Bekijk volle/desktop versie : Help 3 Marokkaanse drugsdealers; In Buitenland gevangen



Pagina's : [1] 2

02-06-2015, 18:13
Ze waren nog jong net 18 jaar en wilde zien wat het leven te bieden had.

Ze heten Rachid, Ahmed en AbdulHakim.

Jong opgegroeid in Amsterdam west hadden net hun MBO diploma behaald maar zagen in dat er geen werk was. AL dat studeren voor wat? VOor een uitkering?

Ze besloten op 18 jarige leeftijd zich te begeven in de drugswereld. Nu 4 jaar later zit er twee vast in Colombia en de ander in Marokko. Bij alle drie zijn de paspoorten afgepakt en is er geen weg terug.

Ik zal morgen een nieuwe facebook pagina openen. En ik hoop en verwacht hier de rest van mijn leven mee bezig te zijn. Ik wil geld gaan inzamelen voor criminelen en ex drugsdealers, zodat als ze ooit BUSTED zijn, er toch nog altijd marokkanen zijn die snel 5000 euro willen geven.

Dus mensen wie stort er voor einde van de week 10.000 euro? InshAllah, ik hoorde een van die mensen nog roepen ik wil nieuw leven beginnen en heb berouw en ik mis de doner company achter Amsterdam centraal station.

Morgen zullen ze een video'tje plaatsen en jullie harten raken weet ik zeker.


Ik zal zo mijn rekening nummer posten zodat ze snel terug kunnen keren naar Nederland, hun ouders missen ze zo erg. Dankjewel voor de donaties alvast.

02-06-2015, 18:15


Jij wilt gewoon zelf geld verdienen
Lul

02-06-2015, 18:16
Dit is echt een 1 persoons grap

02-06-2015, 18:16
Ben je serieus?

Gevangenisstraffen voor drugsdealen bestaat niet voor niks he

02-06-2015, 18:17


Sorry hoor maar eigen schuld! Als ik geld heb doneer ik het liever aan een arm persoon of moskee. Ik ga geen dealer vrijkopen nog ff

02-06-2015, 18:18

Citaat door Roso:
Jij wilt gewoon zelf geld verdienen
Lul
Blijkbaar is er een markt voor, als het een zoubida lukt die half stoned op de video komt.

Waarom al die 100en andere drugsdealers niet die vast zitten. Ik wil hun ook graag terug brengen en verenigen met hun ouders.

Die hebben ze toch zooooooooo gemist.

02-06-2015, 18:20
Aahh een statementactie

02-06-2015, 18:20

Citaat door Oehhh:
Blijkbaar is er een markt voor, als het een zoubida lukt die half stoned op de video komt.




Waarom al die 100en andere drugsdealers niet die vast zitten. Ik wil hun ook graag terug brengen en verenigen met hun ouders.


Die hebben ze toch zooooooooo gemist.
Tjah die geluk moet je net hebben he.

02-06-2015, 18:22
Ze3ma het zelfde verhaal als Kaoutar.

02-06-2015, 18:24
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Gheghe..

02-06-2015, 18:25
Jeetje zeg wat ben jij in en in triest.

02-06-2015, 18:26
Hij kan er niet tegen dat de meesten Kaoutar zielig vinden en vinden dat ze hulp nodig heeft. Hij noemt ons "Hoeren Marokkaanse wijven".

Verder zegt ie dat als ze een jongen was geweest, dat we dan allemaal hadden geroepen dat het net goed voor m was.

Vandaar alszijnde een statement ofzo deze topic.

02-06-2015, 18:29



Citaat door Oehhh:
Top alhmd anders gaat elke meid denken ermee weg te komen.

Geloof mij als ik nu topic open over marokkaanse drugs dealer zal je iedereen zien zeggen bah bah laat maar zelf uitzoeken.

Maar hoeren marokkaanse wijven steunen elkaar altijd, vooral als het vrouwen betreft. Al zou ze 100 mensen hebben vermoord zelfs dan zouden ze zo haar te hulp schieten. Is iets wat cultureels in die hersens is gekropen in die wijven.

Ook zie je dat meiden elkaar tegenwoordig de hell in mee trekken met feetsjes elkaar stimuleren in kleding dracht en wanneer iemand drank op heeft en foto maakt zie je iedereen wauww khadija sgat super gezellig we doen nog een x

Meiden steunen elkaar teveel,. het verwerpen van het slechte gebeurdt zelden meer !

02-06-2015, 18:30

Citaat door Dalilaah:
Hij kan er niet tegen dat de meesten Kaoutar zielig vinden en vinden dat ze hulp nodig heeft. Hij noemt ons "Marokkaanse hoeren wijven".

Verder zegt ie dat als ze een jongen was geweest, dat we dan allemaal hadden geroepen dat het net goed voor m was.

Vandaar alszijnde een statement ofzo deze topic.
Aldus de marokko.nl meid die hier virtuele status heeft

Zou wat zijn het als elke junk crimineel moordenaar zo losgeld kan krijgen van ontwetende zoubidas

02-06-2015, 18:31

Citaat door Oehhh:
Aldus de marokko.nl meid die hier virtuele status heeft

Zou wat zijn het als elke junk crimineel moordenaar zo losgeld kan krijgen van ontwetende zoubidas
Status?

Wat ijl jij?

Pagina's : [1] 2