Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me zo alleen...



02-06-2015, 11:23
Ik voel me zo leeg en boos.. het lijkt net of iedereen aan zichzelf denkt.. terwijl ik altijd er ben voor mensen wanneer zij het moeilijk hebben. Ik zit in een diepe dal, een diepe dan van verdriet!

02-06-2015, 11:34


Vertrouw alleen op Allah en verwacht niets van mensen. De wereld is hard, mensen denken voor het grootste deel alleen aan hunzelf.

02-06-2015, 15:05
Ach Meissie! Dit soort momenten heeft iedereen wel eens. De ene in iets heftigere mate dan de ander.
Gek genoeg is het misschien goed dat je je zo voelt. Want nu ben je het zo zat dat je verandering wilt.
Ik denk dat je bij jezelf eens te rade moet gaan hoe jij je tegenover een ander opstelt en tegenover jezelf. Voor wie ben je veel liever? En is er balans, of cijfer jezelf weg? Ben je ook bewust van je gedrag? Of doe je dit omdat het in je "natuur" zit en je het niet eens in de gaten hebt. En wat zijn jouw verwachtingen tegenover jezelf en dat van een ander. En vergelijk jouw verwachtingen met andermans verwachtingen.
Denk eens na over dit soort vragen en je zult wellicht veel vreemde conclusies trekken..
En als de tijd rijp is ga je opnieuw bij de basis beginnen en leren jezelf en je gevoelens op nummer 1 zetten, alvorens je iets voor de ander gaat betekenen.
Ik wens je veel sterkte!

03-06-2015, 14:53

Citaat door Scylla:
Ach Meissie! Dit soort momenten heeft iedereen wel eens. De ene in iets heftigere mate dan de ander.
Gek genoeg is het misschien goed dat je je zo voelt. Want nu ben je het zo zat dat je verandering wilt.
Ik denk dat je bij jezelf eens te rade moet gaan hoe jij je tegenover een ander opstelt en tegenover jezelf. Voor wie ben je veel liever? En is er balans, of cijfer jezelf weg? Ben je ook bewust van je gedrag? Of doe je dit omdat het in je "natuur" zit en je het niet eens in de gaten hebt. En wat zijn jouw verwachtingen tegenover jezelf en dat van een ander. En vergelijk jouw verwachtingen met andermans verwachtingen.
Denk eens na over dit soort vragen en je zult wellicht veel vreemde conclusies trekken..
En als de tijd rijp is ga je opnieuw bij de basis beginnen en leren jezelf en je gevoelens op nummer 1 zetten, alvorens je iets voor de ander gaat betekenen.
Ik wens je veel sterkte!
.

03-06-2015, 14:57


Ik heb ook niet echt vriendinnen

03-06-2015, 15:00

Citaat door tawayagetch19:
Ik heb ook niet echt vriendinnen
Omdat je met jezelf in de knoop zit nu? Misschien is een sessie met een geestelijke verzorger hetgeen jij nu nodig hebt.

03-06-2015, 15:02
je reageert niet eens op advies wat je hier krijgt. Zo maak je idd geen vrienden
Citaat door tawayagetch19:
Ik heb ook niet echt vriendinnen

03-06-2015, 17:41
Tjah ...leven is hard.

03-06-2015, 18:53
Ghair in shaa Allah, je mag mij pmmen