Bekijk volle/desktop versie : Hakken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-05-2015, 11:25
Waarom lopen vrouwen op hakken?

"Veel vrouwen lopen op hoge hakken tegen alle medische adviezen in. Inderdaad je wordt er langer van, maar belangrijker: het verandert je hele postuur.
Om te beginnen wekt het de illusie dat juist de benen langer zijn geworden. Omdat de kuitspieren geprononceerder uitkomen, beantwoordt het been beter aan het algemene schoonheidbeeld. (zo vinden velen)
Verder verandert het de manier waarop het achterwerk en borsten uitkomen, alsmede de manier van lopen, door menigeen als ‘sensueel’ ervaren."

Geldt bovenstaand antwoord ook voor onze moslima's?

Serieuze reacties aub.

27-05-2015, 11:32


Waar maak jij je druk om, ben je bang dat een vrouw met een paar hakken langer dan jij is

27-05-2015, 11:33
die vrouwen overtreffen mijn 187 toch niet, met of zonder hakken.

27-05-2015, 11:34
Ewa nou dan. Laat ze joh.

Je hebt verstandige vrouwen en onverstandige vrouwen. Wees blij dat je ze be3da aan de hand van hun uiterlijk kan onderscheiden.

27-05-2015, 11:36


train je ook je calf spieren als je op hakken loopt?

27-05-2015, 11:38

Citaat door Edelachtbare:
Waarom lopen vrouwen op hakken?

"Veel vrouwen lopen op hoge hakken tegen alle medische adviezen in. Inderdaad je wordt er langer van, maar belangrijker: het verandert je hele postuur.
Om te beginnen wekt het de illusie dat juist de benen langer zijn geworden. Omdat de kuitspieren geprononceerder uitkomen, beantwoordt het been beter aan het algemene schoonheidbeeld. (zo vinden velen)
Verder verandert het de manier waarop het achterwerk en borsten uitkomen, alsmede de manier van lopen, door menigeen als ‘sensueel’ ervaren."

Geldt bovenstaand antwoord ook voor onze moslima's?

Serieuze reacties aub.
Ik draag geen hakken naar buiten ivm de islam.
Maar ik hou van hakken en zou ze dragen naar buiten omdat het je outfit compleet maakt.
Het heeft niks met verleiden te maken of langer willen lijken.
Een paar mooie hakken is gewoon mooi onder je broek/rok/jurk etc

27-05-2015, 11:38
Dit is een forum waarin je zulke vragen kan stellen. Haha waar maak jij je druk om dan?

27-05-2015, 11:38

Citaat door secondchance:
Ik draag geen hakken naar buiten ivm de islam.
Maar ik hou van hakken en zou ze dragen naar buiten omdat het je outfit compleet maakt.
Het heeft niks met verleiden te maken of langer willen lijken.
Een paar mooie hakken is gewoon mooi onder je broek/rok/jurk etc
Wat voegt die hak toe aan je kledingstijl?

27-05-2015, 11:39
Ik vind hakken soms wel mooi staan bij een vrouw.
Ze hoeft ze mischien niet elke dag te dragen, maar bij sommige outfits maak het af.
Ik vind het vrouwelijk en een beetje hakken betaal je al gauw 400/600 euro voor.

27-05-2015, 11:41

Citaat door Edelachtbare:
Dit is een forum waarin je zulke vragen kan stellen. Haha waar maak jij je druk om dan?
Omdat ik me verveel

Nu ga je domme vragen hier moeten beantwoorden. Zoals train je kuitspieren ermee

27-05-2015, 11:41

Citaat door Tranquilizer:
Ik vind hakken soms wel mooi staan bij een vrouw.
Ze hoeft ze mischien niet elke dag te dragen, maar bij sommige outfits maak het af.
Ik vind het vrouwelijk en een beetje hakken betaal je al gauw 400/600 euro voor.
Je vindt het dus leuk als je dame er sensueel uit ziet naar de buitenwereld toe.

27-05-2015, 11:41

Citaat door Saza_:
train je ook je calf spieren als je op hakken loopt?
nee alleen je kringspier

27-05-2015, 11:43



Citaat door Edelachtbare:
Je vindt het dus leuk als je dame er sensueel uit ziet naar de buitenwereld toe.



Ze kan ook er ook bescheiden eruit zien met hakken aan, je hoeft niet alles extreem te zien.

27-05-2015, 11:43

Citaat door Man.:
nee alleen je kringspier
hahahaha

27-05-2015, 11:44

Citaat door Edelachtbare:
Wat voegt die hak toe aan je kledingstijl?
Het maakt gewoon the look af.je hoeft niet altijd op hakken te lopen sommige kledingstukken komen tot hun recht met een mooie paar hakken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7