Bekijk volle/desktop versie : IS-strijders boos omdat ze niet gekozen worden voor zelfmoordaanslagen



Pagina's : [1] 2

23-05-2015, 15:18


Leiders van Islamitische Staat trekken blijkbaar vrienden en familie voor bij zelfmoordaanslagen. Sommige strijders zijn dat nepotisme beu en vinden de wachtlijst van duizenden vrijwilligers maar niets.

Kamil Abu Sultan ad Daghestani zette een klacht online: "Een jongen vertrok naar Irak voor een zelfmoordmissie, omdat er in Syrië een wachtlijst is van duizenden mensen", vertelt de IS-strijder. Na drie maanden gaf de jongen het ook op in Irak en keerde terug naar Syrië.

Hoe graag de jongen zich ook wil opblazen, hij krijgt er de kans niet voor, want wie connecties heeft, wordt altijd voorgetrokken, zo blijkt.

Volgens Abu Sultan is hier sprake van "corruptie", hij richt zijn klacht aan IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi, wiens broer ook al een zelfmoordaanslag pleegde. Is de grote leider ook schuldig aan nepotisme?

Bronbom:

23-05-2015, 15:19


Men heeft al eens voorgesteld om een loterij te houden, maar dat bleek haram te zijn!

23-05-2015, 15:22

Citaat door Pieter-Baan:
Men heeft al eens voorgesteld om een loterij te houden, maar dat bleek haram te zijn!

23-05-2015, 16:17
De interne strijd binnen iSiS lijkt een feit te worden.

23-05-2015, 16:28


haatheistische nsb propaganda kanalen van nederland met niet-verifieerbare nieuwsberichten

whats new

23-05-2015, 16:52
Welk geloof hangen hun aan? Zelfmoordïsme?

23-05-2015, 17:17

Citaat door intelligent:
Welk geloof hangen hun aan? Zelfmoordïsme?
Ik weet niet.
Maar het lijkt me vrij makkelijk op te lossen.
Alle vrijwilligers rond één 'uitverkorene' gaan staan en dan die 'uitverkorene' zijn daad laten doen!

Ben je van een hoop gezeur af!

23-05-2015, 17:17

Citaat door Pieter-Baan:
Ik weet niet.
Maar het lijkt me vrij makkelijk op te lossen.
Alle vrijwilligers rond één 'uitverkorene' gaan staan en dan die 'uitverkorene' zijn daad laten doen!

Ben je van een hoop gezeur af!
met jou in het midden !

23-05-2015, 17:23

Citaat door Catenaccio:
met jou in het midden !
Ik kijk wel uit.
Ik ben niet gestoord!!

23-05-2015, 18:07

Citaat door Pieter-Baan:


Leiders van Islamitische Staat trekken blijkbaar vrienden en familie voor bij zelfmoordaanslagen. Sommige strijders zijn dat nepotisme beu en vinden de wachtlijst van duizenden vrijwilligers maar niets.

Kamil Abu Sultan ad Daghestani zette een klacht online: "Een jongen vertrok naar Irak voor een zelfmoordmissie, omdat er in Syrië een wachtlijst is van duizenden mensen", vertelt de IS-strijder. Na drie maanden gaf de jongen het ook op in Irak en keerde terug naar Syrië.

Hoe graag de jongen zich ook wil opblazen, hij krijgt er de kans niet voor, want wie connecties heeft, wordt altijd voorgetrokken, zo blijkt.

Volgens Abu Sultan is hier sprake van "corruptie", hij richt zijn klacht aan IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi, wiens broer ook al een zelfmoordaanslag pleegde. Is de grote leider ook schuldig aan nepotisme?

Bronbom:
tja dan ga je inderdaad met een opgeblazen gevoel weer terug naar huis

23-05-2015, 18:10

Citaat door Pieter-Baan:
Ik kijk wel uit.
Ik ben niet gestoord!!
wel levenloos !
niemand zal je missen eenzame kneus!!

23-05-2015, 18:16

Citaat door Catenaccio:
wel levenloos !
niemand zal je missen eenzame kneus!!
Nee hoor, ik heb juist plezier in mijn leven.
En waarom reageer je dan op mij als je me kunt missen?

23-05-2015, 19:23


Waarom gaat El Baghdadi zich niet opblazen.

23-05-2015, 19:27

Citaat door Kickass:
Waarom gaat El Baghdadi zich niet opblazen.
Omdat hij het moet opnemen tegen kickass

23-05-2015, 19:29

Citaat door discover_me:
Omdat hij het moet opnemen tegen kickass
Ik lust die homo rauw #nohomo

Pagina's : [1] 2