Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk jezelf verwennen vlak voor de bruiloft



28-05-2015, 15:33
Hoi meiden,

Ik trouw over 1,5 week en ik wil mezelf goed verwennen.

Ik heb het volgende in gedachte:
Pedicure, manicure, hamam, harsen.

Heb jullie nog meer ideetjes?

Groetjes

28-05-2015, 15:52


Je moet jezelf altijd verwennen.. lekkere geurtje en douchespullen/bodylotion kopen, massage laten geven, haarbehandeling laten doen voor je hoofdhaar, verder heb je al genoeg opgenoemt. Jij weet het beste waar je van geniet!

29-05-2015, 00:19
Dat hoor je gewoon normaal te doen. En niet omdat je gaat trouwen,

29-05-2015, 01:04

Citaat door lost21:
Dat hoor je gewoon normaal te doen. En niet omdat je gaat trouwen,
ja dat zeg ik

29-05-2015, 11:05


je hoort jezelf ten alle tijd te verzorgen en alles bij te houden idd
maar een massage zou wel lekker zijn voor de wedding om alle stress eruit te maseren

30-05-2015, 08:23
OW wauw wat ts opnoemt doe ik elke maand, ben benieuwd hoe ts eruit ziet!

30-05-2015, 14:21
Dames ben dringend opzoek naar een goede aan te raden hammam alle tips zijn welkom

31-05-2015, 10:37

Citaat door LipsticknCurls:
OW wauw wat ts opnoemt doe ik elke maand, ben benieuwd hoe ts eruit ziet!
Ik maak me dan juist zorgen hoe jij er uit ziet als je dat 2 maanden NIET hebt gedaan..
Waarom zo betweterig meis..nergens voor nodig..
ONTOPIC: Ik zou niet iets heel schokkends laten doen..het is nog zo kort voor de bruiloft..maar je hebt genoeg salons waar je alles kan laten doen. Je hebt in Adam.vlgs mij een aantal goede salons van Rituals waar alle behandelingen worden gegeven..en grote Douglas doet ook manicure en pedicure toch? Niet in de winkel maar aparte ruimtes

03-07-2015, 23:20
Ach overdrijven is ook een vak nu gaan ze ineens allemaal elke dag naar de pedicure ja 2 x pj. T's zegt iets normaals ze wil vooraf veel dingen doen omdat ze trouwt, krijg je die heksen weer. Allemaal zo verzorgd. Wauw! We weten wel hoe jullie er uitzien. De Marokkaanse meiden zijn niet weg te denken hit het straat beeld (randstad) 10 procent is echt knap in t gezicht. De rest kan manicuren van ze willen. Off.topic. Bruidje doe lekker je ding! Zou geen gezichtsbehandeling doen zo kort vooraf dan krijg je allemaal plekjes van na zo n behandeling. Misschien zelf goede maskers doen en peeling. Kapper, nagels en pedicure. Lekker scrubben etc en doe t zo vaak als je wil. Groetjes!!

05-07-2015, 11:54
Ts vroeg om tips niet hoe vaak je zelf gaat

Anyway je zou ook een body wrap kunnen nemen en een spraytan. Wimperextensions of wimpers kleuren, eventueel permanante make up zoals eyeliner. Haarextensions etc. Kortom je kunt zoveel dingen doen als je wilt
En zoals een andere lid al zei is wel risico als je gezichtsbehandeling doet
of je doet het ruim van te voren.

Succes Meid en mubrouk met je huwelijk