Bekijk volle/desktop versie : VVD en PvdA kibbelen over buitenlandse imams



04-06-2015, 14:43
Regeringspartijen VVD en PvdA zijn het niet eens over een plan om buitenlandse imams een cursus te geven voordat ze in Nederland komen preken.





De liberalen zijn tegen het plan van minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken, maar zijn eigen PvdA juicht het juist toe. De VVD is verbaasd en spreekt van een onzalig idee en wil niet dat hier belastinggeld in wordt gestoken. ,,Het is vrij naïef en bovendien doorkruist het de scheiding tussen kerk en staat'', zei VVD'er Malik Azmani donderdag in de Tweede Kamer. Coalitiepartij PvdA vindt dat er alles aan moet worden gedaan om ,,wijze'' imams te krijgen.

Zij kunnen islamitische jongeren in Nederland weerbaar maken tegen extremistische stromingen binnen de islam, zei PvdA'er Ahmed Marcouch. Ook prijst hij de samenwerking die Asscher zoekt met Turkije en Marokko op dit vlak.

04-06-2015, 14:55


PvdA en vda 1 grote zionistische bende alles is de schuld van westen en israel

04-06-2015, 15:00

Citaat door Redactie:
Regeringspartijen VVD en PvdA zijn het niet eens over een plan om buitenlandse imams een cursus te geven voordat ze in Nederland komen preken.








De liberalen zijn tegen het plan van minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken, maar zijn eigen PvdA juicht het juist toe. De VVD is verbaasd en spreekt van een onzalig idee en wil niet dat hier belastinggeld in wordt gestoken. ,,Het is vrij naïef en bovendien doorkruist het de scheiding tussen kerk en staat'', zei VVD'er Malik Azmani donderdag in de Tweede Kamer. Coalitiepartij PvdA vindt dat er alles aan moet worden gedaan om ,,wijze'' imams te krijgen.

Zij kunnen islamitische jongeren in Nederland weerbaar maken tegen extremistische stromingen binnen de islam, zei PvdA'er Ahmed Marcouch. Ook prijst hij de samenwerking die Asscher zoekt met Turkije en Marokko op dit vlak.
Als ze nu eens echt aan het werk gingen b.v. met goed voor het volk te zorgen betreft onderdak, voedsel en bed...die dingen

04-06-2015, 15:55
Ofniet als ik door willekeurige station loop word ik aangesproken door crackies of ik coke verkoop de verslavingsvijfers liegen er niet om parnassia en de cellen zitten volgeboekt overvallen worden dagelijks 1000x gepleegd verkrachtingen idem dito en ze zijn vele alcoholisten ga jr daar druk om maken travestieten

04-06-2015, 16:09


Is kennis van het arabisch nodig om de koran te kunnen lezen zonder dat er een hoop informatie verloren gaat bij de vertalling?

04-06-2015, 17:41

Citaat door Explained.:
PvdA en vda 1 grote zionistische bende alles is de schuld van westen en israel
Ja toch?
Altijd en overal!

04-06-2015, 17:48

Citaat door Iznogoudh:
Is kennis van het arabisch nodig om de koran te kunnen lezen zonder dat er een hoop informatie verloren gaat bij de vertalling?
en nu nog een keer in het nederlands. dan ben ik ook weer bij