Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Saunaband



01-04-2005, 16:59
Dag dames,

Een vraagje...die nieuwe saunaband.....
Who's got it en helpt het?


PLEASE let me know!!! Ben bijna zo gek om het ding te kopen en niet wtend of het wel ehlpt of niet!

Ik ga gekw orden in de zomer,maar goed, wie mooi wilt zijn moet dan maar (wat hitte?) lijden

01-04-2005, 19:24


hey

ik heb hem niet maar ik weet zeker dat ie niet helpt! verspil er je geld niet aan!!
het enige dat je hiermee verliest is vocht en zeker geen vet...

01-04-2005, 21:25

Citaat door Meisje - A:
Dag dames,

Een vraagje...die nieuwe saunaband.....
Who's got it en helpt het?


PLEASE let me know!!! Ben bijna zo gek om het ding te kopen en niet wtend of het wel ehlpt of niet!

Ik ga gekw orden in de zomer,maar goed, wie mooi wilt zijn moet dan maar (wat hitte?) lijden
Meid,

Als je, je geen raad weet met je geld, moet je die rommel vooral kopen.

Als je logisch na denkt: Als je met dat ding af zou kunnen vallen, kan dat ook met een bezoekje aan de sauna. Voorzover ik weet val je van de sauna niet af.

Succes!!!!

02-04-2005, 00:18
Ik hoorde dat het hielp van een vage kennis van een vriendin...maar goed..wilde het van iemand hier horen voor ik me zou wagen. Maar jij zget het helpt niet?


Voor de andere meid!
Ja zweet is toch enige "vetverbranding" toch? dat bestata niet geheel uit vocht!
Dus vandaar dat ik dat dacht......en verder.....hoe bedoel je geen raad? Ik vraag juist of het helpt

02-04-2005, 00:45



Citaat door Student1:


Als je logisch na denkt: Als je met dat ding af zou kunnen vallen, kan dat ook met een bezoekje aan de sauna. Voorzover ik weet val je van de sauna niet af.

Succes!!!!
Zeg niet te snel dat je niet afval van de sauna. Mijn echtgenoot gaat 1x in de 2 weken daar hij ook in de horeca werkt en zijn huid erg vet word. Maar hij valt er wel degelijk van af. Probeer maar eens voor de gein. Ga op de weegschaal staan voor je naar de sauna gaat en bij terugkomst weer. Je bent dan echt wel een paar kilo kwijt. dus voor mij geen sauna aangezien ik toch al zo licht als een veertje ben.

Meisje a ik weet niet of die saunaband helpt, maar wat je ook kan doen is een lichaamspakking. Als je daar meer info over wilt hebben pm me maar.

02-04-2005, 11:00
Voor de andere meid!
Ja zweet is toch enige "vetverbranding" toch? dat bestata niet geheel uit vocht!
Dus vandaar dat ik dat dacht......en verder.....hoe bedoel je geen raad? Ik vraag juist of het helpt[/QUOTE]

Met dat raad bedoel ik, als je te veel geld hebt en je weet niet wat je ermee moet doen, kan je die rommel van telsel kopen. Maar dat is een beetje algemeen. Slaat niet alleen direct op jou.

02-04-2005, 11:04

Citaat door HabibiMasria:
Zeg niet te snel dat je niet afval van de sauna. Mijn echtgenoot gaat 1x in de 2 weken daar hij ook in de horeca werkt en zijn huid erg vet word. Maar hij valt er wel degelijk van af. Probeer maar eens voor de gein. Ga op de weegschaal staan voor je naar de sauna gaat en bij terugkomst weer. Je bent dan echt wel een paar kilo kwijt. dus voor mij geen sauna aangezien ik toch al zo licht als een veertje ben.

Meisje a ik weet niet of die saunaband helpt, maar wat je ook kan doen is een lichaamspakking. Als je daar meer info over wilt hebben pm me maar.
Als afvallen met de sauna lukte was er niemand met overgewicht, denk je ook niet. Een vriendin van mij is in mijn ogen wat aan de mollige kant. Zij gaat wekelijks naar de sauna, maar wordt er niet slanker van.

Maar goed als je mij niet gelooft, lees zelf maar en trek je conclusies. Ik heb een stukje erover op internet gevonden.


Sauna en afvallen
Een veelgehoorde vraag in de sauna is of men afvalt van een saunabezoek. Het antwoord op deze vraag lijkt een beetje dubbel: u verliest wel gewicht, maar u valt er niet van af. Door het flink zweten in de sauna raakt u wat gewicht kwijt. Mannen meestal wat meer dan vrouwen en het scheelt of uw lichaam aan de saunagewend is of niet. Iemand die vaker naar de sauna gaat, zweet namelijk meer en gemakkelijker. Helaas is het effect slechts van tijdelijke aard, want al dat uitgezwete vocht moet ook weer aangevuld worden. Wie echt wil afvallen, zal dus meer moeten doen. Meer bewegen en minder, maar welgezond, eten. Sauna helpt overigens wel om afvalstoffen en overtollig vocht uit uw lichaam te halen, doordat de doorbloeding verbetert.
Daarnaast blijven er genoeg argumenten over om wel regelmatig naar de sauna te gaan: zo komt een bezoek uw gezondheid op vele manieren ten goede. Door de temperatuursverschillen worden bloedvaten en aders goed getraind. Door de afwisseling van inspanning en rust, van warmte en kou verbetert u uw conditie en daar voelt u zich altijd beter bij. Ook nog na uw saunabezoek!

02-04-2005, 19:12
als je die saunabelt om hebt verlies je op die plaats veel vocht (water) waardoor je ook cm's kwijtraakt!
maar na enkele glazen water zijn die cm's er weer bij