Bekijk volle/desktop versie : Mawazine



01-06-2015, 19:13

Citaat door GT4:
.

01-06-2015, 19:36


Haha ben je nog niet uit ge j.loot hier in deze hoekje haha..

01-06-2015, 19:40

Citaat door GT4:
Ik vind haar niet zo speciaal
haha.. Allahyaster zoveel topics om maar 1 thema haha.. Is er dan iemand speciaal bij mawazine omdat je er een topic hierover opent

01-06-2015, 19:52

Citaat door GT4:
Uni's in Marokko smeken om geld voor onderzoek, wij geven ons bil voor de bil van j lo..Soms kan ik de verantwoordelijken in Maghreb echt haten... Ook al draait mawazine niet meer op publieke gelden
ik vraag Me af wie dat sponsoort... Want het gaat wel om veel geld, en vanwaar halen al die mensen het geld om 150 euro uit te geven aan die optreden al hoewel dit het laagste inkomprijs was geloof ik

01-06-2015, 20:06



Citaat door GT4:
1200 dh is ongeveer 108 euro per ticket.. Gewoon sponsoren hebben je.Want mij irritieert is waarom onze bedrijven die dit soort skanks halen uit de vs met harde valuta die marokko tekort komt gewoon niet investeren in de universiteiten van Marokko.. Elke uni wordt gesponserd door bedrijven voor onderzoek.Prioriteiten in Maghreb soms:-(
Marokko Wilt in de buitenwereld en vooral naar het westen toe als een moderne en beschaafde land overkomen.en toerisme sells alleen maar met producten aan te bieden als het buitenland

01-06-2015, 20:51

Citaat door GT4:
I know...Het is kiezen meid.. Of je waardigheid en leven volgens de islamitische normen. Of J-lo
haha gemakkelijk keus... Haha...