Bekijk volle/desktop versie : zelf initiatief tonen in de liefde



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2015, 16:59
In hoeverre kan een meisje haar interesse naar een jongen toe duidelijk maken? Stel iemand kijkt heel vaak naar je maar doet daar vervolgens niets mee. Betekent dit dat hij aanmoediging nodig heeft of moet je het echt helemaal over laten aan de jongen om zijn moed bij elkaar te rapen en je aan te spreken?

Die grens tussen cheap zijn en toegankelijk zijn is volgens mij zo dun, hebben jullie daar ideeen over?

26-05-2015, 17:07


Ik geloof dat elke meid daar anders in is. Er zijn meisjes met lef die naar elke jongen die hun even aankijkt knipogen of wat dan ook en er zijn meisjes die dat nooit zouden durven. Ik moet denken aan zo'n bloedmooie vriendinnetje van vroeger waar ik veel mee omging, zij kreeg echt van zowat iedere jongen sjans, ze deed er alleen bijna nooit wat mee, maar een keer had ze duidelijk wel interesse in een jongen die haar maar bleef aankijken. Ondanks dat ze niet durfde bleef ze hem ook aankijken, weet je wat er ondertussen gebeurde? Ze kneep me helemaal fijn, serieus ik voelde haar nagels door mijn huid gaan. Ze zat door te zetten en mijn arm moest eraan geloven. Dus dat.

26-05-2015, 17:07
Maakt eigenlijk niets uit, alleen kan 't zijn dat 't aan bepaalde omstandigheden waardoor een jongeman niet de initiatief kan nemen. Bijvoorbeeld geen baan, geen huis of niet genoeg gespaard om een trouwfeest te geven en in sommige gevallen is hij nog niet klaar om de volgende stap te nemen. Het is tegenwoordig niet meer makkelijk om de hand van een meisje te vragen.

Een meisje die zich als bent nass gedraagt is niet cheap, al geeft zij via via aan de jongen door dat ze interesse in hem heeft met als doel om te trouwen. Maar nogmaals wanneer hij niet wil dan kan 't aan liggen aan de omstandigheden die ik hier boven heb genoemd en niet omdat hij jou niet ziet zitten.

26-05-2015, 17:16
Via via laten polsen of die gene interesse heeft

26-05-2015, 17:42



Citaat door Xaviera:
Ik geloof dat elke meid daar anders in is. Er zijn meisjes met lef die naar elke jongen die hun even aankijkt knipogen of wat dan ook en er zijn meisjes die dat nooit zouden durven. Ik moet denken aan zo'n bloedmooie vriendinnetje van vroeger waar ik veel mee omging, zij kreeg echt van zowat iedere jongen sjans, ze deed er alleen bijna nooit wat mee, maar een keer had ze duidelijk wel interesse in een jongen die haar maar bleef aankijken. Ondanks dat ze niet durfde bleef ze hem ook aankijken, weet je wat er ondertussen gebeurde? Ze kneep me helemaal fijn, serieus ik voelde haar nagels door mijn huid gaan. Ze zat door te zetten en mijn arm moest eraan geloven. Dus dat.
Haha dat komt mij bekend voor...dank je wel voor je reactie

26-05-2015, 17:46

26-05-2015, 17:47

Citaat door Cyberimaam:
Maakt eigenlijk niets uit, alleen kan 't zijn dat 't aan bepaalde omstandigheden waardoor een jongeman niet de initiatief kan nemen. Bijvoorbeeld geen baan, geen huis of niet genoeg gespaard om een trouwfeest te geven en in sommige gevallen is hij nog niet klaar om de volgende stap te nemen. Het is tegenwoordig niet meer makkelijk om de hand van een meisje te vragen.

Een meisje die zich als bent nass gedraagt is niet cheap, al geeft zij via via aan de jongen door dat ze interesse in hem heeft met als doel om te trouwen. Maar nogmaals wanneer hij niet wil dan kan 't aan liggen aan de omstandigheden die ik hier boven heb genoemd en niet omdat hij jou niet ziet zitten.
Dank je wel voor je reactie. Je hebt gelijk inderdaad. Maar jongens zijn soms zo veroordelend, dat mijn trots mij in de weg zit om een poging te wagen. En ik kan me inderdaad ook voorstellen dat het voor een man lastig is om op een vrouw af te stappen wetende wat er allemaal van ze gevraagd wordt. Ik hoop stiekem dat het in the end toch allemaal gaat om iemands goede karakter gaat en niet om een gevulde portemonnee. Al is dat laatste natuurlijk altijd handig. Het is juist mooi als je samen een toekomst kan opbouwen en trots kan terugkijken.

26-05-2015, 17:49

Citaat door Extravagant.:
Ik zal serieus antwoorden:

Er zijn Marokkaanse wijven die me leuk vinden en aanstaren en ik vind ze er ook leuk uitzien etc. (qua innerlijk ken ik ze niet). Maar de reden dat ik ze niet aanspreek is omdat ik het dan gewoon te druk krijg als ik elk wijf moet aanspreken die me leuk vind. + wijven kunnen me niet echt iets bieden dat mijn leven op dit moment zal verrijken....
Zolang jij vrouwen wijven noemt, moet je misschien inderdaad nog even niemand aanspreken. Maar het is alleen maar goed dat je dat van jezelf weet. trouwen is een grote stap en dan moet je er zeker van zijn dat het iets is wat je graag wilt.

26-05-2015, 17:50

Citaat door Faruk_Servet:
Via via laten polsen of die gene interesse heeft
Hoe doe je dat dan subtiel? Haha

26-05-2015, 18:43

Citaat door asmara_:
In hoeverre kan een meisje haar interesse naar een jongen toe duidelijk maken? Stel iemand kijkt heel vaak naar je maar doet daar vervolgens niets mee. Betekent dit dat hij aanmoediging nodig heeft of moet je het echt helemaal over laten aan de jongen om zijn moed bij elkaar te rapen en je aan te spreken?

Die grens tussen cheap zijn en toegankelijk zijn is volgens mij zo dun, hebben jullie daar ideeen over?
In hoeverre... zolang het beleefd is, ofwel ga ervoor, want man of vrouw maakt daarin niet uit.

26-05-2015, 19:39

Citaat door asmara_:
In hoeverre kan een meisje haar interesse naar een jongen toe duidelijk maken? Stel iemand kijkt heel vaak naar je maar doet daar vervolgens niets mee. Betekent dit dat hij aanmoediging nodig heeft of moet je het echt helemaal over laten aan de jongen om zijn moed bij elkaar te rapen en je aan te spreken?

Die grens tussen cheap zijn en toegankelijk zijn is volgens mij zo dun, hebben jullie daar ideeen over?
Je moet niks doen,laat hem lekker kijken tot hij het eindelijk durft.
Laat de man de eerste stap zetten is het beste.

26-05-2015, 19:44

Citaat door asmara_:
Dank je wel voor je reactie. Je hebt gelijk inderdaad. Maar jongens zijn soms zo veroordelend, dat mijn trots mij in de weg zit om een poging te wagen. En ik kan me inderdaad ook voorstellen dat het voor een man lastig is om op een vrouw af te stappen wetende wat er allemaal van ze gevraagd wordt. Ik hoop stiekem dat het in the end toch allemaal gaat om iemands goede karakter gaat en niet om een gevulde portemonnee. Al is dat laatste natuurlijk altijd handig. Het is juist mooi als je samen een toekomst kan opbouwen en trots kan terugkijken.


Dat zie je helaas heel weinig tegenwoordig. Vrouw wil een man die 't helemaal voor mekaar heeft en ze treed 't huwelijk in met torenhoge verwachtingen die totaal niet waargemaakt kunnen worden door de man en valt haar alles tegen, dan pas beginnen de problemen.

Maar goed, als je iemand op 't oog hebt, moet je kijken of hij geen zus(sen) heeft en met hen moet je in contact komen. Heeft wel iets als een meid interesse in je heeft en dat ook laat blijken.

26-05-2015, 19:45



Citaat door secondchance:
Je moet niks doen,laat hem lekker kijken tot hij het eindelijk durft.
Laat de man de eerste stap zetten is het beste.




































































jij bent harteloos.

26-05-2015, 19:46

Citaat door asmara_:
In hoeverre kan een meisje haar interesse naar een jongen toe duidelijk maken? Stel iemand kijkt heel vaak naar je maar doet daar vervolgens niets mee. Betekent dit dat hij aanmoediging nodig heeft of moet je het echt helemaal over laten aan de jongen om zijn moed bij elkaar te rapen en je aan te spreken?

Die grens tussen cheap zijn en toegankelijk zijn is volgens mij zo dun, hebben jullie daar ideeen over?


Ligt er heel erg aan wat je intenties zijn. If he's really into you, zal hij de stappen ondernemen die nodig zijn om zijn interesse in je kenbaar te maken.

26-05-2015, 19:52

Citaat door Cyberimaam:


































































jij bent harteloos.
Hoezo
Ik vind dat de man de vrouw moet benaderen.
Sommige mannen hebben een schop onder hun onderste nodig.Als je durft te kijken waarom gewoon wat zeggen?
Vrouwen houden van mannen die zelfverzekerd zijn en op hun doel afgaan.
Ben gewoon ouderwets op dit gebied,hoe leuk ik een man vind ik zal nooit de eerste stap zetten

Pagina's : [1] 2 3