Bekijk volle/desktop versie : Nasrdin Dchar naar Marokko voor opnames nieuwe film



01-06-2015, 16:05
Nasrdin Dchar, Sanne Langelaar, Gijs Naber, Lies Visschedijk en Tim Haars spelen de hoofdrollen in de nieuwe film Fake, het regiedebuut van Thomas Acda.





"Ik kan 't elke acteur aanraden om een keer te regisseren. Als je ziet hoe hard er gewerkt wordt om jou te laten stralen denk je misschien twee keer na voor je 'M&M's, maar alleen de blauwe' in je contract eist", laat Acda weten. Fake is een romantische misdaadkomedie over een overval op een kunstbeurs.

Deze maand zijn de opnames van de film in Limburg en Noord-Brabant gestart. Acda gaat met zijn team ook naar het buitenland, er staan namelijk draaidagen gepland in Marokko.

02-06-2015, 00:25


ik snap 1 ding niet aan marokkaanse arabieren


tegen nederlanders zeggen jullie altijd riffie zijn criminelen zijn stoer hebben schijt aan de maatsc. moorden etc.

maar wanneer een filmmaker een marokkaan zoekt voor het profiel gangsta mocro

staan een hele rij mocro arabieren klaar allemaal zijn ze in een keer gangsters terwijl ze 24 uur per dag slijm ala slijm doen

grappige mocro s hahaha

02-06-2015, 10:23

Citaat door touzaniabdelos:
ik snap 1 ding niet aan marokkaanse arabieren


tegen nederlanders zeggen jullie altijd riffie zijn criminelen zijn stoer hebben schijt aan de maatsc. moorden etc.

maar wanneer een filmmaker een marokkaan zoekt voor het profiel gangsta mocro

staan een hele rij mocro arabieren klaar allemaal zijn ze in een keer gangsters terwijl ze 24 uur per dag slijm ala slijm doen

grappige mocro s hahaha
Moet jij niet bij wijven gaan slijmen ukkie . Je hebt ook nooit wat zinnigs te zeggen haat en verderf dat is de enigste wat jullie marokkanen kennen .

02-06-2015, 18:28
is waar klopt de 1ste

02-06-2015, 22:05


beter als bij een kaffer

dit is de waarheid en die komt hard aan

03-06-2015, 17:50
Ga naar adam west dan zie je wat wij arabieren doen kkr clown. Jbella uit chefcouaen schieten flikkers als jou, kom naar geuzenveld a kehba