Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse actrice prostitutiefilm ontvangt doodsbedreigingen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

26-05-2015, 17:45
De film Much Loved, over vier gemarginaliseerde prostituees, heeft nogal wat stof doen opwaaien. Loubna Abidar, een van de hoofdrolspeelsters, krijgt zelfs doodsbedreigingen.

Marokko heeft de controversiële film van Nabil Ayouch inmiddels verboden maar de actrices voelen de nasleep. Abidar schrijft op haar Facebookpagina dat ze doodsbedreigingen heeft ontvangen van een anonieme persoon. 'Stel je voor dat een vreemdeling je ouders belt om hen te vertellen dat hun dochter gaat sterven', schreef ze. 'De mensen die ons bellen op de huistelefoon en mijn ouders beledigen, ik begrijp niet hoe ze aan het nummer komen. Het is een schande', voegt ze toe.


Op Med Radio gaf ze enigszins uitleg over haar beweegredenen om in de film de rol van prostituee te spelen. Dat deed ze alleen om aan te tonen hoe deze groep vrouwen in Marokko leeft. 'Zou iedereen me een moordenaar noemen als ik de rol van een moordenaar zou hebben gespeeld?', vroeg ze zich af.


In navolging van de ontstane ophef over de naaktheid en grof taalgebruik in de film heeft de Marokkaanse regering besloten de film te verbieden.

26-05-2015, 17:52


risico van et vak..

26-05-2015, 17:53
3abro 3lihom, fitnazaaiers

26-05-2015, 18:02
Ik krijg geen hoogte van deze soort actrices, weten hoe de filmindustrie in Marokko draait, en toch kiezen ZE voor een controversiële film te maken, waar ze Marokkaanse vrouwen nog dieper de shit in duwen wat betreft vooroordelen jegens hen.
alhoewel ik tegen die doodsbedreigingen ben, wisten deze actrices goed, met wat ze zich ingelaten hebben.. Vind het erg voor de ouders dat ze moeten opdraaien voor de fouten van de dochters..

26-05-2015, 18:20


Het is een schande dat jij zo'n rol speelt !! En dat je ouders je dit toe laten! Lelijke snol

26-05-2015, 18:31

Citaat door Insolence:
Het is een schande dat jij zo'n rol speelt !! En dat je ouders je dit toe laten! Lelijke snol
lelijk dat valt mee . die in het wit die aan het dansen was zag er goed uit alleen als ze mijn vrouw wil worden dan zou je zich moeten bekeren en bedekken .


de marokkaanse regering hoort deze vrouwen op te pakken en te heropvoeden .

26-05-2015, 18:33
Dan moet je ook scheiding tussen, mag je zelf invullen

26-05-2015, 18:34
de Film is inderdaar vies en vieze woorden . maar aan de andere kant laat het zien hoe marokko is geworden na 2006 na de rechten voor de vrouwen . de koning doet veel goeds maar hier in niet .

het probleem van marokko is ze hebben nog steeds de slavenmentaliteit. ze kijken op van Europianen door frans te spreken en zich er naar te gedragen. zolang we gevangen zijn in onze eigen landen komt niets meer goed.

26-05-2015, 18:36

Citaat door Catenaccio:
risico van et vak..

26-05-2015, 18:39

Citaat door zakof:
de Film is inderdaar vies en vieze woorden . maar aan de andere kant laat het zien hoe marokko is geworden na 2006 na de rechten voor de vrouwen . de koning doet veel goeds maar hier in niet . het probleem van marokko is ze hebben nog steeds de slavenmentaliteit. ze kijken op van Europianen door frans te spreken en zich er naar te gedragen. zolang we gevangen zijn in onze eigen landen komt niets meer goed.
oh cut the crap, het is nooit goed, niemand die vrouwen er ginder onder druk zet om hun lichaam te verkopen voor Ne paar euro's, uitgezonderd die gevallen die onder dwang prostitueren, de koning is geen heilige geest die in de toekomst ver Kon zien, en weten dat vrouwen hun recht gebruiken om zich meer te seksualiseren in de maatschappij. Als vrouwen ginder geen rechten gekregen hadden, was het niet goed, en dat met dat westers gedoe, is al sinds de Franse en Spaanse conclaven geïndoctrineerd in Marokko...

26-05-2015, 18:42

Citaat door radia0101:
oh cut the crap, het is nooit goed, niemand die vrouwen er ginder onder druk zet om hun lichaam te verkopen voor Ne paar euro's, uitgezonderd die gevallen die onder dwang prostitueren, de koning is geen heilige geest die in de toekomst ver Kon zien, en weten dat vrouwen hun recht gebruiken om zich meer te seksualiseren in de maatschappij. Als vrouwen ginder geen rechten gekregen hadden, was het niet goed, en dat met dat westers gedoe, is al sinds de Franse en Spaanse conclaven geïndoctrineerd in Marokko...
als de vrouw de broek aan heeft thuis is het afgelopen!!

26-05-2015, 18:46

Citaat door zakof:
als de vrouw de broek aan heeft thuis is het afgelopen!!
En man die werkelijk een man is weet hoe hij met zijn vrouw moet omgaan, zo ook een vrouw..als je van begin af geïnfecteerd geraakt met bepaalde ideologische gedachtes, dan krijg je vrouwen die thuis een broek dragen, of mannen die geen mannen zijn....

26-05-2015, 18:48



Citaat door zakof:
lelijk dat valt mee . die in het wit die aan het dansen was zag er goed uit alleen als ze mijn vrouw wil worden dan zou je zich moeten bekeren en bedekken .


de marokkaanse regering hoort deze vrouwen op te pakken en te heropvoeden .
jij hebt geen smaak.... En wat is dat voor onzin de regering moet ze oppakken en heropvoeden???geen enkele Marokkaans vrouw die zichzelf en haar familie respecteer neemt deze rol; ze zet marokko en de Marokkaans vrouw in een slecht daglicht en zorgt voor nog meer sex toeristen. Dit is gewoon reclame maken Voor prostituee..

26-05-2015, 18:51

Citaat door Rachid899:
marokkaanse vrouwen he waar zijn ze goed voor behalve.... juist ja
Dus je moer, zus, tante, nicht, oma zijn eehh Noren?

26-05-2015, 18:54

Citaat door Insolence:
jij hebt geen smaak.... En wat is dat voor onzin de regering moet ze oppakken en heropvoeden???geen enkele Marokkaans vrouw die zichzelf en haar familie respecteer neemt deze rol; ze zet marokko en de Marokkaans vrouw in een slecht daglicht en zorgt voor nog meer sex toeristen. Dit is gewoon reclame maken Voor prostituee..
probleem is dat ik vrouwen zo'n domme leeghoofden noem, net als de Marokkaanse en andere westerse beïnvloedbare trollen, ik spreek niet over alle! Maar ZE schreeuwen moord en brand voor vrijheid en feminisme, maar zijn achterlijk om telkens te vallen in de handen als warenartikel voor verwerpelijke zaken waar naaktheid bevorderd word door een mannen dominerende industrie.. Komen ZE af met de anti islamitische slogans als het over vrouwenrechten gaat...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26