Bekijk volle/desktop versie : PSG en Man utd hebben met elkaar gesproken



04-06-2015, 16:42
Over Di Maria natuurlijk. Grote kans dat hij richting PSG.. Kwestie van tijd .

Bron;Le Parisien

04-06-2015, 18:28


had het gelezen

04-06-2015, 18:30
Verratti gaat mogelijk naar Madrid

04-06-2015, 18:32

Citaat door tranquilo-:
Verratti gaat mogelijk naar Madrid
PSG moet wel verkopen , ze mogen maar 60 miljoen uitgeven volgend seizoen, ze willen Pogba en Di Maria halen, ik denk dat Veratti-Lavezzi-Van der wiel verkocht zullen worden, alles is tekoop, Lucas Maura heeft wel bijgetekend, Hij heeft PSG niet veraden

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247048

04-06-2015, 18:54


Veratti goede speler ben benieuwd of Bayern gaat bieden.

05-06-2015, 08:51
Angel Di Maria legt vermoedelijke interesse van Bayern München en Paris Saint-Germain naast zich neer om volgend seizoen te schitteren bij Manchester United.

Manchester United kan ook volgend seizoen op de diensten van Di Maria rekenen, al kende de Argentijn een teleurstellend eerste seizoen in de Engelse Premier League. United betaalde 75 miljoen euro aan Real Madrid voor de buitenspeler, maar zag er nog weinig voor terug.

Aanpassingsproblemen

"Ik speel pas een seizoen bij Manchester United. Het was lastig voor me. Een ander land en een andere competitie. De Premier League is een stuk zwaarder dam de Primera Division. Ik heb me niet zo kunnen aanpassen zoals ik had gewild", zegt Di Maria tegen The Sun.

Toch speelde hij zich in de kijker bij Paris Saint-Germain en Bayern München. Het laat de international voorlopig koud. "Ik ga eerst op pad voor de Copa America. Daarna keer ik terug naar Manchester United om daar volgend seizoen mijn uiterste best te doen."

4 maart

Trainer Louis van Gaal zette Di Maria al sinds 4 maart niet meer in bij Manchester United. Juan Mata en Ashley Young kregen de voorkeur van de Nederlander, die er afgelopen zomer op stond dat Di Maria naar Manchester zou komen.