Bekijk volle/desktop versie : Al mijn moed verzameld, sprak haar aan... maar...



Pagina's : [1] 2 3

28-05-2015, 22:27
Ergens op een stationnetje in Brabant zag ik haar lopen. Vraag haar de weg en ineens dacht ik wat een leuke meid. Maar helaas was ze al op een date aan het wachten.......
Ach ja het is wat het is....pfff aanspreken gaan we dus niet meer doen! Dan maar wachten tot ze met haar wagentje tegen mijn wagentje bij de AlbertHeijn botst.

28-05-2015, 22:47


ze liep op een date te wachten?

28-05-2015, 22:49

Citaat door Edelmoedig:
ze liep op een date te wachten?
Ja hahaha Neem ik eens initiatief krijg je dit

28-05-2015, 23:03

Citaat door slens_tikulies:
Ergens op een stationnetje in Brabant zag ik haar lopen. Vraag haar de weg en ineens dacht ik wat een leuke meid. Maar helaas was ze al op een date aan het wachten.......
Ach ja het is wat het is....pfff aanspreken gaan we dus niet meer doen! Dan maar wachten tot ze met haar wagentje tegen mijn wagentje bij de AlbertHeijn botst.
je moet er niet al te veel bij stil staan en niet persoonlijk opvatten. Gewoon op een dame afstappen

28-05-2015, 23:12



Citaat door Prinsesje92:
je moet er niet al te veel bij stil staan en niet persoonlijk opvatten. Gewoon op een dame afstappen
hahaha dat doe ik zeker niet en nee afstappen dat doen we niet vlug of het moet bijzonders zijn

28-05-2015, 23:16
single ladies lopen niet met wagentjes.. misschien een mandje vol met chips, snoep, koek en blikjes energy of ice coffee

Oké sommige wel, oudste van het gezin met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel of meiden die into superfoods zijn en met winkel wagentje boodschappen doen om rodekool, avocado en coconut sugar te halen, ohja en oats, goji bessen, chia seeds etc natuurlijk (was ik bijna het belangrijkste vergeten)

28-05-2015, 23:17

Citaat door Saza_:
single ladies lopen niet met wagentjes.. misschien een mandje vol met chips, snoep, koek en blikjes energy of ice coffee

Oké sommige wel, oudste van het gezin met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel of meiden die into superfoods zijn en met winkel wagentje boodschappen doen om rodekool, avocado en coconut sugar te halen, ohja en oats, goji bessen, chia seeds etc natuurlijk (was ik bijna het belangrijkste vergeten)
Daarom wagentje, ik ben meer voor de type wagentje bestemd haha

28-05-2015, 23:33
Al je moed verzameld. Zo schattig.

28-05-2015, 23:33
Wilde je haar op zn Brabants aanspreken? ''Heee kullekee motte ffkes luisteren.. ik hetttttt een oogje op jou''

28-05-2015, 23:35

Citaat door AmatulAhad:
Wilde je haar op zn Brabants aanspreken? ''Heee kullekee motte ffkes luisteren.. ik hetttttt een oogje op jou''
Ja wa dan, gewon op zn broabants, ik zey tegu dr meske ge bent best kei leuk. Moar ze zin tijgen mij ik stao te woachten op munnu date.

28-05-2015, 23:37

Citaat door slens_tikulies:
Ja wa dan, gewon op zn broabants, ik zey tegu dr meske ge bent best kei leuk. Moar ze zin tijgen mij ik stao te woachten op munnu date.
Jadoei

28-05-2015, 23:38

Citaat door Paralyzed:
Jadoei
is je spatie stuk? Nee niet doei ik meen het

28-05-2015, 23:47



Citaat door slens_tikulies:
Daarom wagentje, ik ben meer voor de type wagentje bestemd haha
Ja snapte ik, toen ik dat aan het typen was.

Ohh zo cool, ik wil ook een dialect spreken

28-05-2015, 23:47

Citaat door slens_tikulies:
Ja wa dan, gewon op zn broabants, ik zey tegu dr meske ge bent best kei leuk. Moar ze zin tijgen mij ik stao te woachten op munnu date.
Zedde nouw goaw gek kull.. Dat hadde gij gewon niee motte doennn..

28-05-2015, 23:48

Citaat door Saza_:
Ja snapte ik, toen ik dat aan het typen was.

Ohh zo cool, ik wil ook een dialect spreken
Geloof me is echt niet charmant...althans, uit ervaring weet ik dat dames daar niet op zitten te wachten. Ze lopen eerder weg.

Pagina's : [1] 2 3