novak Djokovic Ben gek op tennis Dan ben ik maar een beetje mannelijk
Gewoon izjen dikke omg
Enige wat ik leuk vind om te kijken qua sport zijn die turndametjes die al die salto's enzo maken in zo'n glitter zwempak

07-06-2015, 19:16
wollahila XL! Was laatst een programma aan het kijken en er waren 2 meiden. Ze kraakte elkaar helemaal af en later bleken ze beste vriendinnen te zijn. Iemand vroeg hoe dat bij hun was, toen zei 1 van de vriendinnen "we kunnen hele dag ruzie maken en kibbelen, maar aan het einde van de dag vraagt een van hun gewoon kom zullen wat gaan drinken"

07-06-2015, 19:18
Blame it on the hormones.

07-06-2015, 19:20

Citaat door XL!:
Gewoon izjen dikke omg
Enige wat ik leuk vind om te kijken qua sport zijn die turndametjes die al die salto's enzo maken in zo'n glitter zwempak
Hahahaha sarcast
Ik heb gewoon 3 uur aan een stuk zitten kijken. Heerlijk ontspannend

Wat is er nu leuk aan die hinkelende turndametjes?

07-06-2015, 19:21
http://https://m.youtube.com/watch?v=MaOUnwfD1dQ

07-06-2015, 19:24
Gelukkig bestaan er vrouwen

Een wereld met alleen mannen... moet er niet aan denken

07-06-2015, 19:36


vrouwen pakken mekaar vaak hard aan, te kritisch, te streng naar mekaar, ben er zelf ook soms schuldig aan hoor maar meestal gaat die gevoel ook weg en denk ik naah is wel leuke meid ma shaa Allah of al ben je hard geweest naar een vriendin of zij naar jou meestal wil je diegene nog in je leven als vriendin, bij mij is het vooral het besef dat iedereen wel lelijke eigenschappen heeft en bij een vrouw irriteer je er sneller aan dan bij een man

07-06-2015, 19:36

Citaat door Yarah-:
wollahila XL! Was laatst een programma aan het kijken en er waren 2 meiden. Ze kraakte elkaar helemaal af en later bleken ze beste vriendinnen te zijn. Iemand vroeg hoe dat bij hun was, toen zei 1 van de vriendinnen "we kunnen hele dag ruzie maken en kibbelen, maar aan het einde van de dag vraagt een van hun gewoon kom zullen wat gaan drinken"
Shopping Queens

07-06-2015, 19:53

Citaat door Yarah-:
wollahila XL! Was laatst een programma aan het kijken en er waren 2 meiden. Ze kraakte elkaar helemaal af en later bleken ze beste vriendinnen te zijn. Iemand vroeg hoe dat bij hun was, toen zei 1 van de vriendinnen "we kunnen hele dag ruzie maken en kibbelen, maar aan het einde van de dag vraagt een van hun gewoon kom zullen wat gaan drinken"
Pfff snap je! Das toch niet gezond. Moet niet denken aan die sda3 de hele dag hoor

Pagina's : [1] 2 3 4 5